ik heb daarstraks ook systeemherstel moeten doen omdat ie weer eens vastliepquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
nee idd, karnel_inpage_errorof zoiets
Zegt me niets.
Idd het werk is leuk, de meeste collega's ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Buiten je inkomstenbron, lijkt het me dat je ook een leuke bezigheid verliest. Althans, het leek me dat je het naar je zin had toch?
Ik heb ook niets aan jouquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar ik ben dan ook geen tweakert![]()
Gaan we shoppen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb daarstraks ook systeemherstel moeten doen omdat ie weer eens vastliep
binnenkort maar een nieuwe kopen
Had je dat dan verwacht? Niemand heeft iets aan mij zo lijkt hetquote:
Dat weten volgens mij velen niet hierquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Had je dat dan verwacht? Niemand heeft iets aan mij zo lijkt het
Wat doe je voorlopig nog voor werk dan? Jah sorry dat kan ik onmogelijk weten..
Als we bij elkaar zijn welquote:
succesquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom mooie post![]()
Mijn notebook doet raar![]()
Dan nog, gaan ze samen zitten posten in het forum.. Ach, tis maar wat je leuk vindt hequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als we bij elkaar zijn welMaar er zit nu een paar honderd kilometer tussen
![]()
tja, je moet wel wat doen met je wensen natuurlijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Willen en doen zijn twee verschillende dingen
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom mooie post![]()
Mijn notebook doet raar![]()
Ik moest lachen toen ik dit achter elkaar lasquote:
Idd daar heb je helemaal gelijk inquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, je moet wel wat doen met je wensen natuurlijk
Neem het mij niet kwalijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
[..]
Ik moest lachen toen ik dit achter elkaar las![]()
![]()
Ha AMD64, lang niet gezien hier.. Al anderhalve dag ofzo, wat is er aan de hand? Ben je ziek ofzo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |