Diego Tardelli is een Braziliaanse spits van Sao Paulo. Om hem te zien zou ik gewoon het jeugd WK volgenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:58 schreef johannes1986 het volgende:
Ik ben weer terug van weggeweest..zal me wat beter gedragen voortaanHet is jammer als Park vertrekt, maar de transfersom zal wel uitdraaien op zo'n 6-7 miljoen euro, en ik vertrouw erop dat Hiddink voor dat geld een hele goeie vervanger vindt.
Had psv trouwens nog belangstelling voor die Diego Tardelli die nu met Brazilië het wk-onder 20 speelt? Wie weet meer van hem? Hij schijnt goed te zijn...
Dat was vlak voordat ze werden neergemaaidquote:
Nee. En als je het hebt over serieuze opties, okee. Maar bij elke speler die in al dan niet betrouwbare berichten aan PSV wordt gelinkt, gooit cultje er direct weer 23 anderen bij die ze dan ook maar moeten halen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:04 schreef johannes1986 het volgende:
Tsjah...hoe beter je presteert, hoe meer spelers in de belangstelling staan van europese topclubs. Daar moeten goeie vervangers voor gehaald worden, en dan kunnen er weleens heel veel namen voorbij komen ja, voordat ze uiteindelijk de beste mogelijke optie halen.
Dat het bijna altijd Zuid-Amerikanen zijn, is niet gek, omdat vooral de aanvallende Zuid-Amerikanen ( en Gomes en Alex natuurlijk ) meestal wel een succes zijn.
Je kan er elke keer flauwe grappen over gaan maken, maar ik vind het boeiender om de meeste serieuze opties te bespreken, dat zijn er inderdaad minder dan die tot nu toe allemaal genoemd worden, maar een speler als Diego Tardelli is een tijdje terug serieus aan psv gelinkt, en die lijkt me in tegenstelling tot Mascherano, Robinho en Tevez wél haalbaar.
Weet jij iets van Diego Tardelli MM? Behalve dat hij een jonge spits is van Sao Paulo?
Bij cult kan je moeilijk meer spreken over een "paar" spelers... Hij komt steeds met nieuwe lijstjes en namen en berichten uit dubieuze bronnen. En dan brengt hij het ook nog eens zo alsof het contract al bijna ondertekend is. Zijn laatste onzinverhaal was Adu.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik bedoel dat er bij elke club wel iemand is die met en lijstje aankomt met paar spelers.
Vandaar het woord overal
quote:
Jammer, Park gelooft zelf dat hij het redt in Manchester, dus die vertrekt. Transferbedrag wordt ik ook niet vrolijk van, omgerekend nog geen 5,8 miljoen euro. Niet dat ik meer verwacht had.quote:11/6/2005 - 'Hiddink laat de keuze aan Park; clubs akkoord'
Volgens het Koreaanse persbureau Yonhap News heeft Hiddink gisteren inderdaad een onderhoud gehad met Ji-sung Park. Daarin zou Hiddink de keuze voor een eventuele transfer van Park aan de middenvelder zelf gelaten hebben. De clubs zouden al een principe-akkoord hebben bereikt over een transfersom van 7 miljoen dollar. Indien Park wil blijven zou hij wel zijn contract moeten verlengen, zodat PSV bij een eventuele transfer nog een transfersom kan vragen.
De moeder van Park was in een reactie er niet zo zeker van of een transfer wel een goed idee is nu Park net gesettled is in Eindhoven.
Yeah right! Alsof jij naar je moeder zou luisteren als het om jouw carriere zou gaanquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:42 schreef pascalheister het volgende:
Ik heb vertrouwen in de moeder van Park
En die Pa is ook niet gek, moet hij zo maar zijn Mercedes inleveren
natuurlijk, je hebt het wel aan haar te dankenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yeah right! Alsof jij naar je moeder zou luisteren als het om jouw carriere zou gaan!
Koreanen hebben vast enorm veel respect voor de keuzes van hun oudersquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yeah right! Alsof jij naar je moeder zou luisteren als het om jouw carriere zou gaan!
Dat denk ik ook wel... Maar goed opzich gun ik het hem wel gewoon.. hij heeft het wel verdient... en ik denk dat hij die stap best kan nemen... alleen voor PSV is het een klein drama want tja.. we zijn Park kwijt...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:39 schreef Suijk het volgende:
Als het hem niet lukt is 'ie ook weer gauw genoeg terug bij papa Hiddink.
Je had al 13 nieuwe elftallen met al zijn genoemde aankopen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij cult kan je moeilijk meer spreken over een "paar" spelers... Hij komt steeds met nieuwe lijstjes en namen en berichten uit dubieuze bronnen. En dan brengt hij het ook nog eens zo alsof het contract al bijna ondertekend is. Zijn laatste onzinverhaal was Adu.
Of dat overal gebeurt boeit me eigenlijk niet, het gebeurt hier wel altijd, en ik word er nogal moe van... Cult zal best een toffe gast zijn, maar hij moet echt eens ophouden met al dat geblaat over spelers die "zo goed als zeker" naar PSV komen.
Zenden, Barreto, Granqvist...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:05 schreef methodmich het volgende:
Rósicky, Gago, Zabaleta, Palencia, Adu, Gera, Vanden Borre, Simons, Kalou, Van der Vaart, De Jong, Trabelsi, Armando Gun, Romallega ofzo, Fernández, Tevéz, Robinho, Barreto, Né... Die weet ik nog.
goed werk MMquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:05 schreef methodmich het volgende:
Rósicky, Gago, Zabaleta, Palencia, Adu, Gera, Vanden Borre, Simons, Kalou, Van der Vaart, De Jong, Trabelsi, Armando Gun, Romallega ofzo, Fernández, Tevéz, Robinho, Barreto, Né... Die weet ik nog.
Eerlijk gezegd moest ik er ook om lachen.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
natuurlijk, je hebt het wel aan haar te danken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |