Amen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Men, die is echt zo vreselijk. Echt de meest irritante mens op aarde vind ik dat......![]()
Liam dit keer! En inderdaad over U2.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat MOET een Oasis Gallagher zijn...
en biggest band in the world...U2?
coldplay the best band in the worldquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:46 schreef bigshadow het volgende:
Ik denk ook Liam van Oasis, en dan over Coldplay![]()
Spuit 11, beetje jammer, ik heb verplicht een andere fok achtergrond ding omdat na een of ander clean proggie mijn active topic en alle berichten niet meer wil laden. Oplossing welkom![]()
Nou ja, Chris Martin wilde toch dat Coldplay groter werd dan U2 of zo? Ambitie genoeg, nu het songmateriaal nog.quote:
Mooi, ik hoopte al dat ik snel naar bed kon. Onder het motto "Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst". Tegenwoordig vind ik 'm bijna net zo erg als Hanssie.....anyways:quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:57 schreef DaisyDuke het volgende:
Freek de Jonge
Firefox?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:46 schreef bigshadow het volgende:
Ik denk ook Liam van Oasis, en dan over Coldplay![]()
Spuit 11, beetje jammer, ik heb verplicht een andere fok achtergrond ding omdat na een of ander clean proggie mijn active topic en alle berichten niet meer wil laden. Oplossing welkom![]()
Ik vind hem vooral heel wisselvallig, eigenlijk. Soms is ie geweldig, soms heb je twee grappen en vervolgens een show vol drama en zielige verhalen waar je eigenlijk niet echt op zat te wachten. Ik kan me nog een oudejaarsconference herinneren die echt tenenkrommend niet leuk was, aantal jaren terug.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mooi, ik hoopte al dat ik snel naar bed kon. Onder het motto "Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst". Tegenwoordig vind ik 'm bijna net zo erg als Hanssie.....anyways:
DaisyDuke+1
Dat is mijn browserquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:01 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Firefox?
En dan niet op de dan-had-je-maar-geen-IE-moeten-gebruiken-toon
neequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:11 schreef Grobbel het volgende:
kun je me dan de drie bekende groepen waar deze mensen oorspronkelijk deel van uitmaakten noemen?
Zo te zien blaakt DD's F5-knop nog steeds van gezondheid...quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:13 schreef DaisyDuke het volgende:
En Vogue
Tony Toni Tone
A Tribe Called Quest
Mmm. Dat wordt een enkeltje DIG vrees ikquote:
Ja, ik durf alleen niet zo goedquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:19 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Mmm. Dat wordt een enkeltje DIG vrees ik
Lekker overtikken zo!quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:18 schreef Grobbel het volgende:
De zanger van Babylon Zoo?
alhoewel, volgens mij was dat sowieso al een eenmansgroep. Dus gewoon Babylon Zoo?
Zal ik met je meegaan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:20 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ja, ik durf alleen niet zo goedDat is nml buiten MUZ
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:24 schreef DaisyDuke het volgende:
Charles Mingus?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:28 schreef DaisyDuke het volgende:
Of Eric Dolphy?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:32 schreef bigshadow het volgende:
Meindert talma?
Jij ook natuurlijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:33 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
![]()
bigshadow+1
En nog een prettige avond!
Jeppe, seal was nooit zo creatief met zijn album titels.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:50 schreef peaceman het volgende:
Seal, maar hoe heet dat album? ook Seal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |