quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:10 schreef Nashje het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat fanneke een vrouwtje was. Niet dat ik haar veel zie reageren, maar toch.
Dank je wel... ben m'n frustaties wel kwijt. Psychiater?quote:
Misschien toch eens gaan werken dan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:09 schreef xJapser het volgende:
[..]
lol...
Ga toch fietsen .... ik ben 200% meer supporter dan jij denkt. Maar ook supporters hebben wel es geldgebrek.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:10 schreef Nashje het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat fanneke een vrouwtje was. Niet dat ik haar veel zie reageren, maar toch.
Nashje klinkt lekker mannelijk inderdaadquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:10 schreef Nashje het volgende:
Dat is ook weer waar natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:11 schreef twi het volgende:
[..]
Zo kan je er nog wel 5 opnoemen diein de HCE actief zijn komend seizoen
*zucht*quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Misschien toch eens gaan werken dan?![]()
Nee, Griek.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
lachen om je eigen dommigheid... Laat me raden. Jij bent marokkaan???
Ja, neem dan een mannelijke naam als TerroNashmanquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nashje klinkt lekker mannelijk inderdaad![]()
Klopt, eigenlijk zouden ploegen als RBC en Sparta ook niet moeten kunnen promoveren. Veel te zwak, ze leveren bij voorbaat de punten in. Zie zelf dan liever een krachtigere eredivisie van 16 clubs en uitwisseling tussen GG en hoofdklasse.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Op basis van het seizoen was het meer verdiend voor Sparta, maar op basis van vanavond hebben ze beide geen fluit in de Eredivisie te zoeken
nou ja, bijna hetzelfde. Alleen het eten is veel lekkerder!quote:
Nash was al bezetquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nashje klinkt lekker mannelijk inderdaad![]()
Zoals?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:11 schreef twi het volgende:
[..]
Zo kan je er nog wel 5 opnoemen diein de HCE actief zijn komend seizoen
Daar mag je zowieso wel heen Goonerquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:11 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dank je wel... ben m'n frustaties wel kwijt. Psychiater?![]()
Dat lijkt me funest voor een aantal clubs in de GGD.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:14 schreef okee6 het volgende:
[..]
Zie zelf dan liever een krachtigere eredivisie van 16 clubs en uitwisseling tussen GG en hoofdklasse.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |