Je hebt nog steeds geen leven gevonden zie ikquote:
Ooh jewel, heb alleen zijn mn huisgenoten allemaal wegquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen leven gevonden zie ik
Jaja smoesjesquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ooh jewel, heb alleen zijn mn huisgenoten allemaal weg
Ik wil bier, kom je het brengen ?quote:
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik wil bier, kom je het brengen ?
je bent gewoon jalours dat ik de lekkerste hamburgers van het land bakquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De hamburgerbakker noemt mij een nepsinterklaas![]()
Mijn pappa werkt bij MacDonaldsquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:15 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
je bent gewoon jalours dat ik de lekkerste hamburgers van het land bak![]()
ik en kinderen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had het over jou; dat gaat je kind later roepen![]()
Mijn eigen pappa werkt heel ergens anders
ehmmmmmmquote:
Op de grond vallen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:28 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ehmmmmmm![]()
'dat' is het probleem niet..
ik ben nou eenmaal lomp met kinderen.. ik laat ze snel op de grond vallen enzo![]()
krijsende smerige stinkende mormels dat het zijn![]()
haha nou ja .. vallen is ook zo'n groot woord hequote:Op woensdag 8 juni 2005 18:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Op de grond vallen?![]()
Nee, ik moet er ook niet aan denken de komende jaren.
je eigen mr-z miniatuur-elftal, is dat niet geweldig?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:31 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
haha nou ja .. vallen is ook zo'n groot woord he
Zoals ik er nu over denk wil ik geen kinderen zetten in deze wereld.. maar dat kan de komende jaren natuurlijk veranderen
Nee 1 Mr-Z is zat.. ik heb al vaak zat problemen met mezelf..quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je eigen mr-z miniatuur-elftal, is dat niet geweldig?![]()
Internal errorquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:33 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Nee 1 Mr-Z is zat.. ik heb al vaak zat problemen met mezelf..![]()
soms als ik mezelf weer voor m'n kop aan het rammen benquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Internal error
Ga je dan ook blauw zien?
Dat is toch die kamer met al die kussens aan de muur? Zoiets heb ik wel eens op tv gezien.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:35 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
soms als ik mezelf weer voor m'n kop aan het rammen ben![]()
Maar dan komt zuster ursula weer met die grote spuiten moet ik weer een week in de isoleer
ja... maar dat is echt niet zo'n pretje.. soms moet ik ook in de dwangbuis.. en zitten ze allemaal mij te betasten enzoquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is toch die kamer met al die kussens aan de muur? Zoiets heb ik wel eens op tv gezien.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:38 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ja... maar dat is echt niet zo'n pretje.. soms moet ik ook in de dwangbuis.. en zitten ze allemaal mij te betasten enzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |