Toegevoegd.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:12 schreef Rabrynil het volgende:
Ik kom ook eens om het hoekje kijken
Fotograaf, omgeving Haarlem/Amsterdam, reizen meer dan 25 km in overleg (OV).
Ik wil voornamelijk leren van sessies, maar het resultaat mag er natuurlijk altijd zijn.
Groeten,
Bart (Rabrynil)
ja hoor,quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Shi, kun je aan de hand van het kaartje in de post hieronder nog even vertellen in welke regio je woont?
HGT, zou jij shi even willen inplakken? De maximale editduur is bij mij al verstreken....quote:Op maandag 4 juli 2005 07:13 schreef shi het volgende:
[..]
ja hoor,
ik woon op de rand van 3 en 9 maar zet mij maar op regio 3 hoor, overijssell
thnx
Graag gedaan!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:56 schreef RonaldV het volgende:
Natuurlijk mag je met de fotograaf ook andere regels afspreken, dit is maar een eerste idee. Daarnaast kun je gebruik maken van het modelcontract dat is gemaakt door RonaldV en Re (met dank aan de adviezen van Icicle)
Fotoloog was me al voorquote:Op maandag 4 juli 2005 09:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
HGT, zou jij shi even willen inplakken? De maximale editduur is bij mij al verstreken....
thanks!![]()
dank voor de moeite (beiden)quote:
RonaldV, je bent mij nog vergeten erbij te zetten..quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:22 schreef rustig het volgende:
[..]
als je mij ook in die update mee wilt nemen, bij voorbaat dank!
kom zelf uit regio Utrecht. Kan reizen, maar afhankelijk van OV.
ik werk vooralsnog analoog, veel zwart/wit maar ook kleur.
alvast bedankt...
Okquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:49 schreef rustig het volgende:
[..]
RonaldV, je bent mij nog vergeten erbij te zetten..
Zou je dat alsnog kunnen doen? Mijn dank is groot!![]()
EDIT: Het Gele Teken dus, gezien de editduur
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:16 schreef Myra het volgende:
* Als het kan wil Myra zich ook wel melden als 'model'*
Heb me doorgelinkt via een ander topic. Ik kom zelf uit Heerlen, maar ben ook regelmatig bij mijn ouders (die in de buurt van Enschede wonen) en aangezien ik altijd met het openbaar vervoer reis, kom ik dan toch al door half Nederland. Dus lokatie maakt me niet zoveel uit![]()
En de anderenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:39 schreef RonaldV het volgende:
.....
hh Mods, zou één van jullie Camoth in beide lijsten (model en fotograaf) willen copy/pasten?
Uiteraard!quote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 15:03 schreef pea4fun het volgende:
Zo, nu kan je op mijn site duidelijker zien waar de foto's van "modellen" staan.
Dank jequote:Op zondag 10 juli 2005 21:14 schreef mother-mother het volgende:
[..]
echt hele mooie foto's , zeker van die kesselmeet
Mooi, nog iemand uit Zuid-Limburg.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:16 schreef Myra het volgende:
Heb me doorgelinkt via een ander topic. Ik kom zelf uit Heerlen, maar ben ook regelmatig bij mijn ouders (die in de buurt van Enschede wonen) en aangezien ik altijd met het openbaar vervoer reis, kom ik dan toch al door half Nederland. Dus lokatie maakt me niet zoveel uit![]()
tja, ik blijf in overijssel en met OV is reizen wel makkelijkquote:Op maandag 11 juli 2005 23:53 schreef RonaldV het volgende:
Wellicht ten overvloede:
Om het overzicht leesbaar te houden geef je je op in de regio waar je hoofdvestiging is. De rest valt onder "bereid te reizen" anders is het niet bij te houden wie allemaal waar kan fotograferen of model spelen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:16 schreef Myra het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |