SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:57 schreef dvdfreak het volgende:
Wat is het verschil tussen een homo en een kok...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is de overeenkomst van Marrokanen en sperma?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:57 schreef dvdfreak het volgende:
Wat is het verschil tussen een homo en een kok...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hehe...
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
----------============= Nordrassil =============----------
quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:26 schreef MaxPowered het volgende:
Een loodgieter bezoekt een flat in antwerpen.
Fatima doet open. Zegt de loodgieter: "Alleej, ik kom voor dat schijthuis dat niet werkt".
Fatima roept: Achmed, voor jou! Sociale dienst!
Doet ie nou de Hitlergroet ofzoquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:38 schreef BeRightBack het volgende:
[afbeelding]
Opa snapte het niet helemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een Ethiopiër met een hoed op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
quote:
hehe dies oudquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:30 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Komt een konijn bij de bakkerij en vraagt aan de bakker: Heeft u ook worteltjestaart?
Bakker: Nee sorry
Volgende dag komt konijn weer bij bakker
Konijn: Heeft u ook worteltjestaart?
Volgende dag komt konijn weer bij bakker
Die dag daarop komt het konijn weer.
Bakker: Ja, omdat je er elke keer om vraagt het ik speciaal voor jou een gemaakt.
Konijn: Ik wilde alleen even vertellen hoe vies dat is!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If your havin' girl problems i feel bad for you son,,,
I got 99 problems but a bitch ain't one!
Feauteau Bouque
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:59 schreef MaxPowered het volgende:
Wat is een minirokje in het Pools?whahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is orgie in het Deens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bikini in het Chinees?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En castratie in het Japan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Belg probeert in het ijs een wak te maken om te vissen.
Hoort hij van boven een stem: "hou daar eens mee op!!"
De Belg: "Bent u God?"
Stem: "Nee, de omroeper van het Thialfstadion"![]()
Er rijden drie coboys over de prairy, komen er opeens een hele kudde indianen aan met pijl en bogen enzo. Die cowboys dus hardstikke bang en de indianen zo van woewoewoewoeowoe
De cowboys worden dus gevangen genomen en het grote opperhoofd bied ze een keuze * dood of wawa? *
De eerste cowboy aan wie het opperhoofd het vraagt weet natuurlijk niet wat wawa is en kiest dus voor wawa. De cowboy word daarop over een grote steen gelegt en drie grote indianen raggen de poor lonesame cowboy diep in zijn sterretje
Cowboy twee heeft dat natuurlijk gezien en moet dezelfde keuze maken * dood of wawa ?*
Onze held vind wawa beter dan dood en kiest ook voor wawa, De held word ook over een steen gelegt en een stuk of tien indianen raggen hem tussen zijn billies, Helemaal uitgewoond en halfdood valt de cowboy naast nummer drie neer die bij zichzelf denkt "dit hoefik niet dus ik ga niet voor wawa
Opperhoofd vraagt hem dus * dood of wawa?* en de cowboy zegt "doe mij maar dood *
okeej zegt het opperhoofd maar eerst........... wawapies on joe toe![]()
De voetbalwedstrijd Etiopie - somalie is afgelast.
De spelers hadden het gras al opgegeten.
Twee homo's hebben ruzie met elkaar, het loop nog al hoog op en ze besluiten om uit elkaar te gaan. "Ach lik me reet!" zegt de ene homo. "Nee!" zegt de ander "uit is uit!"
[ Bericht 68% gewijzigd door dvdfreak op 10-06-2005 17:39:22 ]![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:38 schreef BeRightBack het volgende:
[afbeelding]
Opa snapte het niet helemaal![]()
haha dit meen je niet
"Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
quote:
IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)![]()
Staan twee schapen in de wei.
Zegt de ene: Hou je bek.
Die twee zijn geniaal als je aangeschoten onder vrienden bent
Viva los Vatos Locos![]()
Frans Bauer bij de dokter: "Dokter, volgens mij heb ik een longziekte". Dokter: "Nou Frans, dat hoor ik liever dan je nieuwe single!"
![]()
![]()
't is groen en zit op een hekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.![]()
Fatima doet open. Zegt de loodgieter: "Alleej, ik kom voor dat schijthuis dat niet werkt".
Fatima roept: Achmed, voor jou! Sociale dienst!!
![]()
Fatima roept: Achmed, voor jou! Sociale dienst!![]()
9 juni Billy Corgan - 26 juni Rockin' Park - 7 juli Coldplay![]()
Bin laden is gezakt voor zijn typdiploma........ hij had maar 3 aanslagen per minuut![]()
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding![]()
Waarom krijgen we over 20 jaar oorlog met de Belgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:16 schreef Prep2Fight het volgende:
Waarom krijgen we over 20 jaar oorlog met de Belgen?Hehe ik ken m, maar blijft leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding![]()
Het is blauw en roodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:16 schreef Prep2Fight het volgende:
Waarom krijgen we over 20 jaar oorlog met de Belgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kende ik nog niet.
![]()
het is geel en als het in je oog komt ben je dood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.o/![]()
Het is geel en je kunt er op springenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
----------============= Nordrassil =============----------![]()
Waarom likt een leeuw zijn reet af als hij een belg heeft opgegeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.o/![]()
Stond ik laatst op de bus te wachten,
stapt de chauffeur ineens uit en begint ineens te schreeuwen: "En nou er vanaf komen!"
Dat snap je toch niet
Het helpt geen nut!![]()
Ik moest hem 3 keer lezenquote:Op maandag 13 juni 2005 17:03 schreef Escape2Dawn het volgende:
Stond ik laatst op de bus te wachten,
stapt de chauffeur ineens uit en begint ineens te schreeuwen: "En nou er vanaf komen!"
Dat snap je toch niet![]()
![]()
Viva los Vatos Locos![]()
Maar hijs wel hilarisch...
Deze dan:
Een mevrouw leest in een boekje dat Liliputters heel lekker kunnen neuken. Daarvoor gaat ze op zoek naar liliputters, en aan het eind van de dag heeft ze 2 liliputters gevonden. Worden allebei in verschillende slaapkamers gedumpt, en tegen een van beide liliputters zegt ze: "Ik kom vannacht wel bij je, maar ik begin met die andere."
Later is het 0400 's nachts. En die liliputter maar wachten, dus die gaat op een gegeven moment luisteren aan de deur van die andere liliputter. Hoortie die andere roepen: "1, 2, HUP!!! 1, 2, HUP!!!! 1, 2, HUP!!!" Hij denkt: nou dat zal nog wel ff duren zo te horen, dus gaat weer liggen in zijn eigen kamer en slaapt in.
Volgende dag brengt die mevrouw die liliputter terug naar huis.
Dan zegt die liliputter: "Zeg, hoe was het nou bij jou?"
Vrouw: "Och, geen reet aan, ben gelijk in slaap gevallen"
Liliputter: "Nou, om 4 uur 's nachts leek het er toch wel hard aan toe te gaan, ik heb ff geluisterd aan de deur en..."
Vrouw: "Welnee, hij kon niet eens in het bed komen!"Aut viam inveniam aut faciam![]()
Nog zoeen:
Komen 2 vrouwen elkaar tegen in de stad:
Vrouw 1: "Hee, moet je nou toch horen! Daar bij de xenos: 2 pleeborstels voor de prijs van een! Hier, heb jij er ook een, want ik heb er toch maar een nodig."
1 maand later wederom in de stad:
Vrouw 2: "Nou, ik gebruik gewoon maar weer WC-papier..."Aut viam inveniam aut faciam![]()
Het is groen met bruin en als je het binnen een uur opeet ga je doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Is zwart en gevaarlijk, en het zit in de dakgootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe hoog kan een heliumballon komen als je hem loslaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Is rood en het zoeft langs de wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe weet je dat de tomaat thuis is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam aut faciam![]()
Belg+Nederlander
1. Op een bankje.
B: Wheeeee! Da's raar zech!
N: Wat is er raar, vertel eens...
B: Alleeh, ik zit zo te denken....
N: Ja, inderdaad raar.
2. In de trein
N: Kent U de nieuwste Belgenmop al?
B: Nah, ik ben zelf unne Belch!
N: Geeft niet, vertel ik hem wel wat langzamer.
Belg+Duitser staan te pissen.
B: Allee, waarom pist U met 2 straalkens?
D: Ich habe ein wond uebergehouden in die tweede weltkrieg!
Aber warum pist U mit 1000 stralen?
B: Ach, da zit zo: ik kan m'n gullep nie openkrijgen.Aut viam inveniam aut faciam![]()
Een vervolg op de waarom we ruzie met de Belgen krijgen over 20 jaar:
Waarom valt Belgie Frankrijk binnen over 20 jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom van Hot Shots, leuke film trouwens.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:09 schreef Snakey het volgende:
Komt een paard de kroeg binnen. Vraagt de barman, vanwaar dat lange gezicht??![]()
hoe is het koperdraad uitgevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel lekker blijven plakken hè?![]()
De flauwigheid heerst
De ouwtjes:
Komt een vis bij de dokter. Zegt de dokter: O, ik zie het al, uit de kom...
Zal ik je eens een schuine moppen vertellen? Ja? Nee toch maar niet, anders valt ie om![]()
![]()
Wat is 'n turk met 'n glazen oog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam aut faciam![]()
Lopen twee belgen over de stoep, zien ze een bananenschil 5 meter voor hun, zegt de een tegen de ander:" Ah oh, we gaan straks uitglijden"De status 'bagger-user' voorbij![]()
Het is groen en je kan het aan de muur hangen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is mijn favo grapje.Gezellig in de kroeg zitten + communiceren met pre-teens, is best oke.![]()
Wat is het vriendelijkste volk op aarde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: