quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:26 schreef MaxPowered het volgende:
Een loodgieter bezoekt een flat in antwerpen.
Fatima doet open. Zegt de loodgieter: "Alleej, ik kom voor dat schijthuis dat niet werkt".
Fatima roept: Achmed, voor jou! Sociale dienst!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:16 schreef Prep2Fight het volgende:
Waarom krijgen we over 20 jaar oorlog met de Belgen?Hehe ik ken m, maar blijft leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:16 schreef Prep2Fight het volgende:
Waarom krijgen we over 20 jaar oorlog met de Belgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kende ik nog niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.o/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
----------============= Nordrassil =============----------
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.o/
Ik moest hem 3 keer lezenquote:Op maandag 13 juni 2005 17:03 schreef Escape2Dawn het volgende:
Stond ik laatst op de bus te wachten,
stapt de chauffeur ineens uit en begint ineens te schreeuwen: "En nou er vanaf komen!"
Dat snap je toch niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Is zwart en gevaarlijk, en het zit in de dakgootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe hoog kan een heliumballon komen als je hem loslaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Is rood en het zoeft langs de wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe weet je dat de tomaat thuis is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam aut faciam![]()
Belg+Nederlander
1. Op een bankje.
B: Wheeeee! Da's raar zech!
N: Wat is er raar, vertel eens...
B: Alleeh, ik zit zo te denken....
N: Ja, inderdaad raar.
2. In de trein
N: Kent U de nieuwste Belgenmop al?
B: Nah, ik ben zelf unne Belch!
N: Geeft niet, vertel ik hem wel wat langzamer.
Belg+Duitser staan te pissen.
B: Allee, waarom pist U met 2 straalkens?
D: Ich habe ein wond uebergehouden in die tweede weltkrieg!
Aber warum pist U mit 1000 stralen?
B: Ach, da zit zo: ik kan m'n gullep nie openkrijgen.Aut viam inveniam aut faciam![]()
Een vervolg op de waarom we ruzie met de Belgen krijgen over 20 jaar:
Waarom valt Belgie Frankrijk binnen over 20 jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom van Hot Shots, leuke film trouwens.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:09 schreef Snakey het volgende:
Komt een paard de kroeg binnen. Vraagt de barman, vanwaar dat lange gezicht??![]()
hoe is het koperdraad uitgevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel lekker blijven plakken hè?![]()
De flauwigheid heerst
De ouwtjes:
Komt een vis bij de dokter. Zegt de dokter: O, ik zie het al, uit de kom...
Zal ik je eens een schuine moppen vertellen? Ja? Nee toch maar niet, anders valt ie om![]()
![]()
Wat is 'n turk met 'n glazen oog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam aut faciam![]()
Lopen twee belgen over de stoep, zien ze een bananenschil 5 meter voor hun, zegt de een tegen de ander:" Ah oh, we gaan straks uitglijden"De status 'bagger-user' voorbij![]()
Het is groen en je kan het aan de muur hangen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is mijn favo grapje.Gezellig in de kroeg zitten + communiceren met pre-teens, is best oke.![]()
Wat is het vriendelijkste volk op aarde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:25 schreef Saekerhett het volgende:
Wat is het vriendelijkste volk op aarde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gezellig!![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:25 schreef Saekerhett het volgende:
Wat is het vriendelijkste volk op aarde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding![]()
Komt een doktor bij de vis. Zegt de vis: O, ik zie het al, uit de praktijkquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:27 schreef CyFanate het volgende:
Komt een vis bij de dokter. Zegt de dokter: O, ik zie het al, uit de kom...![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:15 schreef wek het volgende:
[..]
Komt een doktor bij de vis. Zegt de vis: O, ik zie het al, uit de praktijkHehe, hoe droog
![]()
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding![]()
Deze hoorde ik afgelopen weekend in een pub. In het Engels klinkt het beter![]()
What were Jesus Christ's last words before he died on the cross?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog één dan maar.
What does it take to reunite the Beatles?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door SamuraiJack op 17-06-2005 11:50:14 ]Het meest kanloze topic van het jaar.
¿Qué significa?![]()
Komt een man bij de dokter, zegt de dokter ruim je zelf de troep ff op
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Oud, vaak gehoord maar hij blijft leuk
Wie heeft de triatlon uitgevonden ?
Een marokaan, hij gaat lopend naar
het zwembad en komt fietsend terugBand of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server![]()
Komt een man een café in. Staat daar een bordje: `Honderd euro voor degene die het paard aan het lachen kan krijgen´. De man zegt tegen de barman: "Waar is dat paard?" De barman zegt: "Ik haal hem even." Dus het paard wordt de kroeg in geloosd en de man fluisterd het paard wat in zijn oor. En dat paard lachen joh! De barman is boos en geeft de man hoderd euro.
De week daarop komt die man weer binnen. Staat er een bordje:´Honderd euro voor degene die het paard kan laten huilen. De man zegt tegen de barman: "Nou, breng dat paard maar hier!" De barman haalt het paard op. De man zegt: "Jullie moeten je allemaal even omdraaien." Zo gezegd zo gedaan en even later barst het paard in janken uit.
Nou is de barman nogal nieuwsgierig hoe die man dat voor elkaar krijgt en hij vraagt het hem. Waarop de man zegt: "Nou, heel simpel. Eerst heb ik het paard verteld dat die van mij groter is dan die van hem, dat vond hij heel grappig. Zonet heb ik hem even laten zien!!"In the long run, I hit what I aim at![]()
Zit een man in een chinees restaurant.
Komt de chinese oberin naar hem toe en zegt: Wilt u menu, of wil u me later?
Komt ik laatst een turks meisje tegen.
Zeg ik: Hoe heet jij?
Zegt ze: Ik heel heet zijn!
[ Bericht 31% gewijzigd door MaxPowered op 17-06-2005 13:46:46 ]-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
----------============= Nordrassil =============----------![]()
Die is echt droog..quote:Wat is het vriendelijkste volk op aarde?
Marokkanen, die komen met 5 man op je af en vragen: "Hey, heb je probleem?"
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.![]()
Waarom laten marrokaanse mannen hun snor groeien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Ik heb hem niet verzonnen)
-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
WHAHAHAquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:17 schreef Litso het volgende:
Loopt een Arabier door de woestijn (droog), vindt ie een kameel... maar de kameel vindt van niet.![]()
![]()
![]()
Waarom worden naalden voor euthanasie gesteriliseerd?![]()
Wat is het verschil tussen poep en diarree?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
Waarom kijkt een molenaar elke ochtend om 7 uur uit het raam?
Omdat hij niet door de muur kan kijken
De status 'bagger-user' voorbij![]()
Waarom draag je 's winters een sjaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Talietje op 18-06-2005 21:10:42 ]Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:11 schreef MaxPowered het volgende:
Wat is het verschil tussen poep en diarree?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
9 juni Billy Corgan - 26 juni Rockin' Park - 7 juli Coldplay![]()
OK,
Wat is kont in het chinees?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is scheet in het chinees?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is onderbroek in het chinees?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Er zitten weer droge moppen tussen
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '![]()
Het is wit en hangt bij de chinees aan de muur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oh![]()
LOLquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:06 schreef estranged het volgende:
ik hoorde vandaag dat Michael Jackson weer bij elkaar komt
Tevens verkapte tvpSoms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.![]()
Het is zwart en het zoemt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: