Krijg kanker in je eierstokken grijzendecrackhoer!quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:48 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben er ook weg van
Krijg allemaal kanker aan jullie snikkels en sterf een lange doch zeer pijnlijke dood.
Laters![]()
Sorry voor hetcerror
je gaat offtopicquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Stiekem m-m een goeie nacht toewenst![]()
Rustig maar, het is goedbedoeld en niet gemeend. Ben immers een kloon. Slaap lekker dame en de groeten aan dat....quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:49 schreef mother-mother het volgende:
[..]
schelden doet geen pijn zeggen ze wel s![]()
![]()
doeiii
1 dochter maarquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Krijg kanker in je eierstokken grijzendecrackhoer!
Die dubbele punt W kan je vierkant in je rectum verstoppen!
Ik hoop dat je dochter een relatie krijgt met Frank zodat hij dat dochtertje van je kan uitwonen tot iedere huurcategorie!
Jij doet je best tenminste.quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
1 dochter maar
ach heb ik tenminste tijd over om dat kutsletje dat jij zusje noemt zo hard in der bek te neuken dat der hersens tot pulp verworden 14.gif
Hersenloze grafdebiel; je beantwoord me vraag niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Jij doet je best tenminste.
Als zij er maar bijstaat als een crackmannequin.
Moet je eerst je infantiele bléér eruitblaten gehoornde en feta uitscheitende kutpuber.quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:55 schreef Laton het volgende:
[..]
Hersenloze grafdebiel; je beantwoord me vraag niet.
ja hey als het een drugshoer is dan mag je der houden hoorquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Jij doet je best tenminste.
Als zij er maar bijstaat als een crackmannequin.
Zwijg jij lopende bak stront wiens geurspoor een lompgeile emile ratelband aantrekt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Moet je eerst je infantiele bléér eruitblaten gehoornde en feta uitscheitende kutpuber.
dat je door dat geslijm van je mag uitdrogen tot een veenlijk waarna je door een necrofiel tot sexspeeltje word gepromofeerdquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:51 schreef Klasse het volgende:
[..]
Rustig maar, het is goedbedoeld en niet gemeend. Ben immers een kloon. Slaap lekker dame en de groeten aan dat....
aan je kind.
Een kut is een kut hoorquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:56 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja hey als het een drugshoer is dan mag je der houden hoor
Namen verkeerd spellen en absoluut ongefundeerde kritiek uitpoepen is zoooo 2004.quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:57 schreef Laton het volgende:
[..]
Zwijg jij lopende bak stront wiens geurspoor een lompgeile emile ratelband aantrekt.
ah je komt zo langs, dat je uitgelebert enzo bent maakt niet uit hoorquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Een kut is een kut hoor
Nu echt weg![]()
![]()
![]()
Ik stuur die crackhoer wel achter je aan om dat uitgelubberde poepgaatje van je eens te porren met kalknagelvoet..quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Namen verkeerd spellen en absoluut ongefundeerde kritiek uitpoepen is zoooo 2004.
Ga je moeder vingeren om je geboorte te ontdekken trouwens.
Weltrusten relpubliek.
dat je commodore mag bezwijken aan je eigen uitgescheten darmenquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Namen verkeerd spellen en absoluut ongefundeerde kritiek uitpoepen is zoooo 2004.
Ga je moeder vingeren om je geboorte te ontdekken trouwens.
Weltrusten relpubliek.
En krijg jij ook maar eens een anustumor.quote:Op donderdag 9 juni 2005 03:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat je commodore mag bezwijken aan je eigen uitgescheten darmen
trusten [afbeelding]
heb ik al maar ik sta hem graag aan je af hoor zodat je erin kunt stikkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 03:04 schreef Laton het volgende:
[..]
En krijg jij ook maar eens een anustumor.
Kan je toch niet bij met al die aangekoekte stront; derhalve wens ik je een willekeurig vogelvirus toe. Plus een gezwel op je kop dat etterend je buren bestookt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 03:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
heb ik al maar ik sta hem graag aan je af hoor zodat je erin kunt stikken
dat je mag stikken in het door maden geteisterde kapsel van balkenende terwijl hij zen geinfecteerde voet in je pisbuis ramtquote:Op donderdag 9 juni 2005 03:10 schreef Laton het volgende:
[..]
Kan je toch niet bij met al die aangekoekte stront; derhalve wens ik je een willekeurig vogelvirus toe. Plus een gezwel op je kop dat etterend je buren bestookt.
he dat was een grapje hé, kom terug allemaalquote:Op donderdag 9 juni 2005 03:52 schreef mcintosh het volgende:
Draag allemaal bloemetjes in jullie haar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |