Krijg kanker in je beenmerg straathoer!1!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:12 schreef DrDentz het volgende:
oo je mag geen kanker zeggen sukkel
Krijg konijnen in je anus!quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:16 schreef kastanova het volgende:
Alles mag, zolang je maar niet kanker zegt.
Dan krijg je een ban!
Je moet je kankersmoel houwe, homo!quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Krijg konijnen in je anus!
Ik hoop voor je dat je geen paardebloemen kweekt in je maag!
Hihihihi!1!!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je moet je kankersmoel houwe, homo!
quote:
Zwanger van Ankie Van Grunsven!quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:21 schreef killswitch het volgende:
GA GODVERDOMME EEN PAARD PIJPEN EN DAT JE ZEER PIJNLIJK MAG STIKKEN IN ZEN ZAAD
Slikken moet ie dusquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:21 schreef killswitch het volgende:
GA GODVERDOMME EEN PAARD PIJPEN EN DAT JE ZEER PIJNLIJK MAG STIKKEN IN ZEN ZAAD
Syndroom van down bedoel je?quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:22 schreef Klasse het volgende:
Kanker toch een end op kankermongool.
Ben je down met mij dan ben ik down met jou.quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Syndroom van down bedoel je?
Ga even door en je gaat verder down, en dat syndroom krijg je vanzelf!
Neej mên dan krijg je een mongoolquote:
Snuitje?quote:
Ik ben down met negers uit de bronx... of ben ik nu discriminerend?quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:24 schreef Klasse het volgende:
[..]
Ben je down met mij dan ben ik down met jou.![]()
Als in Huisman?quote:
Even tussendoor, ken je ene Marlous uit Zaandam?quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Neej mên dan krijg je een mongool
totdat het uit alle lichaams openingen naar buiten spuitquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Slikken moet ie dus
Tot het zijn oogbollen uitkomt
Ff tussendoor, nopequote:Op donderdag 9 juni 2005 02:25 schreef Klasse het volgende:
[..]
Even tussendoor, ken je ene Marlous uit Zaandam?
Ik heb z'n nicht geneukt. (geen gein nu!quote:
Hehe, ik ben down met alle chica's from the bronx in amsterdam je weet toch.quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben down met negers uit de bronx... of ben ik nu discriminerend?
Bij kasta toch?quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
totdat het uit alle lichaams openingen naar buiten spuit
Over grafkanker gesproken! Die mislukte blanke aap die je usericon is heeft ook een mislukte ingezakte tumorkop!quote:
Rustig don, geen woord over gij.!quote:
Heeft ze al!quote:
Ff serieus, ik ken niemand die zo heet in Zaandamquote:
Ik vind van wel,. niet mekkeren nu!quote:
Is goed, ik kwam morgen langs eh?quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:29 schreef mother-mother het volgende:
[..]
dan verwens ik jou dat je morgen nog weet wat je me net hebt beloofd![]()
![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ff serieus, ik ken niemand die zo heet in Zaandam
Zaandam en Zaanstreek/Zaanstad is nogal een breed begrip
I knowquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
full house is tof
en kasta mag creperen aan het spit
quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ff serieus, ik ken niemand die zo heet in Zaandam
Zaandam en Zaanstreek/Zaanstad is nogal een breed begrip
Ik zeg maar.quote:
scheld ff lekker op die afslag en je bent weer ontopicquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:31 schreef mother-mother het volgende:
[..]
zeker als je erheen rijd terwijl je eigelijk terug naar huis wilt
![]()
wat n kutafslag is dat zeg![]()
ow das offtopic![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:31 schreef mother-mother het volgende:
[..]
zeker als je erheen rijd terwijl je eigelijk terug naar huis wilt
![]()
wat n kutafslag is dat zeg![]()
ow das offtopic![]()
Nu met enge ziektesquote:
Same to you kankerjongquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:33 schreef Klasse het volgende:
De tiefus.
Oh ja., in m'n rol blijven.quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:32 schreef mother-mother het volgende:
[..]
is dit niet allemaal veel te lief voor in dit topic?
enne lazz niet vergeten![]()
ik mag niet meer schelden, alles word overgenomen en ik weet dus alleen nog maar stomme scheldwoordenquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
scheld ff lekker op die afslag en je bent weer ontopic
grofwegquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh ja., in m'n rol blijven.
Ik hoop dat je moederkoek cyanide bevat!
Hebben je kinderen tenminste nog een eerlijke kans!
Het moment dat shit opeens ships word en kut kat blijkt te zijnquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik mag niet meer schelden, alles word overgenomen en ik weet dus alleen nog maar stomme scheldwoorden![]()
mn 3 jarige liep van de week iets in elkaar te zetten en dat lukte niet zei ie steeds godverdomme , shit godverdomme![]()
ik ken alleen nog maar gossiepietje en dat soort gein![]()
Om er vervolgens zout in te strooien.quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
grofweg
owja ff ontopic dat je mondhoeken mogen uitscheuren tot achter je oren
niets persoonlijks hoor K
alle wegen lijden naar rome zaanstad of dorpquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Ik probeer elke keer een andere afslag en kom steeds weer thuis
Als die kanker tyfus en nog meer van dat soort taal gebruikt welquote:
nee de persoon vastbinden en dan ratten eropquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:35 schreef Klasse het volgende:
[..]
Om er vervolgens zout in te strooien.![]()
Ik ben niet geschikt voor dit topicquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:36 schreef PrintScreen het volgende:
Als die kanker tyfus en nog meer van dat soort taal gebruikt wel
Je bent echt superlief!quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:35 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nouhou niet tegen mij ik ben liev toch?
![]()
nee kut en shit mogen blijven, chips vind ik nog erger dan shitquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het moment dat shit opeens ships word en kut kat blijkt te zijn
ok vuile gore tyfushondquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent echt superlief!
Maar ik moet wel ontopic blijven hé!
Aangerand en uitgescholdenquote:
goed excuusquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent echt superlief!
Maar ik moet wel ontopic blijven hé!
quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
goed excuus
werkte dat irl maar, ja ik kan er niets aan doen dat je een kankerslet bent maarja moet ontopic blijven he
Ik heb nog geen S op m'n borst staan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
goed excuus
werkte dat irl maar, ja ik kan er niets aan doen dat je een kankerslet bent maarja moet ontopic blijven he
Schaamratten?quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:37 schreef killswitch het volgende:
[..]
nee de persoon vastbinden en dan ratten erop
mooi hoef ik me niet meer te scherenquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:38 schreef cerror het volgende:
Trouwens frank: Krijg zoutzuur op je bakkebaard!
Zal je kaaklijn goed doen! 14.gif!
Chips is rampzalig. Ik heb toevallig een vrij geile geluidsinstallatie. Kwam er nichtje van 3 langs met zus. Goed, "IK WIL CHIPZZZZ LUISTEREN", mij best toch. Maar aaaargh, wat een bass zit daarin joh, ik werd gek.quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:38 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nee kut en shit mogen blijven, chips vind ik nog erger dan shit![]()
In laten lopen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja jij mag ze met een buis je doos inlaten lopen
en wat zei je toen tegen je nichtje om ontopic te blijven?quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:41 schreef Klasse het volgende:
[..]
Chips is rampzalig. Ik heb toevallig een vrij geile geluidsinstallatie. Kwam er nichtje van 3 langs met zus. Goed, "IK WIL CHIPZZZZ LUISTEREN", mij best toch. Maar aaaargh, wat een bass zit daarin joh, ik werd gek.Geleidelijk aan wat zachter gezet.
zon viool die je met je schaamlippen moet bespelen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:40 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik zit hier gewoon hardop te lachen joh stomme klootviool
ja weet ik veel dat die rotte vislucht bij jou zo indringend isquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
In laten lopen?
Erin knuppelen hoeft niet?
Wat een kutmuziek klein achterlijk kutsletje. Zo vroeg al èh? Hoer toch een eind op. Moge jij je injecties niet gehad hebben en vervroegd sterven aan de tering.quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:42 schreef mother-mother het volgende:
[..]
en wat zei je toen tegen je nichtje om ontopic te blijven?![]()
whatever ik ga naar mn nest , kid word net wakkerquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
zon viool die je met je schaamlippen moet bespelen?
Krijg schimmel in je schaamlipwand stoephoer.quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:44 schreef mother-mother het volgende:
[..]
whatever ik ga naar mn nest , kid word net wakker![]()
truste he stelletje achteruit vliegende blaftekkels![]()
truste
trusten gefrustreerd schaamluisje van mequote:Op donderdag 9 juni 2005 02:44 schreef mother-mother het volgende:
[..]
truste
Was dat nou alles?quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:44 schreef mother-mother het volgende:
[..]
truste
Sterf! maak je overigens nog steeds meuk met trackers? Jij teringgezwel.quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Krijg schimmel in je schaamlipwand stoephoer.
Als je kind nog schreeuwt om 3 uur, geef 'm kalium.
Met veeel water!
trusten en dat je langzaam mag sterfen aan de larven infectie in je pisbuisquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:48 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben er ook weg van
Krijg allemaal kanker aan jullie snikkels en sterf een lange doch zeer pijnlijke dood.
Laters![]()
Sorry voor hetcerror
Maar je zei dat je geen snor had en dat die anale infectie al over was?quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:47 schreef Laton het volgende:
[..]
Sterf! maak je overigens nog steeds meuk met trackers? Jij teringgezwel.
Met snor. En anale infectie..
schelden doet geen pijn zeggen ze wel squote:Op donderdag 9 juni 2005 02:47 schreef Klasse het volgende:
[..]
Was dat nou alles?
Blaftekkels... GENIETEN![]()
![]()
!
Goed, maar slaap lekker dame en de groeten aan dat hoerejong.![]()
Zwijg ongeschoren kuthoofd.quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:49 schreef Klasse het volgende:
[..]
Maar je zei dat je geen snor had en dat die anale infectie al over was?
Stiekem m-m een goeie nacht toewenstquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:49 schreef mother-mother het volgende:
[..]
schelden doet geen pijn zeggen ze wel s![]()
![]()
doeiii
Krijg kanker in je eierstokken grijzendecrackhoer!quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:48 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben er ook weg van
Krijg allemaal kanker aan jullie snikkels en sterf een lange doch zeer pijnlijke dood.
Laters![]()
Sorry voor hetcerror
je gaat offtopicquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Stiekem m-m een goeie nacht toewenst![]()
Rustig maar, het is goedbedoeld en niet gemeend. Ben immers een kloon. Slaap lekker dame en de groeten aan dat....quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:49 schreef mother-mother het volgende:
[..]
schelden doet geen pijn zeggen ze wel s![]()
![]()
doeiii
1 dochter maarquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Krijg kanker in je eierstokken grijzendecrackhoer!
Die dubbele punt W kan je vierkant in je rectum verstoppen!
Ik hoop dat je dochter een relatie krijgt met Frank zodat hij dat dochtertje van je kan uitwonen tot iedere huurcategorie!
Jij doet je best tenminste.quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
1 dochter maar
ach heb ik tenminste tijd over om dat kutsletje dat jij zusje noemt zo hard in der bek te neuken dat der hersens tot pulp verworden 14.gif
Hersenloze grafdebiel; je beantwoord me vraag niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Jij doet je best tenminste.
Als zij er maar bijstaat als een crackmannequin.
Moet je eerst je infantiele bléér eruitblaten gehoornde en feta uitscheitende kutpuber.quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:55 schreef Laton het volgende:
[..]
Hersenloze grafdebiel; je beantwoord me vraag niet.
ja hey als het een drugshoer is dan mag je der houden hoorquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Jij doet je best tenminste.
Als zij er maar bijstaat als een crackmannequin.
Zwijg jij lopende bak stront wiens geurspoor een lompgeile emile ratelband aantrekt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Moet je eerst je infantiele bléér eruitblaten gehoornde en feta uitscheitende kutpuber.
dat je door dat geslijm van je mag uitdrogen tot een veenlijk waarna je door een necrofiel tot sexspeeltje word gepromofeerdquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:51 schreef Klasse het volgende:
[..]
Rustig maar, het is goedbedoeld en niet gemeend. Ben immers een kloon. Slaap lekker dame en de groeten aan dat....
aan je kind.
Een kut is een kut hoorquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:56 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja hey als het een drugshoer is dan mag je der houden hoor
Namen verkeerd spellen en absoluut ongefundeerde kritiek uitpoepen is zoooo 2004.quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:57 schreef Laton het volgende:
[..]
Zwijg jij lopende bak stront wiens geurspoor een lompgeile emile ratelband aantrekt.
ah je komt zo langs, dat je uitgelebert enzo bent maakt niet uit hoorquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Een kut is een kut hoor
Nu echt weg![]()
![]()
![]()
Ik stuur die crackhoer wel achter je aan om dat uitgelubberde poepgaatje van je eens te porren met kalknagelvoet..quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Namen verkeerd spellen en absoluut ongefundeerde kritiek uitpoepen is zoooo 2004.
Ga je moeder vingeren om je geboorte te ontdekken trouwens.
Weltrusten relpubliek.
dat je commodore mag bezwijken aan je eigen uitgescheten darmenquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Namen verkeerd spellen en absoluut ongefundeerde kritiek uitpoepen is zoooo 2004.
Ga je moeder vingeren om je geboorte te ontdekken trouwens.
Weltrusten relpubliek.
En krijg jij ook maar eens een anustumor.quote:Op donderdag 9 juni 2005 03:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat je commodore mag bezwijken aan je eigen uitgescheten darmen
trusten [afbeelding]
heb ik al maar ik sta hem graag aan je af hoor zodat je erin kunt stikkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 03:04 schreef Laton het volgende:
[..]
En krijg jij ook maar eens een anustumor.
Kan je toch niet bij met al die aangekoekte stront; derhalve wens ik je een willekeurig vogelvirus toe. Plus een gezwel op je kop dat etterend je buren bestookt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 03:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
heb ik al maar ik sta hem graag aan je af hoor zodat je erin kunt stikken
dat je mag stikken in het door maden geteisterde kapsel van balkenende terwijl hij zen geinfecteerde voet in je pisbuis ramtquote:Op donderdag 9 juni 2005 03:10 schreef Laton het volgende:
[..]
Kan je toch niet bij met al die aangekoekte stront; derhalve wens ik je een willekeurig vogelvirus toe. Plus een gezwel op je kop dat etterend je buren bestookt.
he dat was een grapje hé, kom terug allemaalquote:Op donderdag 9 juni 2005 03:52 schreef mcintosh het volgende:
Draag allemaal bloemetjes in jullie haar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |