fout gaanquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jaaaje drankjes halen met veel gebeuk
leukste is nog tegen ze zeggen: jezus, wat zie jij er slecht uit! ga je fout? je voelt je niet lekker he. je ziet er ook echt beroerd uit. ben je misselijk? je gaat fout he?
en dan wachten tot ze echt fout gaan
juist, dus waarom verdere aandacht aan bestedenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
balen maar gelukkig niet mijn probleem
Maar doet je wel nadenken, dat er van die labiele figuren rondlopen...quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
balen maar gelukkig niet mijn probleem
ik loop ook rond hèquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Maar doet je wel nadenken, dat er van die labiele figuren rondlopen...
gewoon goed screenenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Maar doet je wel nadenken, dat er van die labiele figuren rondlopen...
zeg dat dan gewoonquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
drugs die niet helemaal goed valt
tja, dan kan je er idd op gaan wachtenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
drugs die niet helemaal goed valt
Ondeugend.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jaaaje drankjes halen met veel gebeuk
leukste is nog tegen ze zeggen: jezus, wat zie jij er slecht uit! ga je fout? je voelt je niet lekker he. je ziet er ook echt beroerd uit. ben je misselijk? je gaat fout he?
en dan wachten tot ze echt fout gaan
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:50 schreef Fisher het volgende:
mensen ik zie het licht....
ben er vandoor.
hojje![]()
doeiquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:50 schreef Fisher het volgende:
mensen ik zie het licht....
ben er vandoor.
hojje![]()
preventiefquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Jou hadden ze dan ook al lang moeten ruimen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |