Ik doe me bestquote:
Ik ben er wel voor aan het studeren, jaquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:23 schreef Bupatih het volgende:
Je klinkt als een stoere hiphop-neger, Duivel:
"Dus check.."
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:22 schreef Duiveltja het volgende:
Dus check...
Ik loop mijjn trein uit loopt Toetatoet 1m van me vandaan me straal voorbij hevig telefonerend![]()
Verwaand kind!!![]()
Euh...en hoe moet ik dat zien?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:23 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben er wel voor aan het studeren, ja
Acteerlessen is het enige dat je nodig hebt daarvoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:24 schreef Bupatih het volgende:
Euh...en hoe moet ik dat zien?
Hiphopologie?
Wigga-kunde?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:22 schreef Duiveltja het volgende:
Dus check...
Ik loop mijjn trein uit loopt Toetatoet 1m van me vandaan me straal voorbij hevig telefonerend![]()
Verwaand kind!!![]()
En een kreupel been, waarmee je zo lekker door de straten kunt slepen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:26 schreef Dada het volgende:
[..]
Acteerlessen is het enige dat je nodig hebt daarvoor
Ik had 4 min om mijn bus te halen, dus kon nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:24 schreef Dada het volgende:
[..]
Jij ziet in elk meisje of toetatoet of Tania18
![]()
Stap nou eens een keer op één van de twee (of allebei) af
Je vergeet pimpologiequote:Op woensdag 8 juni 2005 15:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh...en hoe moet ik dat zien?
Hiphopologie?
Wigga-kunde?
Tuurlijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:27 schreef Duiveltja het volgende:
Ik had 4 min om mijn bus te halen, dus kon nietBij Tania had ik ook haast
Zal wel Scheveningen zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ze ging volgens mij de trein in waar ik uitstapte, die ging richting Den Haag (volgens mij)
En net was het nog Zandvoortquote:
Sorryquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:29 schreef BVO het volgende:
Het gaat weer hard zeg.
Mag ik even editen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
En net was het nog Zandvoort! Je bent een "n" vergeten trouwens
Ik heb toch niks te doenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:33 schreef BVO het volgende:
Het maakt mij niet uit hoor, maar ik vraag me af waar jullie de tijd vandaan halen..
Ben net thuis, moest gvd lopen met m'n fiets aan de hand omdat m'n ketting eraf gelopen was door mn tas die in mn wiel gelopen was waardoor de fiets bijna niet meer vooruit te slepen was waaardoor ik in die bloedhitte met zo's zwaar ding heb lopen zeulen. He, wat een lange zin..
Plus de helft van je eigen topicquote:
Ik geloof je hoor Duifjequote:
Tussen een baan zoeken en een baan vinden zit een verschilquote:
De volgende keer, roep je wat naar/zeg je wat tegen zequote:
Oh... ik heb daar geen verstand van hoor..quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bij mijn weten gaan er geen treinen naar Scheveningen
absoluut.... maar tussen een baan zoeken en 20 uur per dag fokken ook....quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:36 schreef Svensational het volgende:
Tussen een baan zoeken en een baan vinden zit een verschil.
Och ik weet zeker dat ze het zijn en ik heb het daarna ook gevraagd hoor, dus ik weet niet wat je nu zeurtquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:36 schreef Dada het volgende:
[..]
De volgende keer, roep je wat naar/zeg je wat tegen zeDaar heb je tijd zat voor en dan weten we gelijk of jij echt toetatoet of Tania18 hebt gezien
naar Scheveningen moet je met tram 8 of bus 14......quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:38 schreef Bupatih het volgende:
Oh... ik heb daar geen verstand van hoor..
Ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
naar Scheveningen moet je met tram 8 of bus 14......![]()
Jij hebt gevraagd naderhand of zij de trein van ... naar ... om ... genomen had? En zij zei ja dat was ik? Ooooooh kijk dan was ze het. Maar dan blijft de vraag: waarom zeg je dan niet wat tegen ze???? En kom niet aanzetten met "ik moest mijn bus halen"quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:40 schreef Duiveltja het volgende:
Och ik weet zeker dat ze het zijn en ik heb het daarna ook gevraagd hoor, dus ik weet niet wat je nu zeurt
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:42 schreef Dada het volgende:
[..]
Jij hebt gevraagd naderhand of zij de trein van ... naar ... om ... genomen had? En zij zei ja dat was ik? Ooooooh kijk dan was ze het. Maar dan blijft de vraag: waarom zeg je dan niet wat tegen ze???? En kom niet aanzetten met "ik moest mijn bus halen"want je kunt best even wat zeggen. Nu zie jij hun wel maar zij jou niet
![]()
HOe gaat het webloggen eik?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:44 schreef Bupatih het volgende:
...
Goedquote:
Het bevalt wel ja.quote:Bevalt het? Ik kom eik nooit op dat onderdeel van FOK!
Maar de mensen in de foksilver-layout kunnen die PI dan wel gewoon zien hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[bij deze post hoort oorspronkelijk een-PI, maar die zit (nog) niet in deze lay-out]
Ff testen hoor....quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar de mensen in de foksilver-layout kunnen die PI dan wel gewoon zien hoor
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Och ik weet zeker dat ze het zijn en ik heb het daarna ook gevraagd hoor, dus ik weet niet wat je nu zeurt
Maakt mij niet uit hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:42 schreef Dada het volgende:
[..]
Jij hebt gevraagd naderhand of zij de trein van ... naar ... om ... genomen had? En zij zei ja dat was ik? Ooooooh kijk dan was ze het. Maar dan blijft de vraag: waarom zeg je dan niet wat tegen ze???? En kom niet aanzetten met "ik moest mijn bus halen"want je kunt best even wat zeggen. Nu zie jij hun wel maar zij jou niet
![]()
Hoe durft ze! En iedereen weet toch hoe je eruit ziet!quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:22 schreef Duiveltja het volgende:
Dus check...
Verwaand kind!!![]()
Ik ben het daar toch best wel een beetje mee eens ja! En dat wil wat zeggen. Soms kan ik toch best aardig zijn, find je niet?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:03 schreef karoltje het volgende:
Toedeloe! Vandaag is een prachtige dag vinden jullie niet?
@ Duiveltjaquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hoe durft ze! En iedereen weet toch hoe je eruit ziet!
Je lijkt Bupatih welquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben het daar toch best wel een beetje mee eens ja! En dat wil wat zeggen. Soms kan ik toch best aardig zijn, find je niet?
Bupatih inspireerde mequote:
zeg, wil je ons niet allemaal over één kam scheren?!?!?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:47 schreef haagse_elfje het volgende:
olla, jeetje wat zijn mensen in den haag sago zeg
oké sorryquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg, wil je ons niet allemaal over één kam scheren?!?!?![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben het daar toch best wel een beetje mee eens ja! En dat wil wat zeggen. Soms kan ik toch best aardig zijn, find je niet?
Die zijn niet alleen in Den Haag chago.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:52 schreef haagse_elfje het volgende:
oké sorry
ik heb het over de mensjes die in de AH to go van CS werken
Moet nog 3 boeken over de islamitische revolutie in Iran doornemen!quote:
mja bij de C1000 [Valkenbos] zat net ook al zo'n trut achter de kassa....quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:52 schreef haagse_elfje het volgende:
oké sorry
ik heb het over de mensjes die in de AH to go van CS werken
Da's toch ook veel leukerquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:54 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Moet nog 3 boeken over de islamitische revolutie in Iran doornemen!![]()
In plaats daarvan ben ik al de hele dag bezig met een verjaardags-CD voor mn vriendin.![]()
![]()
Precies.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:58 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Da's waar, prioriteiten stellen. Die dead-line blijft wel staan....
Hij heeft mijn avatar gepiktquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:54 schreef Bupatih het volgende:
h_e:
De TS uit dit topic is Sven niet hoor
Of hij neemt gewoon telkens van die kleine slokjesquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:07 schreef karoltje het volgende:
Maar alleen die van jou kan atten als een malle!
Volgens mij heft ie alleen het glas op andermans gezondheid.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of hij neemt gewoon telkens van die kleine slokjes
Hij is al twee weken bezig met 1 kop. Niks te atten dus :")quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:07 schreef karoltje het volgende:
Maar alleen die van jou kan atten als een malle!
Nee mên!. Hij drinkt STFU. De hele dag doorquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Volgens mij heft ie alleen het glas op andermans gezondheid.![]()
Ja dat zag ik ook vanochtend, ik moest wel lachenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:54 schreef Bupatih het volgende:
h_e:
De TS uit dit topic is Sven niet hoor
En gewoon niks zeggen tegen mij hequote:Op woensdag 8 juni 2005 17:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook vanochtend, ik moest wel lachen
Waar smaakt dat naar? Naar RTFM?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee mên!. Hij drinkt STFU. De hele dag door
Het was nog vroeg, ik was het alweer vergetenquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
En gewoon niks zeggen tegen mij he![]()
Nou niet met moeilijke afkortigen komenquote:
Apufffffffffffffhquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het was nog vroeg, ik was het alweer vergeten![]()
DIYquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou niet met moeilijke afkortigen komen
Dus eigenlijk is ie straalbezopenquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:14 schreef karoltje het volgende:
Onder beeld wordt 'ie steeds bijgeschonken hoor!
TSIOquote:
Waar denk je anders dat die Freedent-smile vandaan komt? Volgens mij is er nog meer actie gaande op dat plaatje wat je niet ziet/wilt zienquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is ie straalbezopen!
Goedquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:15 schreef Airelle het volgende:
Heeeey!
Ik ben vrolijk.
Ik had een 8 voor mijn Nederlands Literatuur mondeling!
EN NOU IS HET AFGELOPEN! BEN JE GEK GEWORDEN OFZO?!?!?! OPHOUDEN MIJN PLAATJE TE PESTENquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Waar denk je anders dat die Freedent-smile vandaan komt? Volgens mij is er nog meer actie gaande op dat plaatje wat je niet ziet/wilt zien![]()
Nou ik zeg NIMBY.![]()
Nou ik vind die dame die daaronder zit wel aardig eigenlijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
EN NOU IS HET AFGELOPEN! BEN JE GEK GEWORDEN OFZO?!?!?! OPHOUDEN MIJN PLAATJE TE PESTEN
[voegt toe]plaatje van een smilie die aan het hinkelen is[/end] Er is niets blijers dan hinkelenquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:15 schreef Airelle het volgende:
Heeeey!
Ik ben vrolijk.
Ik had een 8 voor mijn Nederlands Literatuur mondeling!
Je gaat eraan wennen he?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:22 schreef Tranceptor het volgende:
Pastadag
We hebben een
P
A
S
T
A
PASTA !!!!![]()
![]()
Op een gegeven moment in het studentenleven adem je pasta, vooral 's ochtends als die pan er al 4 dagen staat met die heerlijke geur van die pastageur waar paddestoelen op zijn gaan groeien.quote:
Too much detailsquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Op een gegeven moment in het studentenleven adem je pasta, vooral 's ochtends als die pan er al 4 dagen staat met die heerlijke geur van die pastageur waar paddestoelen op zijn gaan groeien.![]()
Too much information danquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is tmi, niet tmd
Ga jij nou maar die andere vrouw van de baan vegen.![]()
dag schat hoe is het ermee?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:33 schreef bar_rel het volgende:
Holaadeyaaa Holedaaayaaaaa Holaaadeayaaaaaaa!!!
Holladeyaaaa!!! holladeyaaa!!!
sven ik hou van je!!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:36 schreef Svensational het volgende:
Lasagne is de enige lekkere pasta
De rest is kut en smerig
Heb je dat berichtje van Bupatih gelezenquote:
Je wou zeggen dat wij het eens zijnquote:
nee...quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb je dat berichtje van Bupatih gelezen?
ja...ik ben bang van welquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat wij het eens zijn?? Dat is onmogelijk
*zucht* je begrijpt dat je echt 'n student van niks wordt he, op deze manier......quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:36 schreef Svensational het volgende:
Lasagne is de enige lekkere pasta
De rest is kut en smerig
nu je thuis bent hoef je het niet meer druk te hebben!quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:40 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Kut, je weet wel
Druk, je weet wel
Maar wel thuis![]()
Microwave-lasagnaquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
*zucht* je begrijpt dat je echt 'n student van niks wordt he, op deze manier......
kansloos gewoon
Indeedquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:41 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
nu je thuis bent hoef je het niet meer druk te hebben!
Stoppen!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:44 schreef haagse_elfje het volgende:
ik ga vanavond Chinees eten...... lekker hondjes en katjes opeten
Mijn 2 lieve hondjes worden niet gegetenquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:46 schreef haagse_elfje het volgende:
ok!!!
Ik kom nooit bij de AH.quote:
Lekker ballenquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:48 schreef haagse_elfje het volgende:
mijn kat wil ik liever ook niet op mijn bord zien verschijnen, de gedachte alleen al maakt me ziek..
brrr
Ik denk dat het Bupatih isquote:
vertel mij wat, ik had bijna 4 jaar in een albertje gewerkt....al die rotkoppen daar doe maar liever nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij de AH.Veel te chagrijnig zijn ze daar
tuurlijk!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:53 schreef Svensational het volgende:
Hee h_e, jij gaat vast wel " The L-word" kijken of niet?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:44 schreef haagse_elfje het volgende:
ik ga vanavond Chinees eten...... lekker hondjes en katjes opeten
Oeh, dan ga ik maar even kijken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:58 schreef Svensational het volgende:
Hee Beev (), Shakira komt zo bij RTLB, mocht je het willen zien.
.
Heb ik al gedaan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:02 schreef haagse_elfje het volgende:
sven moet ik je avatar inpikker gaan slaan voor je
Ik zag je typfout heus wel hoorquote:
Ik edit sneller dan mijn schaduw.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zag je typfout heus wel hoor!
tsssquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan.Hij vond het een "algemeen plaatje"
Ik zat vanmiddag gewoon hard te buffelen op school hoor dus ik kan het niet zijn.quote:
Nee hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:02 schreef BVO het volgende:
bar_del is gewoon bar_rel, like duh.
Oh.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag gewoon hard te buffelen op school hoor dus ik kan het niet zijn..
Nou ja, hij heeft natuurlijk niet precies dezelfde he, die van hem is veel kleinerquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:05 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
tsssmaar jij was veel eerder, ach joh laat hem maar.....hij is gewoon een gemene ava-jatter
Ja, maar zijn soldaat is ook veel kleiner. Hij heeft em dus zelf bewerktquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:07 schreef haagse_elfje het volgende:
jij hebt het bewegende armpje
Dan kan die nog steeds gejat worden hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:10 schreef haagse_elfje het volgende:
gelukkig kan nooit iemand die mijne jatten want die heb ik zelf gemaakt....
quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:11 schreef bar_del het volgende:
Nee, ik ben Skaai niet.Ik wil dat jullie gaan raden wie ik ben, en dan moeten jullie ook zeggen waarom jullie dat denken
als ze dat doen, wordt mevrouwtje heel erg boosquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan kan die nog steeds gejat worden hoor
Gemist.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:08 schreef Svensational het volgende:
Net BVO, die ShakiraMet d'r Spanje ophemelen
ben je Orgiquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:11 schreef bar_del het volgende:
Nee, ik ben Skaai niet.Ik wil dat jullie gaan raden wie ik ben, en dan moeten jullie ook zeggen waarom jullie dat denken
het ging over haar nieuwe cd en dat ze van verfen en beeldhouwen houdt....quote:
En nu wil je net doen alsof je Dada bent.quote:
Hmm, nu twijfel ik weer (rede --> reden). Dat zal MB nooit doenquote:
Ja blissie gebruikt altijd PI daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, nu twijfel ik weer (rede --> reden). Dat zal MB nooit doen
Maar mijn redenen:Ze is altijd wel online rond deze tijd. Nu niet. Ze weet van Dada en maakt daar grapjes mee ( "Is dit grappig bedoeld ?")
Ze gebruikt PI's.
Hey er wordt eenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:22 schreef bar_del het volgende:
Nee, ik ben geen MissBliss
Ook geen ZOWIEE trouwens
Ik zou ook geen reden kunen vinden waarom BVO, en Sven mij klonen. Skaai en MissBliss welquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:26 schreef Bupatih het volgende:
Tania --> zou kunnen... ik weet alleen niet of ze zo aan een e-mail adres komt om te klonenSkaai --> zou heel goed kunnen MissBliss --> zou heel goed kunnen Svensational --> zou heel goed kunnen ![]()
Airelle --> Ik weet niet of zij het type is dat zal klonen
BVO --> zou goed kunnen. alleen zal hij niet snel bar_rel klonen.
Christine is er ook nog jaquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:28 schreef babette21 het volgende:
hé Christine, loop je weer te klonen?!?!??
Jij bent het?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:33 schreef mark_03 het volgende:
Whaha, wat een ellende
Ik dacht, Bupatih is zeker en vast zijn paswoord vergeten.quote:
I beg your pardon?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik dacht, Bupatih is zeker en vast zijn paswoord vergeten.. Niet dus?
.
christine is het iig nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:28 schreef babette21 het volgende:
hé Christine, loop je weer te klonen?!?!??
nooooo!quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:14 schreef bar_del het volgende:
Nou goed, ik zal me maar bekend maken dan
dingen doenquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:22 schreef babette21 het volgende:
jaja we weten nu wel dat 't BVO is...![]()
waar is Christine dan [@elfje: ja die komt uit Den Haag]
Ben je hard aan het werk, denken ze dat je aan het klonen bentquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:30 schreef Bupatih het volgende:
Tania zou kunnen.
dat zei ik de hele tijd al..quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:25 schreef haagse_elfje het volgende:
zoals Babette het al zei; tis gewoon BVO
Uit de kast is ie al lang hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:28 schreef haagse_elfje het volgende:
BVO kom maar uit die kast
vandaar die muzieksmaak!quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Uit de kast is ie al lang hoor.
Onze Showroddelnicht
quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Uit de kast is ie al lang hoor.
Onze Showroddelnicht
jahoor, hoe heettie?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:31 schreef Auticia het volgende:
Kan iemand mij hier weer aan de naam van een acteur helpen?.
Die rolstoelneger die lang, lang geleden in GTST speelde, hij heette daar Stef ofzo.quote:
Raymond Conteinquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:33 schreef Auticia het volgende:
[..]
Die rolstoelneger die lang, lang geleden in GTST speelde, hij heette daar Stef ofzo.
Hoe doen jullie dat!?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Raymond Contein
Bron: gtstplaza.web-log.nl/log/2597188
Raymond Conteinquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:33 schreef Auticia het volgende:
[..]
Die rolstoelneger die lang, lang geleden in GTST speelde, hij heette daar Stef ofzo.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:35 schreef Auticia het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dat!?
Gewoon googlen op rolstoelneger?!
Vond ik ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:37 schreef babette21 het volgende:
Raymond Contein wist ik ook wel uit m'n hoofd, Sneaky Stef was altijd leuk
oké domme vraag....quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:37 schreef Svensational het volgende:
Nederland staat voor met 1-0!
Ze hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:37 schreef Svensational het volgende:
doe's niet zo vaag jij, ik vraag 't uit belangstelling enzo hoor...quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:23 schreef timbob het volgende:
dingen doen
Holequote:Op woensdag 8 juni 2005 20:37 schreef Svensational het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
doe's niet zo vaag jij, ik vraag 't uit belangstelling enzo hoor...
Dat vind je vast erg omdat je het zo'n goeie voetballer vindtquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ze hebben
[afbeelding]
eruit gegooid![]()
![]()
jaaa het Hedwig, die moest 'm pillen voeren....quote:
Marco wil heel oud Ajax in het team geloof ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat vind je vast erg omdat je het zo'n goeie voetballer vindt
Ajaxquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Marco wil heel oud Ajax in het team geloof ik![]()
Ze vond 'm tof omdat ie zo'n mooie voornaam heeftquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat vind je vast erg omdat je het zo'n goeie voetballer vindt
why not, da's toch leuk voor d'r....quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:41 schreef timbob het volgende:
ik weet niet of ik wel mocht zeggen dat ze een date had![]()
Eens isquote:
dat hoop ik niet voor haar.....quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
why not, da's toch leuk voor d'r....
[tenzij 't zo'n halfgare, vrijwel onbekende internetter is, die dan 50+ is en zwaar overgewicht heeft....]
"alles gaat op rolletjes".quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:37 schreef babette21 het volgende:
Raymond Contein wist ik ook wel uit m'n hoofd, Sneaky Stef was altijd leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |