ik kijk van weinig meer opquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ze deden ook wat dingen waar paus johannes paulus de tweede het niet mee eens zou zijn geweest![]()
ze gebruikte condooms???quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ze deden ook wat dingen waar paus johannes paulus de tweede het niet mee eens zou zijn geweest![]()
dat lijkt me niet meer dan logisch!quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:37 schreef Fisher het volgende:
[..]
je moet er wel wat voor doen natuurlijk
Ja want het is een idioot en ik mag hem totaal niet !quote:
k heb een fotoboekquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:35 schreef snellejelle het volgende:
Geitje, zou je me nog ene paar foto's kunnne mailen die ik dan in het eerste magazine kan plaatsen???
Wilt u niet zo schreeuwen, ik heb nogal last van hoofdpijnquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:37 schreef DracoAkaIk het volgende:
SO GODDESS HAUW JE NOG BEETJAH VAANNNN MAAJ!!!!
Ik bedoelde meer voor je aanwezigheid hierquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja want het is een idioot en ik mag hem totaal niet !![]()
WAAAT!!!!????? IK HOOOR NIEE GOEEDDDquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wilt u niet zo schreeuwen, ik heb nogal last van hoofdpijn
i know, daarom ben ik ook fan gewordenquote:
overvloedig alcohol gebruik kan de oorzaak en/of oplossing zijnquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, pas een dag of 6quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:39 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
WAAAT!!!!????? IK HOOOR NIEE GOEEDDD
hoe zou dat nou toch komenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je richt niet eens een fanclub voor me opquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:37 schreef DracoAkaIk het volgende:
SO GODDESS HAUW JE NOG BEETJAH VAANNNN MAAJ!!!!
en hondenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je richt niet eens een fanclub voor me op![]()
en je flirt met anderen, zelfs met mannen![]()
maar tja gevoelens he
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:41 schreef Fisher het volgende:
kunnen we niet gewoon een ban aanvragen voor die schreeuwlelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |