Ga jij je mond eens spoelenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die scoorde net de verlossende treffer. Hem hoef ik het vast niet te vertellen.
Bouaouzan in Oranje..
Dat dit over Helmond - Sparta gaat en niet over Bouaouzan.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:03 schreef xJapser het volgende:
[..]
Ja ik vindt fanneke een naam voor vrouwen.
Waarom zit jij niet in Zwolle? Oh, wacht je bent zo'n successupporter...quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:06 schreef xJapser het volgende:
[..]
Ik pleit voor een ban voor jou. En de rest van die domme mensjes die weer totaal voldoen aan t stereotiep domme voetbalsupporter. Denk toch es een x na ofzo.
Wat een frustratie zeg, het is gewoon triestquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:08 schreef fanneke het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet in Zwolle? Oh, wacht je bent zo'n successupporter...
Idd.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat dit over Helmond - Sparta gaat en niet over Bouaouzan.
lachen om je eigen dommigheid... Laat me raden. Jij bent marokkaan???quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het blijft net een wijvennaam, ik dacht ook dat je een vrouw was..
lol...quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:08 schreef fanneke het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet in Zwolle? Oh, wacht je bent zo'n successupporter...
Zeker hoort er ook gewoon in thuis. Sppel liever tegen Sparta dan Helmond.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:09 schreef Noca het volgende:
[..]
Idd.
Leuk voor Sparta trouwens. Vind het ook meer een club voor de eredivisie dan Helmond.
Nou mag je wel stoppenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
lachen om je eigen dommigheid... Laat me raden. Jij bent marokkaan???
Op basis van het seizoen was het meer verdiend voor Sparta, maar op basis van vanavond hebben ze beide geen fluit in de Eredivisie te zoekenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:09 schreef Noca het volgende:
[..]
Idd.
Leuk voor Sparta trouwens. Vind het ook meer een club voor de eredivisie dan Helmond.
Kan de marokkanen discussie misschien in een ander subforum? Reizen ofzo?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
lachen om je eigen dommigheid... Laat me raden. Jij bent marokkaan???
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Op basis van het seizoen was het meer verdiend voor Sparta, maar op basis van vanavond hebben ze beide geen fluit in de Eredivisie te zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |