Kap eens met trollen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Hermano komt er zeker aan net als Martinho z'n maatje. Die twee zijn onafscheidelijk. Vreemd dat jullie die niet noemen MM en Tong. In Martinho zie ik de opvolger van Vennegoor. Precies zo'n type, heeft misschien nog wel een betere techniek.
Sorry dan ik kende die ander niet. Ik ken nog wel het verhaal van Leonardo en Anselmo zijn vriendje, daar kijkt PSV en Feijenoord niet meer naar om en zit te verpieteren in een krottenwijk.quote:
Kom op, we blijven hier wel serieus.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:23 schreef cultheld het volgende:
Dat jullie nog niet met Attram junior aan komen.
Ok, voelde me aangesproken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had het tegen Cultheld Tong.
Volgens mij ook ja.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:42 schreef Zapper het volgende:
Het zou ook de eerste worden, nietwaar?
Die week is zo voorbij hoor.quote:
Scheelt ee nhoop ongefundeerd gewauwel over aankopen.quote:
Wat heeft hij dan gedaan?quote:
als dat waar zou zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2005 02:41 schreef twi het volgende:
12 miljoen voor Park. Chapeau, lijkt wel een van der Meydetje.
Of 8 miljoen + Fletcher / Solskjaer / P. Neville. Toe maar. Ik zou dan Fletcher nemen, en hard SCUM uitlachen. Maargoed, het blijft Voetbalzone natuurlijk.
zo dat kan de prullenbak ook weer inquote:9/6/2005 - Adu lacht om geruchten over PSV
(Gepost door RvN)
BRON: US Soccer
Een week of twee geleden deed er weer eens een, duidelijk verzonnen, gerucht de ronde over het internet over de komst van Freddy Adu naar PSV. Enkele Nederlandse journalisten verifieerden het gerucht toch maar even bij Adu zelf, zo meldt de officiele site van de Amerikaanse voetbalbond. De jonge voetballer moest er smakelijk om lachen. "Ik moest er alleen om lachen toen ik het bericht zag" aldus Adu die aangaf dat er diverse onwaarheden in zaten, zoals de melding dat zijn vriendin in Eindhoven zou wonen.
je hebt gelijk maar k heb gewoon een zwak voor Solskjaerquote:Op vrijdag 10 juni 2005 02:57 schreef twi het volgende:
Solskjaer is natuurlijk wel leuk, maar is ten eerste geen PSV spits en hij is al vijfenveertig natuurlijk. Fletcher is jong en kan je over een jaar of twee a drie met dikke winst aan een Premiership club verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |