Kap eens met trollen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Hermano komt er zeker aan net als Martinho z'n maatje. Die twee zijn onafscheidelijk. Vreemd dat jullie die niet noemen MM en Tong. In Martinho zie ik de opvolger van Vennegoor. Precies zo'n type, heeft misschien nog wel een betere techniek.
Sorry dan ik kende die ander niet. Ik ken nog wel het verhaal van Leonardo en Anselmo zijn vriendje, daar kijkt PSV en Feijenoord niet meer naar om en zit te verpieteren in een krottenwijk.quote:
Kom op, we blijven hier wel serieus.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:23 schreef cultheld het volgende:
Dat jullie nog niet met Attram junior aan komen.
Ok, voelde me aangesproken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had het tegen Cultheld Tong.
Volgens mij ook ja.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:42 schreef Zapper het volgende:
Het zou ook de eerste worden, nietwaar?
Die week is zo voorbij hoor.quote:
Scheelt ee nhoop ongefundeerd gewauwel over aankopen.quote:
Wat heeft hij dan gedaan?quote:
als dat waar zou zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2005 02:41 schreef twi het volgende:
12 miljoen voor Park. Chapeau, lijkt wel een van der Meydetje.
Of 8 miljoen + Fletcher / Solskjaer / P. Neville. Toe maar. Ik zou dan Fletcher nemen, en hard SCUM uitlachen. Maargoed, het blijft Voetbalzone natuurlijk.
zo dat kan de prullenbak ook weer inquote:9/6/2005 - Adu lacht om geruchten over PSV
(Gepost door RvN)
BRON: US Soccer
Een week of twee geleden deed er weer eens een, duidelijk verzonnen, gerucht de ronde over het internet over de komst van Freddy Adu naar PSV. Enkele Nederlandse journalisten verifieerden het gerucht toch maar even bij Adu zelf, zo meldt de officiele site van de Amerikaanse voetbalbond. De jonge voetballer moest er smakelijk om lachen. "Ik moest er alleen om lachen toen ik het bericht zag" aldus Adu die aangaf dat er diverse onwaarheden in zaten, zoals de melding dat zijn vriendin in Eindhoven zou wonen.
je hebt gelijk maar k heb gewoon een zwak voor Solskjaerquote:Op vrijdag 10 juni 2005 02:57 schreef twi het volgende:
Solskjaer is natuurlijk wel leuk, maar is ten eerste geen PSV spits en hij is al vijfenveertig natuurlijk. Fletcher is jong en kan je over een jaar of twee a drie met dikke winst aan een Premiership club verkopen.
Als Park gaat zal hij tussen de 6 en 8 miljoen euro opbrengen denk ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 03:12 schreef twi het volgende:
En Park zal in zijn laatste contractjaar noch 12, noch 8 miljoen euro opbrengen.
Kratje bier erop dat hij weggaat?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als Park gaat zal hij tussen de 6 en 8 miljoen euro opbrengen denk ik.
Maar eigenlijk ga ik er nog steeds vanuit dat hij voor 2 jaar verlengt
Niet voor minder dan 8 miljoen.quote:
Kijk even in MED dan...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:44 schreef appelsientje het volgende:
Nu weet ik nog niet waarom Cult een ban heeft....
Maar goed er zijn nog steeds geen echt concrete namen... iedereen roept wat, maar niks blijkt waar.. maar ik blijf toch vertrouwen in Hiddink & Co
quote:cultheld mag een weekje uit VBL blijven met zijn trollerige gedrag en foto's plaatsen die niet mogen.
Okquote:
Ben maar niet bang, die komt echt niet naar PSV.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:51 schreef DIJK het volgende:
Phil Neville![]()
Als die naar PSV zou komen ga ik echt huilen.
Geef je het kratje van JaWi door zeker.quote:
Ik heb het idd ff terug gelezen...quote:
Van uitstel komt hopelijk afstel.quote:The Times bevestigt wat PSV al enkele dagen geleden aangaf, rondom de G14 zal er waarschijnlijk niet onderhandeld worden omdat Manchester United daarvoor heeft afgezegd. De directeur van de club was in de Verenigde Staten voor besprekingen met de eigenaar. Daarnaast wil PSV als praten nadat Hiddink met Park heeft gesproken.
Niet nodigquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Geef je het kratje van JaWi door zeker.
Ik denk niet dat Davids nog komt hoor.quote:
Ik ook niet, maar ik zie Park ook niet vertrekken na zijn gesprek met Mr. Hiddinkquote:
Zoveel istie niet waard met dit contract, als ie nou bij zou tekenen... sja..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik zie Park ook niet vertrekken na zijn gesprek met Mr. Hiddink
Of Man U moet bereid zijn om 8 miljoen of meer te betalen (waar ik niet vanuit ga)
Als bankzitter van der Vaart die de afgelopen 2 jaar niks heeft laten zien al 5,1 miljoen Euro opbrengtquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:03 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Zoveel istie niet waard met dit contract, als ie nou bij zou tekenen... sja..
vd Vaart kan je toch niet echt vergelijken met Park. Vaart heeft natuurlijk een bepaald basistalent met iets extra's, dat heeft Park niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als bankzitter van der Vaart die de afgelopen 2 jaar niks heeft laten zien al 5,1 miljoen Euro opbrengt![]()
Ik denk in ieder geval niet dat PSV Park zal laten gaan voor 5 miljoen euro.
Park is op en top professional qua instelling/mentaliteit waar anderen een puntje aan kunnen zuigen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:28 schreef WaStEd het volgende:
[..]
vd Vaart kan je toch niet echt vergelijken met Park. Vaart heeft natuurlijk een bepaald basistalent met iets extra's, dat heeft Park niet.
Als PSV een mooi bod krijgt voor Park laten ze hem natuurlijk wel gaan, 5 miljoen is zo slecht nog niet. Je hebt ook niks aan een Park die baalt omdat ie niet weg mocht.
Volgend jaar issie transfervrij, dan gaat United echt een 8 miljoen ophoesten nu.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:30 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Park is op en top professional qua instelling/mentaliteit waar anderen een puntje aan kunnen zuigen.
Als een transfer af zou ketsen twijfel ik niet aan zijn inzet voor PSV komend seizoen.
5 miljoen vind ik te weinig, 8 miljoen is bespreekbaar
Toch minstens 7 miljoen anders laat PSV hem niet gaan denk ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:42 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Volgend jaar issie transfervrij, dan gaat United echt een 8 miljoen ophoesten nu.
Waar slaat dit opquote:
Cultheld waarschijnlijk maar die is nu weer geband. Maar Tardelli klint eerder Argentijns dan Braziliaans. Maar ja het zou toch goed een Braziliaan kunnen zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:58 schreef johannes1986 het volgende:
Ik ben weer terug van weggeweest..zal me wat beter gedragen voortaanHet is jammer als Park vertrekt, maar de transfersom zal wel uitdraaien op zo'n 6-7 miljoen euro, en ik vertrouw erop dat Hiddink voor dat geld een hele goeie vervanger vindt.
Had psv trouwens nog belangstelling voor die Diego Tardelli die nu met Brazilië het wk-onder 20 speelt? Wie weet meer van hem? Hij schijnt goed te zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |