Gefeliciteerd. Wat voor opdracht ga je doen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:39 schreef NiteSpeed het volgende:
Hallóó, ik heb een stageplek gevonden vandaag.
Geen specifieke opdracht, een boekje uitwerken met vragen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Wat voor opdracht ga je doen?
Goed geregeld. Welke periode ga je stage lopen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:43 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Geen specifieke opdracht, een boekje uitwerken met vragen.
Ik ga bij de Koninklijke Marine werken, afdeling Hydrografie (ICT)*O*.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:43 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Geen specifieke opdracht, een boekje uitwerken met vragen.
Ik ga bij de Koninklijke Marine werken, afdeling Hydrografie (ICT)*O*.
nadat ijsmeis wegging lekker rustigquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:50 schreef Megter het volgende:
[..]
Zeker flex, hoe was het hier nog vanmiddag?
ja wel lekker jaquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:50 schreef Megter het volgende:
[..]
Zeker flex, hoe was het hier bier nog vanmiddag?
Ik kijk liever morgen het voetbal.. Helmond sport in de ere divisiequote:Op woensdag 8 juni 2005 18:53 schreef Megter het volgende:
Vanavond lekker voetballen, hoe laat begint het precies?
wat is het nou? Net 5 of Nickelodeon?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:55 schreef jitzzzze het volgende:
ik zie net 5 voor 8 op nickolodeon
en dan ook nog de moeite nemen om het duidelijker te makenquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
prutser![]()
In de herkansing voor diegene die niet kan lezen: 19:55 op Nickolodeon
Is weer een extra postquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:58 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
en dan ook nog de moeite nemen om het duidelijker te maken![]()
tsssssss stiekemerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |