Inderdaad, zul je zien dat hij dadelijk ook nog met zijn tyfuskop voorop bij het feestgedruis staat. Het varken!quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:59 schreef fanneke het volgende:
Die kankermarokkaan scoort ook nog![]()
Die had NOOIT meer mogen voetballen.![]()
Helmond moest winnen, en ik weet niet hoe ze nog 2 doelpunten willen gaan scoren nuquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:00 schreef crossover het volgende:
is dat nu zeker!!? sparta naar de eredivisie?
Blablabla.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:59 schreef fanneke het volgende:
preciesquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:59 schreef fanneke het volgende:
Neequote:Op donderdag 9 juni 2005 21:00 schreef crossover het volgende:
is dat nu zeker!!? sparta naar de eredivisie?
Doe toch normaal achterlijk wijf. Ga lekker erges anders je nepfrustraties uiten ofzo...quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:59 schreef fanneke het volgende:
Is dat een straf??? 12 wedstrijden!quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Blablabla.
Hij heeft z'n straf uitgezeten..
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:01 schreef xJapser het volgende:
[..]
Doe toch normaal achterlijk wijf. Ga lekker erges anders je nepfrustraties uiten ofzo...
wijf???????????quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:01 schreef xJapser het volgende:
[..]
Doe toch normaal achterlijk wijf. Ga lekker erges anders je nepfrustraties uiten ofzo...
Als iemand een container op iemand laat vallen in het havengebied mag diegene ook nooit meer werken?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:02 schreef fanneke het volgende:
[..]
Is dat een straf??? 12 wedstrijden!![]()
Kokmeijer voetbalt NOOIT (lees goed: NOOIT) meer.
KUTMAROKKAAN
Precies, de viezerikquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:59 schreef fanneke het volgende:
Mag ik even melden dat dat geen ruk meer uitmaakt voor De Graafschap?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:00 schreef xJapser het volgende:
Mag ik ff vermelden dat De Graafschap met 1-4 voorstaat na 1 helft? Een unicum
Hij loopt zelfs nooit meer normaal. Ik ben benieuwd wat er strafrechtelijk uitkomt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:02 schreef fanneke het volgende:
[..]
KUTMAROKKAAN
Wat heeft zijn marokkaan zijn daarmee te maken achterlijk mens.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:02 schreef fanneke het volgende:
[..]
KUTMAROKKAAN
Als het OPZETTELIJK gebeurt niet nee!quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als iemand een container op iemand laat vallen in het havengebied mag diegene ook nooit meer werken?
Kutnederlander.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:02 schreef fanneke het volgende:
[..]
KUTMAROKKAAN
Ja ik vindt fanneke een naam voor vrouwen.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Wat heeft zijn marokkaan zijn daarmee te maken achterlijk mens.
Vertel dat eens aan die kutmarokkaan van sparta...quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
neemt niet weg dat je iemand het recht om te voetballen niet kan ontnemen. Klaar..
Of het opzettelijk gebeurt is is nooit bewezen dus zeik niet zo manquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:03 schreef fanneke het volgende:
[..]
Als het OPZETTELIJK gebeurt niet nee!
is Brabants, domme achterhoekerquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:03 schreef xJapser het volgende:
[..]
Ja ik vindt fanneke een naam voor vrouwen.
Ik snap dat je baalt van Den Bosch, maar die frustratie kun je dan beter op je eigen spelers botvierenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:04 schreef fanneke het volgende:
[..]
Vertel dat eens aan die kutmarokkaan van sparta...
Laat Feyenoord hem maar halen, en hem dan met een doodschop de carierre van Babel laten beeindigen. Kijken of je nog steeds zo mild bentquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Blablabla.
Hij heeft z'n straf uitgezeten..
Het was per ongeluk inderdaadquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Of het opzettelijk gebeurt is is nooit bewezen dus zeik niet zo man
Ik pleit voor een ban voor jou. En de rest van die domme mensjes die weer totaal voldoen aan t stereotiep domme voetbalsupporter. Denk toch es een x na ofzo.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:04 schreef fanneke het volgende:
[..]
Den Bosch heeft hier NIETS mee te maken. Ben allang over die degradatie heen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:05 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik snap dat je baalt van Den Bosch, maar die frustratie kun je dan beter op je eigen spelers botvieren
Op Mourat bijvoorbeeldquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:05 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik snap dat je baalt van Den Bosch, maar die frustratie kun je dan beter op je eigen spelers botvieren
Die scoorde net de verlossende treffer. Hem hoef ik het vast niet te vertellen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:04 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ga jij je mond eens spoelenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die scoorde net de verlossende treffer. Hem hoef ik het vast niet te vertellen.
Bouaouzan in Oranje..
Dat dit over Helmond - Sparta gaat en niet over Bouaouzan.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:03 schreef xJapser het volgende:
[..]
Ja ik vindt fanneke een naam voor vrouwen.
Waarom zit jij niet in Zwolle? Oh, wacht je bent zo'n successupporter...quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:06 schreef xJapser het volgende:
[..]
Ik pleit voor een ban voor jou. En de rest van die domme mensjes die weer totaal voldoen aan t stereotiep domme voetbalsupporter. Denk toch es een x na ofzo.
Wat een frustratie zeg, het is gewoon triestquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:08 schreef fanneke het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet in Zwolle? Oh, wacht je bent zo'n successupporter...
Idd.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat dit over Helmond - Sparta gaat en niet over Bouaouzan.
lachen om je eigen dommigheid... Laat me raden. Jij bent marokkaan???quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het blijft net een wijvennaam, ik dacht ook dat je een vrouw was..
lol...quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:08 schreef fanneke het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet in Zwolle? Oh, wacht je bent zo'n successupporter...
Zeker hoort er ook gewoon in thuis. Sppel liever tegen Sparta dan Helmond.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:09 schreef Noca het volgende:
[..]
Idd.
Leuk voor Sparta trouwens. Vind het ook meer een club voor de eredivisie dan Helmond.
Nou mag je wel stoppenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
lachen om je eigen dommigheid... Laat me raden. Jij bent marokkaan???
Op basis van het seizoen was het meer verdiend voor Sparta, maar op basis van vanavond hebben ze beide geen fluit in de Eredivisie te zoekenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:09 schreef Noca het volgende:
[..]
Idd.
Leuk voor Sparta trouwens. Vind het ook meer een club voor de eredivisie dan Helmond.
Kan de marokkanen discussie misschien in een ander subforum? Reizen ofzo?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Op basis van het seizoen was het meer verdiend voor Sparta, maar op basis van vanavond hebben ze beide geen fluit in de Eredivisie te zoeken
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:10 schreef Nashje het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat fanneke een vrouwtje was. Niet dat ik haar veel zie reageren, maar toch.
Dank je wel... ben m'n frustaties wel kwijt. Psychiater?quote:
Misschien toch eens gaan werken dan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:09 schreef xJapser het volgende:
[..]
lol...
Ga toch fietsen .... ik ben 200% meer supporter dan jij denkt. Maar ook supporters hebben wel es geldgebrek.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:10 schreef Nashje het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat fanneke een vrouwtje was. Niet dat ik haar veel zie reageren, maar toch.
Nashje klinkt lekker mannelijk inderdaadquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:10 schreef Nashje het volgende:
Dat is ook weer waar natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:11 schreef twi het volgende:
[..]
Zo kan je er nog wel 5 opnoemen diein de HCE actief zijn komend seizoen
*zucht*quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Misschien toch eens gaan werken dan?![]()
Nee, Griek.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ja, neem dan een mannelijke naam als TerroNashmanquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nashje klinkt lekker mannelijk inderdaad![]()
Klopt, eigenlijk zouden ploegen als RBC en Sparta ook niet moeten kunnen promoveren. Veel te zwak, ze leveren bij voorbaat de punten in. Zie zelf dan liever een krachtigere eredivisie van 16 clubs en uitwisseling tussen GG en hoofdklasse.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Op basis van het seizoen was het meer verdiend voor Sparta, maar op basis van vanavond hebben ze beide geen fluit in de Eredivisie te zoeken
nou ja, bijna hetzelfde. Alleen het eten is veel lekkerder!quote:
Nash was al bezetquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nashje klinkt lekker mannelijk inderdaad![]()
Zoals?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:11 schreef twi het volgende:
[..]
Zo kan je er nog wel 5 opnoemen diein de HCE actief zijn komend seizoen
Daar mag je zowieso wel heen Goonerquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:11 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dank je wel... ben m'n frustaties wel kwijt. Psychiater?![]()
Dat lijkt me funest voor een aantal clubs in de GGD.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:14 schreef okee6 het volgende:
[..]
Zie zelf dan liever een krachtigere eredivisie van 16 clubs en uitwisseling tussen GG en hoofdklasse.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |