abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27802997
Ach, als ik de media moet geloven dan is elk kind van Brazlië die een beetje kan ballen een ster in wording...

En al die Brazilianen die zo goed zijn en die vertrekken naar landen als Israël of Rusland, daar hoor je toch niks meer van...
  vrijdag 10 juni 2005 @ 13:06:59 #152
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_27803034
Ja, het klinkt idd meer als een Argentijn...het lijkt me in ieder geval wel gaaf om zo'n Braziliaans of Argentijns toptalent bij psv te zien spelen. Het niveau van Mascherano, Robinho of Tevez is dan weliswaar te hoog gegrepen, maar in de beide -onder 20 elftallen moeten toch wel hele goeie talenten zijn die nu nog haalbaar zijn voor clubs als psv.
Ik las laatst ergens dat japan-onder 20 de vorige keer wereldkampioen werd in hun leeftijdscategorie? Ben benieuwd of hun elftal dit keer ook zo sterk is, anders beloofd het wat voor NL
  vrijdag 10 juni 2005 @ 13:09:37 #153
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_27803121
Dr zijn er idd veel die mislukken of meteen voor t geld gaan ( zoals Robert tot nu toe deed ) , maar psv heeft laten zien dat ze over het algemeen goed scouten in het buitenland. Vooral de laatste jaren hebben we weinig te klagen gehad, met vorig jaar als hoogtepunt, met spelers als Alex, Farfán, Gomes en Beasley.
Wordt het met die Qvist nog wat eigenlijk? Ik hoop dat ze hem verhuren aan een leuke club in de eredivisie, kijken hoe hij het dan doet.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 13:17:11 #154
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_27803380
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:58 schreef johannes1986 het volgende:
Ik ben weer terug van weggeweest..zal me wat beter gedragen voortaan Het is jammer als Park vertrekt, maar de transfersom zal wel uitdraaien op zo'n 6-7 miljoen euro, en ik vertrouw erop dat Hiddink voor dat geld een hele goeie vervanger vindt.

Had psv trouwens nog belangstelling voor die Diego Tardelli die nu met Brazilië het wk-onder 20 speelt? Wie weet meer van hem? Hij schijnt goed te zijn...
Diego Tardelli is een Braziliaanse spits van Sao Paulo. Om hem te zien zou ik gewoon het jeugd WK volgen
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 10 juni 2005 @ 13:20:21 #155
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_27803488
Ja...ik zou wel willen dat ik alles live kon zien! Maar k heb helaas geen Canal +...dus kan pas vanaf kwartfinale als ik geluk heb...maar t lijkt me dat eurosport ook veel wedstrijden live uitzendt toch?
Wel supergaaf dat ze zo dichtbij zijn, al die toptalenten. Zullen vast wel enkele supersterren van over een paar jaar tussenzitten
pi_27810745
Hee, is mis 25 Zuid-Amerikanen die aan PSV zijn gelinkt!!!

Rustig dagje in dit topic.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_27812253
Ik denk zelf niet dat er deze zomer een Braziliaan komt.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 18:04:26 #158
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_27812271
Tsjah...hoe beter je presteert, hoe meer spelers in de belangstelling staan van europese topclubs. Daar moeten goeie vervangers voor gehaald worden, en dan kunnen er weleens heel veel namen voorbij komen ja, voordat ze uiteindelijk de beste mogelijke optie halen.
Dat het bijna altijd Zuid-Amerikanen zijn, is niet gek, omdat vooral de aanvallende Zuid-Amerikanen ( en Gomes en Alex natuurlijk ) meestal wel een succes zijn.

Je kan er elke keer flauwe grappen over gaan maken, maar ik vind het boeiender om de meeste serieuze opties te bespreken, dat zijn er inderdaad minder dan die tot nu toe allemaal genoemd worden, maar een speler als Diego Tardelli is een tijdje terug serieus aan psv gelinkt, en die lijkt me in tegenstelling tot Mascherano, Robinho en Tevez wél haalbaar.

Weet jij iets van Diego Tardelli MM? Behalve dat hij een jonge spits is van Sao Paulo?
  vrijdag 10 juni 2005 @ 18:51:06 #159
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_27813439
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:49 schreef ASSpirine het volgende:
[afbeelding]

grrrrr
Dat was vlak voordat ze werden neergemaaid

Ik zie Park overigens ook niet vertrekken. Hiddink houdt hem echt wel in Eindhoven.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_27813784
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 18:04 schreef johannes1986 het volgende:
Tsjah...hoe beter je presteert, hoe meer spelers in de belangstelling staan van europese topclubs. Daar moeten goeie vervangers voor gehaald worden, en dan kunnen er weleens heel veel namen voorbij komen ja, voordat ze uiteindelijk de beste mogelijke optie halen.
Dat het bijna altijd Zuid-Amerikanen zijn, is niet gek, omdat vooral de aanvallende Zuid-Amerikanen ( en Gomes en Alex natuurlijk ) meestal wel een succes zijn.

Je kan er elke keer flauwe grappen over gaan maken, maar ik vind het boeiender om de meeste serieuze opties te bespreken, dat zijn er inderdaad minder dan die tot nu toe allemaal genoemd worden, maar een speler als Diego Tardelli is een tijdje terug serieus aan psv gelinkt, en die lijkt me in tegenstelling tot Mascherano, Robinho en Tevez wél haalbaar.

Weet jij iets van Diego Tardelli MM? Behalve dat hij een jonge spits is van Sao Paulo?
Nee. En als je het hebt over serieuze opties, okee. Maar bij elke speler die in al dan niet betrouwbare berichten aan PSV wordt gelinkt, gooit cultje er direct weer 23 anderen bij die ze dan ook maar moeten halen.
www.thuisuiteten.nl
pi_27815352
Overal wordt dat gedaan
pi_27815390
Onzin TLK, je ziet hier geen enkele PSV-fan dat doen.
www.thuisuiteten.nl
pi_27815691
Ik bedoel dat er bij elke club wel iemand is die met en lijstje aankomt met paar spelers.

Vandaar het woord overal
pi_27822896
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 20:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik bedoel dat er bij elke club wel iemand is die met en lijstje aankomt met paar spelers.

Vandaar het woord overal
Bij cult kan je moeilijk meer spreken over een "paar" spelers... Hij komt steeds met nieuwe lijstjes en namen en berichten uit dubieuze bronnen. En dan brengt hij het ook nog eens zo alsof het contract al bijna ondertekend is. Zijn laatste onzinverhaal was Adu.

Of dat overal gebeurt boeit me eigenlijk niet, het gebeurt hier wel altijd, en ik word er nogal moe van... Cult zal best een toffe gast zijn, maar hij moet echt eens ophouden met al dat geblaat over spelers die "zo goed als zeker" naar PSV komen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_27825011
Afellay
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:26:41 #166
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_27828358
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 01:25 schreef ASSpirine het volgende:
Afellay

Heb alle vertrouwen in dat het goed komt met deze speler...
Vooral als Guus hem rustig brengt
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_27829075
Van PSV.netwerk:
quote:
11/6/2005 - 'Hiddink laat de keuze aan Park; clubs akkoord'

Volgens het Koreaanse persbureau Yonhap News heeft Hiddink gisteren inderdaad een onderhoud gehad met Ji-sung Park. Daarin zou Hiddink de keuze voor een eventuele transfer van Park aan de middenvelder zelf gelaten hebben. De clubs zouden al een principe-akkoord hebben bereikt over een transfersom van 7 miljoen dollar. Indien Park wil blijven zou hij wel zijn contract moeten verlengen, zodat PSV bij een eventuele transfer nog een transfersom kan vragen.

De moeder van Park was in een reactie er niet zo zeker van of een transfer wel een goed idee is nu Park net gesettled is in Eindhoven.
Jammer, Park gelooft zelf dat hij het redt in Manchester, dus die vertrekt. Transferbedrag wordt ik ook niet vrolijk van, omgerekend nog geen 5,8 miljoen euro. Niet dat ik meer verwacht had.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_27829489
Ik heb vertrouwen in de moeder van Park
En die Pa is ook niet gek, moet hij zo maar zijn Mercedes inleveren
pi_27829529
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 11:42 schreef pascalheister het volgende:
Ik heb vertrouwen in de moeder van Park
En die Pa is ook niet gek, moet hij zo maar zijn Mercedes inleveren
Yeah right! Alsof jij naar je moeder zou luisteren als het om jouw carriere zou gaan !
pi_27829907
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 11:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Yeah right! Alsof jij naar je moeder zou luisteren als het om jouw carriere zou gaan !
natuurlijk, je hebt het wel aan haar te danken
pi_27829941
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 11:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Koreanen hebben vast enorm veel respect voor de keuzes van hun ouders
We sure are cute for two ugly people.
pi_27829949
Dalijk krijgen we ook nog eens veel te weinig voor Park
  zaterdag 11 juni 2005 @ 12:38:06 #173
11102 knep
Mountainfreak
pi_27830788
pi_27830828
Als het hem niet lukt is 'ie ook weer gauw genoeg terug bij papa Hiddink.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zaterdag 11 juni 2005 @ 12:50:11 #175
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_27831062
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 12:39 schreef Suijk het volgende:
Als het hem niet lukt is 'ie ook weer gauw genoeg terug bij papa Hiddink.
Dat denk ik ook wel... Maar goed opzich gun ik het hem wel gewoon.. hij heeft het wel verdient... en ik denk dat hij die stap best kan nemen... alleen voor PSV is het een klein drama want tja.. we zijn Park kwijt...
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_27831303
Wat A zegt

Ik gun het hem ook maar dan zijn we wel een goede speler kwijt
pi_27833521
Ik denk eigenlijk dat Park wel gaat. Zo'n kans krijgt hij wellicht nooit meer, dus kan ie het altijd proberen. Bij mislukking kan je als ex-Man Utd-speler bijna overal wel terecht.
www.thuisuiteten.nl
pi_27833528
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 23:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Bij cult kan je moeilijk meer spreken over een "paar" spelers... Hij komt steeds met nieuwe lijstjes en namen en berichten uit dubieuze bronnen. En dan brengt hij het ook nog eens zo alsof het contract al bijna ondertekend is. Zijn laatste onzinverhaal was Adu.

Of dat overal gebeurt boeit me eigenlijk niet, het gebeurt hier wel altijd, en ik word er nogal moe van... Cult zal best een toffe gast zijn, maar hij moet echt eens ophouden met al dat geblaat over spelers die "zo goed als zeker" naar PSV komen.
Je had al 13 nieuwe elftallen met al zijn genoemde aankopen.
www.thuisuiteten.nl
pi_27833565
Als iemand de oude topics zoekt waarin hij met hele lijstjes kwam kunnen we dat nog es nader bekijken
  zaterdag 11 juni 2005 @ 14:45:14 #180
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_27833653
Maak dan meteen fftjes een lijst vol met mogelijke opvolgers voor Park uit al die namen van Cultheld
pi_27834039
Rósicky, Gago, Zabaleta, Palencia, Adu, Gera, Vanden Borre, Simons, Kalou, Van der Vaart, De Jong, Trabelsi, Armando Gun, Romallega ofzo, Fernández, Tevéz, Robinho, Barreto, Né... Die weet ik nog.
www.thuisuiteten.nl
pi_27834278
Pienaar ook toch
pi_27834842
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 15:05 schreef methodmich het volgende:
Rósicky, Gago, Zabaleta, Palencia, Adu, Gera, Vanden Borre, Simons, Kalou, Van der Vaart, De Jong, Trabelsi, Armando Gun, Romallega ofzo, Fernández, Tevéz, Robinho, Barreto, Né... Die weet ik nog.
Zenden, Barreto, Granqvist...
  zaterdag 11 juni 2005 @ 19:53:48 #184
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_27841014
Daar móet haast wel een goeie vervanger voor Park bijzitten

Welke zijn volgens jou haalbaar van dat rijtje én voegt echt wat aan toe aan dit Psv MM?
  zaterdag 11 juni 2005 @ 20:01:08 #185
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_27841226
Dat is toch geen vraag man, net of dat in te schatten is.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zaterdag 11 juni 2005 @ 20:06:30 #186
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_27841395
Voor normale mensen niet, daarom vraag ik t ook aan Dr. Ball
pi_27848651
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 15:05 schreef methodmich het volgende:
goed werk MM
  zondag 12 juni 2005 @ 01:45:34 #188
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_27848753
quote:
Op zondag 12 juni 2005 01:39 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

goed werk MM
MM is de aalderbeste!
  zondag 12 juni 2005 @ 11:31:19 #189
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_27852080
Volgens het PSV-netwerk heeft PSV Feyenoord genaaid, door meer te bieden dan de Rotterdammers, waardoor de transfer afketste Simons lijkt volgens de site, die zich beroept op Belgische Media, dichtbij een akkoord met PSV.

Wat is jullie mening? Is Simons een goeie vervanger voor Van Bommel? Hij schijnt rond de 5-6 miljoen euro te kosten, en is dacht ik 28 jaar, dus in de kracht van zijn leven.
  zondag 12 juni 2005 @ 11:33:52 #190
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_27852112
Het officiële bericht in de Belgische krant " Het Nieuwsblad ":

" Simons moet bij PSV vertrek Van Bommel en Vogel opvangen
Club-voorzitter Michel D'Hooghe belegt speciale vergadering

PSV Eindhoven staat bij Club Brugge op de stoep voor Timmy Simons. Speler en club staan dicht bij een akkoord maar tussen de Nederlandse topclub en de West-Vlamingen is het nog niet rond. Geheel tegen de gebruikelijke gang van zaken in riep voorzitter Michel D'Hooghe om 17 uur een vergadering van de beheerraad bij elkaar. ,,Dat ging niet over Timmy Simons'', verraste sportleider Marc Degryse.

Het moet een van de best bewaarde geheimen in het Belgische voetbal geweest zijn. De entourage van Timmy Simons maakte al sinds het afspringen van de transfer naar Feyenoord duidelijk dat de Rode Duivel dicht bij een akkoord met een andere club stond. Welke club dat was, bleef een goed bewaard geheim. Tot gisteren na de beheerraad van Club Brugge er een lek ontstond. Nederlandse bronnen pasten de puzzel rond Simons helemaal perfect in elkaar.

Timmy Simons moet bij PSV Eindhoven het vertrek van de middenvelders Mark van Bommel (naar FC Barcelona) en Johann Vogel (naar AC Milan) opvangen. Met een ervaren Nederlandstalige speler is PSV ook gediend. De 38-voudige international, momenteel op vakantie in Egypte en herstellend van een ribletsel, ziet in Eindhoven wellicht ook meer mogelijkheden dan bij Feyenoord. PSV is de succesclub in Nederland dit seizoen: titel, beker en in de halve finale van de Champions League pas in de laatste minuut gesneuveld tegen AC Milan. Simons was gisteren niet voor commentaar bereikbaar.

Informatieve vergadering

Voorzitter Michel D'Hooghe en sportleider Marc Degryse hielden gisteren alvast de lippen op elkaar. Ze gaven wel toe dat het niet gebruikelijk is de beheerraad op een zaterdagnamiddag om 17 uur bij elkaar te roepen.

,,Ik wilde de mensen van de beheerraad informeren over de huidige toestand'', aldus Michel D'Hooghe. ,,In tegenstelling tot wat ik in de media lees, is het helemaal niet windstil op Club Brugge. Ik wil hierbij benadrukken dat we een kwalitatief sterkere ploeg dan dit seizoen tussen de lijnen willen brengen. Verder zeg ik niets. Ik kom pas met nieuws naar buiten als er iets concreet is.''

,,Dit ging niet over Timmy Simons'', benadrukte sportleider Marc Degryse. ,,Maar er gaat nog wel wat bewegen, vermoed ik. Maar zoals ik al eerder zei, zullen we eerst moeten verkopen alvorens we kunnen kopen. Deze week mag je wel een uitgaande transfer verwachten.''

Zou het al Timmy Simons kunnen zijn? Degryse wilde er alvast niks over zeggen. "
  zondag 12 juni 2005 @ 12:02:41 #191
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_27852623
Ja, als je kan kiezen tussen PSV of Feyenoord dan is de keuze makkelijk .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zondag 12 juni 2005 @ 12:20:11 #192
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_27852967
Ja...zelfs als hij alleen maar de keuze had van wél of níet Feyenoord, zou hij nog niet doen

En als die keuze dan ook nog uitgebreid wordt met PSV, wordt het je als voetballer wel héél makkelijk gemaakt...
  zondag 12 juni 2005 @ 14:15:44 #193
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_27856009
Dat zijn wel leuke ontwikkelingen
pi_27856030
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:15 schreef Zapper het volgende:
Dat zijn wel leuke ontwikkelingen
Eerlijk gezegd moest ik er ook om lachen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 12 juni 2005 @ 14:21:46 #195
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_27856164
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 12:00 schreef pascalheister het volgende:

[..]

natuurlijk, je hebt het wel aan haar te danken

Die ontwikkelingen rondom Simons zijn idd geweldig.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_27856291
Nog een hardere slag voor Feyenoord
pi_27856293
Leuk om te zien inderdaad
pi_27856429
Ik hoop echt dat ie tegen Feyenoord een hattrick maakt
pi_27857722
wat lief
pi_27857973
quote:
Op zondag 12 juni 2005 01:45 schreef Noca het volgende:

[..]