tsja.. maar ja... waar heeft FOK! het dan weer vandaan? Ook van een of andere site of nieuwsbericht...quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:20 schreef Bob-B het volgende:
Het valt ook niet zo'n beetje op, alle weirde nieuwtjes van FoK hoor ik even later op slam fm. Lees ik net van dat dikke mokkel dat op der overvaller gaat zitten. Hoor ik het 5 minuten later op de radio...
Open er een topic overquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:20 schreef Bob-B het volgende:
Het valt ook niet zo'n beetje op, alle weirde nieuwtjes van FoK hoor ik even later op slam fm. Lees ik net van dat dikke mokkel dat op der overvaller gaat zitten. Hoor ik het 5 minuten later op de radio...
kan 2 dingen doen.. of je doet de radio uit of je sluit FOK! af...zo hoor je het niet dubben....quote:
Hou je karige en belachelijke reacties maar voor jequote:Op woensdag 8 juni 2005 18:23 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Is dat een tip of ben je een retard?
Ben je zo verslaafd?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:24 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
kan 2 dingen doen.. of je doet de radio uit of je sluit FOK! af...zo hoor je het niet dubben....
dus dat wordt de radio uitdoen/rammen dus![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:22 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
tsja.. maar ja... waar heeft FOK! het dan weer vandaan? Ook van een of andere site of nieuwsbericht...
Zoiets gebeurd en kan je nou eenmaal niet tegenhouden![]()
nee... dat zijn allemaal nerdjes die dag en nacht internet afzoeken om rare en leuke nieuwsberichten te zoeken... die komen hun huis niet uitquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:25 schreef pfaf het volgende:
[..]Ik dacht dat de FP-crew van Fok! uit razende reporters bestond!
quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:25 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
misschien praatte ik deze keer eens over jou![]()
Er gaat een nieuwe wereld voor me open vanavondquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:30 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
nou ja.. laat maar... jij hebt genoeg aan fok![]()
schrijf er een boek overquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er gaat een nieuwe wereld voor me open vanavond![]()
Jitzzzze & pc en de wazige wereldquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:32 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
schrijf er een boek over![]()
Jitzz op avontuur in de grote mensen wereld
Goed, nu weer even ontopic na deze afdwaling.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:34 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dat wordt een best-seller.. ik voel het!![]()
en van mij ook...quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goed, nu weer even ontopic na deze afdwaling.
Beste Moderator, mijn welgemeende excuses hiervoor.
Een dik wijf die op een overvaller gaat zitten is allesbehalve nieuws, laten we dat wel even stellen!quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:36 schreef Jerruh het volgende:
Nieuws komt voeral vandaan, hoeft niet per se FOK! te zijn in dit geval hoor...
quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:40 schreef harlingen het volgende:
[..]
Een dik wijf die op een overvaller gaat zitten is allesbehalve nieuws, laten we dat wel even stellen!
Ach ieder z'n eigen hobby... en het komt uit Harlingen.. dat zegt ook genoegquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:42 schreef pfaf het volgende:
[..]Wat maak jij dagelijks allemaal wel niet mee.
open er een topic overquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:00 schreef ChicaneBT het volgende:
Het zijn gewoon dikke @#$ mongolen daar, ik hoor elke keer dezelfde muziek wat een graf gasten
en dan nog eens die domme vmbo DJ´s
![]()
.
wow, heb je hier lang over na moeten denken ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:00 schreef ChicaneBT het volgende:
Het zijn gewoon dikke @#$ mongolen daar, ik hoor elke keer dezelfde muziek wat een graf gasten
en dan nog eens die domme vmbo DJ´s
![]()
.
denk het wel want hij quote zichzelf ook nog in z'n eigen topic over slam fmquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:22 schreef buzzer het volgende:
[..]
wow, heb je hier lang over na moeten denken ?
Korter dan dat jij moest nadenken over je eerste woord iigquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:22 schreef buzzer het volgende:
[..]
wow, heb je hier lang over na moeten denken ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |