SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:57 schreef dvdfreak het volgende:
Wat is het verschil tussen een homo en een kok...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is de overeenkomst van Marrokanen en sperma?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:57 schreef dvdfreak het volgende:
Wat is het verschil tussen een homo en een kok...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hehe...
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
----------============= Nordrassil =============----------
quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:26 schreef MaxPowered het volgende:
Een loodgieter bezoekt een flat in antwerpen.
Fatima doet open. Zegt de loodgieter: "Alleej, ik kom voor dat schijthuis dat niet werkt".
Fatima roept: Achmed, voor jou! Sociale dienst!
Doet ie nou de Hitlergroet ofzoquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:38 schreef BeRightBack het volgende:
[afbeelding]
Opa snapte het niet helemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een Ethiopiër met een hoed op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
quote:
hehe dies oudquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:30 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Komt een konijn bij de bakkerij en vraagt aan de bakker: Heeft u ook worteltjestaart?
Bakker: Nee sorry
Volgende dag komt konijn weer bij bakker
Konijn: Heeft u ook worteltjestaart?
Volgende dag komt konijn weer bij bakker
Die dag daarop komt het konijn weer.
Bakker: Ja, omdat je er elke keer om vraagt het ik speciaal voor jou een gemaakt.
Konijn: Ik wilde alleen even vertellen hoe vies dat is!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If your havin' girl problems i feel bad for you son,,,
I got 99 problems but a bitch ain't one!
Feauteau Bouque
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:59 schreef MaxPowered het volgende:
Wat is een minirokje in het Pools?whahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is orgie in het Deens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bikini in het Chinees?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En castratie in het Japan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Belg probeert in het ijs een wak te maken om te vissen.
Hoort hij van boven een stem: "hou daar eens mee op!!"
De Belg: "Bent u God?"
Stem: "Nee, de omroeper van het Thialfstadion"![]()
Er rijden drie coboys over de prairy, komen er opeens een hele kudde indianen aan met pijl en bogen enzo. Die cowboys dus hardstikke bang en de indianen zo van woewoewoewoeowoe
De cowboys worden dus gevangen genomen en het grote opperhoofd bied ze een keuze * dood of wawa? *
De eerste cowboy aan wie het opperhoofd het vraagt weet natuurlijk niet wat wawa is en kiest dus voor wawa. De cowboy word daarop over een grote steen gelegt en drie grote indianen raggen de poor lonesame cowboy diep in zijn sterretje
Cowboy twee heeft dat natuurlijk gezien en moet dezelfde keuze maken * dood of wawa ?*
Onze held vind wawa beter dan dood en kiest ook voor wawa, De held word ook over een steen gelegt en een stuk of tien indianen raggen hem tussen zijn billies, Helemaal uitgewoond en halfdood valt de cowboy naast nummer drie neer die bij zichzelf denkt "dit hoefik niet dus ik ga niet voor wawa
Opperhoofd vraagt hem dus * dood of wawa?* en de cowboy zegt "doe mij maar dood *
okeej zegt het opperhoofd maar eerst........... wawapies on joe toe![]()
De voetbalwedstrijd Etiopie - somalie is afgelast.
De spelers hadden het gras al opgegeten.
Twee homo's hebben ruzie met elkaar, het loop nog al hoog op en ze besluiten om uit elkaar te gaan. "Ach lik me reet!" zegt de ene homo. "Nee!" zegt de ander "uit is uit!"
[ Bericht 68% gewijzigd door dvdfreak op 10-06-2005 17:39:22 ]![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:38 schreef BeRightBack het volgende:
[afbeelding]
Opa snapte het niet helemaal![]()
haha dit meen je niet
"Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
quote:
IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)![]()
Staan twee schapen in de wei.
Zegt de ene: Hou je bek.
Die twee zijn geniaal als je aangeschoten onder vrienden bent
Viva los Vatos Locos![]()
Frans Bauer bij de dokter: "Dokter, volgens mij heb ik een longziekte". Dokter: "Nou Frans, dat hoor ik liever dan je nieuwe single!"
![]()
![]()
't is groen en zit op een hekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: