quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ho eens.. dit was op request van goddess.... komt dus totaal geen eigen initiatief bij kijken![]()
please do not use that tone towards white trash.... thank you for shopping S-mart... a smart way of shoppingquote:
niet zo he, tegen geitjequote:Op woensdag 8 juni 2005 15:46 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
please do not use that tone towards white trash.... thank you for shopping S-mart... a smart way of shopping
hoe gaat 't eigenlijk met de company boss?quote:
ho eens.....quote:
waar zei hij dat dan????quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik stort me wel weer op mn werkzaamheden, want zelfs draco waardeert mijn aanwezigheid niet meer
nou zit niet veel vooruitgang in he. mn medewerkers doen geen ruk, zitten hier een beetje op fok uit hun neus te vretenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:47 schreef Fisher het volgende:
[..]
hoe gaat 't eigenlijk met de company boss?
ik welquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik stort me wel weer op mn werkzaamheden, want zelfs draco waardeert mijn aanwezigheid niet meer
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Ik waardeer je aanwezigheid met heel mijn hart en wil je daarom verzoeken gezellig te verblijven...quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
owjah, slechte begeleiding dusquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nou zit niet veel vooruitgang in he. mn medewerkers doen geen ruk, zitten hier een beetje op fok uit hun neus te vreten
die is wel heeeel liefquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:47 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ho eens.....
ik heb het toch gedaan... d8 gewoon dat je het afgezaagt zou vinden omdat ik het dan zou naapen van SJ.... dit is allemaal maar stoere praat... je weet toch poekie woekie.... kijkt naar foto van lieve kleine indy
en nuquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:49 schreef Houniet het volgende:
HELP, EEN RUIMTESCHIP WAT ME OPZUIGTTTTTTTTTTTTTTTTT
aaasghasdyhgshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhxhsyhdgwos
*zoefff
doe ze de groeten!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:49 schreef Houniet het volgende:
HELP, EEN RUIMTESCHIP WAT ME OPZUIGTTTTTTTTTTTTTTTTT
aaasghasdyhgshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhxhsyhdgwos
*zoefff
kellyquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:47 schreef snellejelle het volgende:
oef kelly clarkson spookt de hele dag al door mijn hoofd
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:47 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ho eens.....
ik heb het toch gedaan... d8 gewoon dat je het afgezaagt zou vinden omdat ik het dan zou naapen van SJ.... dit is allemaal maar stoere praat... je weet toch poekie woekie.... kijkt naar foto van lieve kleine indy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |