quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:33 schreef Berkery het volgende:
Anouk?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:35 schreef DaisyDuke het volgende:
Drummer Travis van Blink182
quote:“Wankers. Haven’t they got fuck-all better to do? I’d rather be out there getting pissed. I certainly wouldn’t go back after a gig and analyse it. No wonder they’re the biggest band in the world: ‘Oh, the fourth guitar solo wasn’t right tonight’. ‘Oh sorry,
’. If that’s what people think rock’n’roll is…”
Amen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Men, die is echt zo vreselijk. Echt de meest irritante mens op aarde vind ik dat......![]()
Liam dit keer! En inderdaad over U2.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat MOET een Oasis Gallagher zijn...
en biggest band in the world...U2?
coldplay the best band in the worldquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:46 schreef bigshadow het volgende:
Ik denk ook Liam van Oasis, en dan over Coldplay![]()
Spuit 11, beetje jammer, ik heb verplicht een andere fok achtergrond ding omdat na een of ander clean proggie mijn active topic en alle berichten niet meer wil laden. Oplossing welkom![]()
Nou ja, Chris Martin wilde toch dat Coldplay groter werd dan U2 of zo? Ambitie genoeg, nu het songmateriaal nog.quote:
Mooi, ik hoopte al dat ik snel naar bed kon. Onder het motto "Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst". Tegenwoordig vind ik 'm bijna net zo erg als Hanssie.....anyways:quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:57 schreef DaisyDuke het volgende:
Freek de Jonge
Firefox?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:46 schreef bigshadow het volgende:
Ik denk ook Liam van Oasis, en dan over Coldplay![]()
Spuit 11, beetje jammer, ik heb verplicht een andere fok achtergrond ding omdat na een of ander clean proggie mijn active topic en alle berichten niet meer wil laden. Oplossing welkom![]()
Ik vind hem vooral heel wisselvallig, eigenlijk. Soms is ie geweldig, soms heb je twee grappen en vervolgens een show vol drama en zielige verhalen waar je eigenlijk niet echt op zat te wachten. Ik kan me nog een oudejaarsconference herinneren die echt tenenkrommend niet leuk was, aantal jaren terug.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mooi, ik hoopte al dat ik snel naar bed kon. Onder het motto "Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst". Tegenwoordig vind ik 'm bijna net zo erg als Hanssie.....anyways:
DaisyDuke+1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |