duzn't ya' (fo'get about me)quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:29 schreef thaleia het volgende:
Don't you (forget about me) - Simple Minds
The Dialectizer: http://rinkworks.com/dialect/quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:37 schreef thaleia het volgende:
En waar is die vertaalmachine ergens te vinden?
die heb ik weggeven, 25 versies van hetzelfde nummer vond ik wat te veel van het goedequote:Op woensdag 8 juni 2005 21:28 schreef Berkery het volgende:
* Berkery heeft de cd-single van head like a hole hoofd als een gat
Ik heb een stuk tekst laten vertalen, welk nummer?
[..]
Voetbalquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:39 schreef thaleia het volgende:
Nee (Lionel). Maar ik zie idd ook wel enige gelijkenis
Ik ben in een goeie bui, want Nederland staat voor. Roland Gift heet de beste man, brother52 + 1
Men, die is echt zo vreselijk. Echt de meest irritante mens op aarde vind ik dat......quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:43 schreef GLO het volgende:
[..]
Voetbal![]()
Ik kijk naar Hans Liberg, veel leukereg wel
eens. Zo ongrappig.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Men, die is echt zo vreselijk. Echt de meest irritante mens op aarde vind ik dat......![]()
Tja, smaken hè. Wij liggen hier met z'n vijven in een deukquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Men, die is echt zo vreselijk. Echt de meest irritante mens op aarde vind ik dat......![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Een punktekst zeker?quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:46 schreef brother52 het volgende:
Gelijk de dialectizer maar eens gebruiken
Herd inuoogh zee beleeefe-a in myselff
Vhee I knoo zeey dun't beleeefe-a in me-a
Unveelling tu chunge-a fur suceeety
I'll be-a vhu I vunt tu be
Van wie en welk nummer?
ps dank voor het eigenlijk onverdiende punt
Die was idd ook errug grappigquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:51 schreef Berkery het volgende:
[..]![]()
Ik vond de Liberg-parodie bij Kopspijkers destijds dan ook geweldig![]()
Nee, punk geniet niet echt mijn voorkeur alhoewel er een paar leuke uitzonderingen zijn.quote:
Ga jij je post bij filmasso eens editen d_hquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:52 schreef dolle_hond het volgende:
HL doet me niks, niet pos, niet neg.
Oh sorry, die laatste regels klinken nogal anti-establishment, vandaarquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, punk geniet niet echt mijn voorkeur alhoewel er een paar leuke uitzonderingen zijn.
van wie??quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is 't niet een nummer van Nas?
Ah, nooit van gehoord, vast een of andere top40 artiestquote:
En wat voor eentjequote:Op woensdag 8 juni 2005 22:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, nooit van gehoord, vast een of andere top40 artiest
Afgelopen zaterdag vooraan staan meebrullen terwijl ik bukte voor de crowdsurversquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:10 schreef DaisyDuke het volgende:
Life of Agony?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nick Olivieri?
En piercings heeft laten zetten??quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Of Henry Rollins die gestopt is met trainen?
Die heeft Daisy erin gefotosjopt om ons op een dwaalspoor te zettenquote:
Ja, die tatoo's stiekem ook....quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die heeft Daisy erin gefotosjopt om ons op een dwaalspoor te zetten
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:33 schreef Berkery het volgende:
Anouk?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:35 schreef DaisyDuke het volgende:
Drummer Travis van Blink182
quote:“Wankers. Haven’t they got fuck-all better to do? I’d rather be out there getting pissed. I certainly wouldn’t go back after a gig and analyse it. No wonder they’re the biggest band in the world: ‘Oh, the fourth guitar solo wasn’t right tonight’. ‘Oh sorry,
’. If that’s what people think rock’n’roll is…”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |