Vega-hippiequote:Op donderdag 9 juni 2005 10:07 schreef AapopfietS het volgende:
Je moet niet zo zeiken, jij. Die leraar zit er om jou iets bij te brengen en hij heeft echt geen hekel aan je.
Half één onder de grote eik jongen! Kom dan!quote:
Geen vega-burgers meer voor jou mannetje!quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:10 schreef AapopfietS het volgende:
[..]
Half één onder de grote eik jongen! Kom dan!
Kom dan jongen! Wil je een stukje van me. Ben je tegen mij aan het tokken?quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:10 schreef AapopfietS het volgende:
[..]
nieuwe tijdenquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:13 schreef IJskast het volgende:
Radio aan in de klas?
Ja ICT dan kan dat, in een HUGE lokaal waar 8 leerlingen zitten en 1 GVD STINK LERAAR!quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:13 schreef IJskast het volgende:
Radio aan in de klas?
Ja, want wij zijn gewoon goed.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:13 schreef IJskast het volgende:
Radio aan in de klas?
Zoals AapopfietS al zei. Om 1 uur onder de grote eik!quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:14 schreef fraQture het volgende:
Caps & "GVD" overkill![]()
Lekker puberale OP ook. Word eens volwassen.
Als dat lokaal zo groot is dan ga je toch aan de andere kant zitten?quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:15 schreef squEEKer het volgende:
[..]
Ja ICT dan kan dat, in een HUGE lokaal waar 8 leerlingen zitten en 1 GVD STINK LERAAR!
En nog wel CITYFM ook!!! nog goeie muziek ook
O, ben jij er zo één. "Kom maar hier meneer, doe de billetjes maar uit elkaar en *lik, lik, lik*".quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:16 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Als dat lokaal zo groot is dan ga je toch aan de andere kant zitten?
En je moet blij zijn DAT er radio aan mag..
Verwend pubertje dat je bent
wees blij dat je hier niet bent, mafkees ziet ons liever niet eens ademen, het leuke is dat het nog niet eens een leraar is van ons!! dus alleen maar zijn gal komt spuwen, zo'n zak van de oude stempelquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:16 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Als dat lokaal zo groot is dan ga je toch aan de andere kant zitten?
En je moet blij zijn DAT er radio aan mag..
Verwend pubertje dat je bent
Half één onder de grote eik jongen! Kom dan!quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:18 schreef Borknagar het volgende:
[..]
O, ben jij er zo één. "Kom maar hier meneer, doe de billetjes maar uit elkaar en *lik, lik, lik*".
Moraalridder!
Vega-hippie!quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:19 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat ik daar niet ben jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:18 schreef squEEKer het volgende:
[..]
wees blij dat je hier niet bent, mafkees ziet ons liever niet eens ademen, het leuke is dat het nog niet eens een leraar is van ons!! dus alleen maar zijn gal komt spuwen, zo'n zak van de oude stempel
Anders was je verdomme bang dat je om half één echt naar de grote eik moet!quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:20 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat ik daar niet ben ja
Had je maar een ander vak moeten kiezen![]()
ja nogal... half 1 heb ik pauze dude.. en ga ik mijn bammetjes op eten.. wat moet ik nou met zo'n nerdjes bij de grote eikquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:21 schreef Borknagar het volgende:
[..]
Anders was je verdomme bang dat je om half één echt naar de grote eik moet!
Ik splijt je sked0l, gek!quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:15 schreef Borknagar het volgende:
[..]
Zoals AapopfietS al zei. Om 1 uur onder de grote eik!
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:23 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ja nogal... half 1 heb ik pauze dude.. en ga ik mijn bammetjes op eten.. wat moet ik nou met zo'n nerdjes bij de grote eik![]()
![]()
![]()
hahaquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:23 schreef DoctorB het volgende:
Ga dan werken huilebalk.
Zielige puisterige ik-weet-wel-hoe-de-wereld-in-elkaar-zit-want-ik-ben-al-16 puber!
Sooow Jezus en helderziend! dubbelop!quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:23 schreef DoctorB het volgende:
Ga dan werken huilebalk.
Zielige puisterige ik-weet-wel-hoe-de-wereld-in-elkaar-zit-want-ik-ben-al-16 puber!
pff, homo! Bescherm de kontridderleraar maar.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:25 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
haha![]()
Laat me raden.. jij bent ook 1 van die 8 leerlingen die net zo gefrustreerd is? En ook een 16 jarig pubertje dus?
En waar maak jij uit op dat ik homo ben? Is dat een compliment of een belediging? Ik ben in ieder geval geen homo maar dat heeft totaal niets met dit topic te maken..quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:26 schreef Borknagar het volgende:
[..]
pff, homo! Bescherm de kontridderleraar maar.
Laat me raden.. jij bent leraar van beroep?quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:26 schreef Blinky het volgende:
GVD ik zit nu al heeeeel de week in dit lokaal,
Kut man, ik zit hier al een week in een of ander stinklokaal.
zit er GVD vandaag een kut leraar van heb ik jou daar!
zit er verdorie een kutleerling van jewelste
Mag ik GVD geen halleeluja meer meezingen (ik heb cityfm ALTIJD opstaan)
Zit ie tijdens mijn boeiende lessen Frans een beetje naar die Pauperzender
CityFm te luisteren en zit ie nog een beetje mee te neurieen ook!
Ik mag niet meer lachen.
zit ie een beetje dom en schaapachtig te lachen. Hij wordt uitgelachen door zijn vriendjes en om hem niet nog meer af te laten gaan heb ik gezegd dat hij niet meer moest lachen
Ik mag geen geluid meer maken
zit hij opeens een of ander dierengeluidenspel te doen. Ik dacht dat ik een lama hoorde schijten, dat bleek hij te zijn. Nu heb ik hem verboden om nog enig geluid te maken. Het is een stuk rustiger in de klas en de meeste kindertjes letten nu netjes op
EN FUCKING WAAROM?!?
Alleen die pauper zit nog een beetje als een dom varken voor zich uit te staren, hij die al moe is bij het oppakken van een pen en er ter plekke een tennisarm van krijgt.
OMDAT HIJ HIER GEDWONGEN ZIT!!!!
Het is dat hij hier gedwongen zit, omdat de stakker nog gewoon leerplicht heeft. Het enige dat een beetje lijkt te helpen is om hem compleet te negeren, dat zeggen zijn klasgenoten ook. Hij schijnt te denken dat hij stoer is met zijn taalgebruik, maar zelfs degene die naast hem zit vindt het een mislukkling. Ik hoop dat hij snel gaat werken en van school afgaat. Laat hem ergens anders verpauperen, maar niet in mijn lokaal, dat geeft zo'n rotzooi! En die geur blijft nog een tijdje hangen.
WTF?!?! flikker toch op!!
Het liefst zou ik willen dat hij gewoon wegging en zou verdwijnen. Maar ja, vaak is het zo dat als dat soort kindertjes een beetje opletten en goede cijfertjes halen, ze opeens wel de drive hebben om ervoor te werken, omdat ze inzien dat bling-bling spullen wel leuk zijn, maar dat je er op langere termijn je brood niet mee kunt verdienen!
OWJA! Ik heb m'n radio gvd uit moeten zetten!! ding staat altijd aan!!! kut zooi
tsssk. Die gast zit nog altijd te zeuren over zijn radio. Waarschijnlijk slaapt hij met dat ding. Zielig hoor. Niet in de laatste plaats dat BrEeZah-taalgebruik van um.
hoeft niet, hij zeikt de TS gewoon met zijn eigen gejank af. En goed ook!quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:32 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Laat me raden.. jij bent leraar van beroep?![]()
Heel goed.. TE goed.. dat snappen die pubertjes nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:33 schreef DoctorB het volgende:
[..]
hoeft niet, hij zeikt de TS gewoon met zijn eigen gejank af. En goed ook!![]()
het is doorgaans gevaarlijk zulks mede te delen aan DoctorB...quote:
Dat risico neem ik wel. Ik heb ergere boodschappen moeten meedelenquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:44 schreef DoctorB het volgende:
[..]
het is doorgaans gevaarlijk zulks mede te delen aan DoctorB...
het leven valt niet mee voor een puber...quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:06 schreef squEEKer het volgende:
Ik mag niet meer lachen.
EN FUCKING WAAROM?!?
OWJA! Ik heb m'n radio gvd uit moeten zetten!! ding staat altijd aan!!! kut zooi
En laat dat beetje maar weg...quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
het leven valt niet mee voor een puber...
sorry dat ik de OP een beetje erg sneu vind
MBO zeker?quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:06 schreef squEEKer het volgende:
OP
Wat betekent dit:quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:48 schreef Blinky het volgende:
[..]
Dat risico neem ik wel. Ik heb ergere boodschappen moeten meedelen
Spring voor een trein....quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:06 schreef squEEKer het volgende:
Ik mag niet meer lachen.
EN FUCKING WAAROM?!?
Het betekent zoiets als: 'moet je van het leven houden of mag je het weggooien?'quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:03 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Wat betekent dit:
Faut-il aimer la vie ou la jeter?
iets met het leven ofzo?
Oh stupide innocencequote:Op donderdag 9 juni 2005 12:44 schreef Blinky het volgende:
[..]
Het betekent zoiets als: 'moet je van het leven houden of mag je het weggooien?'
Het is een regel uit een geweldig nummer van de Zwitserse zanger Stéphan Eicher.
Ik vergeef het je als je nog nooit van de beste man gehoord hebt.
Als je zoekt op google.fr en dan de naam van het nummer intikt (Durant un long moment) dan kom je bij deze tekst uit:quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:24 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Oh stupide innocence
Niet echt van gehoord nee, maar het zinnetje sprak me aan...
Ik dacht al dat het zoiets was....
Merde, ik moet nu naar mijn werk...quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:59 schreef Blinky het volgende:
[..]
Als je zoekt op google.fr en dan de naam van het nummer intikt (Durant un long moment) dan kom je bij deze tekst uit:
http://www.paroles.net/chansons/14182.htm
Misschien spreekt de rest van je tekst je ook aan![]()
Your wish is my command. Check je fotoboekquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:20 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Merde, ik moet nu naar mijn werk...
Ik lees het morgen wel even door okaj
Gelieve een lichte vertaling alvast
Thanxquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:51 schreef Blinky het volgende:
[..]
Your wish is my command. Check je fotoboek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |