quote:
Ja en het is er ook alweer af denk ikquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:30 schreef Houniet het volgende:
Twee keer gescoord toch? Staat het al op youtube?
Scoorde gisteren in de bekerwedstrijd 1 keer en afgelopen weekend nog een keer.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:30 schreef Houniet het volgende:
Twee keer gescoord toch? Staat het al op youtube?
Het was maar 2 keer duidelijk buitenspel, Samuel op de vrije trap van Cambiasso & Maicon, die de Roma verdediging belemmede om weg te kunnen werken, op het hakje van Zlatan in de reboundquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:10 schreef tong80 het volgende:
En weer het winnende doelpunt gemaakt
Hij deed het welquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het was maar 2 keer duidelijk buitenspel, Samuel op de vrije trap van Cambiasso & Maicon, die de Roma verdediging belemmede om weg te kunnen werken, op het hakje van Zlatan in de rebound
quote:Ibrahimovic denkt aan overgang naar Spanje
Door Maarten Dekkers
Dinsdag, 17 maart 2009, 18:39
Het uitblijven van succes in de Champions League is voor Zlatan Ibrahimovic reden om zijn geluk elders dan bij Internazionale te zoeken.
Volgens het Italiaanse La Gazzetta dello Sport wil de Zweed het liefst naar Spanje verhuizen, met als voorkeur FC Barcelona. Volgens het schrijven heeft de zaakwaarnemer van Ibrahimovic, Mino Raiola, al contact gezocht met de Catalaanse grootmacht.
Ibrahimovic moet volgens de krant wel de concurrentie aangaan met David Villa. De topschutter van Valencia wordt nadrukkelijk gelinkt aan een overgang naar de koploper in de Primera Division. Kiest Barcelona voor Villa, dan is een transfer naar het door Nederlanders bevolkte Real Madrid ook een optie voor Ibrahimovic.
Ik kan hem wel begrijpen. Tot hoelang loopt zijn contract nog door? Inter zal waarschijnlijk wel een monsterbedrag voor hem vragen.quote:
Inderdaad, deze held blijft maar scoren. Vandaag dus weer.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:18 schreef DeVinger het volgende:
Er is al 42 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Held
Zijn ze alweer verwijderd, want ik zie ze nergens staan?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:22 schreef Bjoro het volgende:
hier de goals !
http://www.mightyfootball.com/category/italian-serie-a/
huh gek...ik zie ze gewoon staan.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:01 schreef RayMania het volgende:
Zijn ze alweer verwijderd, want ik zie ze nergens staan?
of zijn die van vorige week ?quote:Op maandag 23 maart 2009 21:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zijn ze alweer verwijderd, want ik zie ze nergens staan?
Uhuhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |