kiek nou naar me onderskrift skatje...quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je richt niet eens een fanclub voor me op![]()
en je flirt met anderen, zelfs met mannen![]()
maar tja gevoelens he
je aapt me ook in allez naquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:41 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
kiek nou naar me onderskrift skatje...
ut stoat er toch of nie dan eh ....
bedoel ik ... je weet toch![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:41 schreef Fisher het volgende:
kunnen we niet gewoon een ban aanvragen voor die schreeuwlelijk
niet met dierenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:42 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
wat.... jij flirt nie eens zeker....![]()
ho eens.. dit was op request van goddess.... komt dus totaal geen eigen initiatief bij kijkenquote:
niet met honden neequote:Op woensdag 8 juni 2005 15:42 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
wat.... jij flirt nie eens zeker....![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:41 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
kiek nou naar me onderskrift skatje...
ut stoat er toch of nie dan eh ....
bedoel ik ... je weet toch![]()
valt me tegen dat jij het initiatief niet eens namquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ho eens.. dit was op request van goddess.... komt dus totaal geen eigen initiatief bij kijken![]()
en dat gebruikt 'ie als verdedigingquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ho eens.. dit was op request van goddess.... komt dus totaal geen eigen initiatief bij kijken![]()
quote:
met eerlijkheid kom je het verstquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en dat gebruikt 'ie als verdediging
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
mensen zwervers zijn ook dieren ....
mjahquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:44 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
met eerlijkheid kom je het verst![]()
die zin klinkt vaag
eerlijkheid duurt t langstquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:44 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
met eerlijkheid kom je het verst![]()
die zin klinkt vaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |