echt wel!quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:18 schreef jitzzzze het volgende:
He! Niet zo hé?!
Wat een Nederlanderquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
echt wel!
ik geef pas rondjes als ik alleen ben
Jus d'orange?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
*trots op
maar goed, jij ook een glaasje jus d'orange?
nee, zo nederlands ben ik niet hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jus d'orange?![]()
Ik verwachtte kraanwater![]()
Allochtoonquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nee, zo nederlands ben ik niet hoor
Zoals ik gisteren al zei:quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:32 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Lekkeren dan deel je niet eens uit?
* Mr-Z heeft net een nieuwe haring op
maar zoals een wijs oud man met witte baard ooit zei: Eerlijk zullen we alles delenquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren al zei:
In tegenstelling tot de spanjool ben ik wel een Nederlander, welke erom bekend staan gierig te zijn. Bassie zei niet voor niets: Alles is voor Bassie.
Dus, ik zuip alles lekker alleen op.
Die man met die witte baard heb ik dan gemistquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:38 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
maar zoals een wijs oud man met witte baard ooit zei: Eerlijk zullen we alles delen![]()
Maar goed.. jij drinkt maar jouw bier op, dan doe ik dat met mijn bier.. heb nog 3 kraten staan dus ik vermaakt me wel![]()
sinterklaas? hmm dan heb je ECHT geen leven neequote:Op woensdag 8 juni 2005 17:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die man met die witte baard heb ik dan gemist![]()
En die 3 kratten zijn toch veel te veel voor jou kleine levertje, dus geef er maar ééntje hier![]()
Ik speel ieder jaar die ouwe gek..quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:42 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
sinterklaas? hmm dan heb je ECHT geen leven nee![]()
![]()
Maar goed.. ik geef jou wel een bavje hoor.. hier:
[afbeelding]
Hallo jitz-gevalquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik speel ieder jaar die ouwe gek..![]()
Een bavjeWat is dat voor term, daar heb ik nog nooit van gehoord
tsssssss nepsinterklaasquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik speel ieder jaar die ouwe gek..![]()
Een bavjeWat is dat voor term, daar heb ik nog nooit van gehoord
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:45 schreef Vigile het volgende:M'n scriptie is goedgekeurd, 20 juni mag ik 'm verdedigen
feliquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:45 schreef Vigile het volgende:M'n scriptie is goedgekeurd, 20 juni mag ik 'm verdedigen
Verdedigenquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:45 schreef Vigile het volgende:M'n scriptie is goedgekeurd, 20 juni mag ik 'm verdedigen
De hamburgerbakker noemt mij een nepsinterklaasquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:45 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
tsssssss nepsinterklaas![]()
![]()
bavje is in mijn omgeving een algemeen gebruikte term...en een keer moet de eerste keer zijn dat je er van hoort he
![]()
En ik noem jou een jitz-gevalquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De hamburgerbakker noemt mij een nepsinterklaas![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |