oeh, da's schrikkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:45 schreef mum-fan het volgende:
DEnk je dat dit leuk is?? Ik denk niet dat ik hier nog blijf!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je gedraagt je er anders wel naarquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:45 schreef mum-fan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Hallo ik ben nieuw. Een meisje. , ik wou ff segge dat ik hier nieuw ben. Zou graag friendjes en friendinnetjes hebbe.
Reageer, please.
mum-fan
Je Nederlands is té goed voor een 10 jarige.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:52 schreef mum-fan het volgende:
heb je jezelf al eens bekeken, BABY bobrooney! Weet je, JE KUNT DE POT OP! ik hoop een slecht examen voor jou!
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:52 schreef mum-fan het volgende:
heb je jezelf al eens bekeken, BABY bobrooney! Weet je, JE KUNT DE POT OP! ik hoop een slecht examen voor jou!
Dat dacht ik ook.quote:
sluit jezelf alsjeblieft even opquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je Nederlands is té goed voor een 10 jarige.
Belgisch.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:57 schreef mum-fan het volgende:
merci Ondergrond, en wat die andere betreft: ze kunnen allemaal de pot op! Echt wel, heb verstand zenne.
Ga buiten spelen...met de je babyvrienden !quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:57 schreef mum-fan het volgende:
merci Ondergrond, en wat die andere betreft: ze kunnen allemaal de pot op! Echt wel, heb verstand zenne.
Het was een ruim begrip het komt erop neer dat je kan vertrekken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:58 schreef mum-fan het volgende:
IK ben geen 30-jarige. Beterweetster! Je hebt me nog nooit gezien.
Sorry, ik houd wel op met dat bieze gedoe.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ophouden, ik ben een hele gevoelige jonge knul.
Tyf eens op.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:59 schreef mum-fan het volgende:
Maar ik laat me niet doen! Van wat dat mijn mama een baby is! Wel ze is ziek, nu goed? Dwazen..Hou asjeblieft op met jullie baby-gezaag!
maar maar maar maar JIJ BEGON!quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:59 schreef mum-fan het volgende:
Maar ik laat me niet doen! Van wat dat mijn mama een baby is! Wel ze is ziek, nu goed? Dwazen..Hou asjeblieft op met jullie baby-gezaag!
Jij hebt haar ziek gemaakt inderdaad...quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:59 schreef mum-fan het volgende:
Babies zagen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:59 schreef mum-fan het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:02 schreef BobRooney het volgende:
tis de love child van sara raats
Een belgische baby, het wordt steeds dollerquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:57 schreef mum-fan het volgende:
heb verstand zenne.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:59 schreef mum-fan het volgende:
Ik zei het heh! Mag ik nu mijn sararaats commentikon plaatsen? Mag het, mag het? [puppy-eyes]quote:
welke ziekte?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:05 schreef mum-fan het volgende:
oh, gaan jullie zo beginnen? Mij best, MAAR MIJN MAMA IS WEL ZIEK EN DIE ZIEKTE GAAT NOOIT WEG
oh oh in dat geval, sorryquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:05 schreef mum-fan het volgende:
oh, gaan jullie zo beginnen? Mij best, MAAR MIJN MAMA IS WEL ZIEK EN DIE ZIEKTE GAAT NOOIT WEG
Nu mag hetquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:04 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik zei het heh! Mag ik nu mijn sararaats commentikon plaatsen? Mag het, mag het? [puppy-eyes]
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:06 schreef mum-fan het volgende:
ok tot nooit meer SUKKELS
zeg dan welke ziekte...ik ben serieusquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:06 schreef mum-fan het volgende:
Binnen 3 uur al gaan zeiken...puh, je wordt hier het eerste half jaar afgezeken en daarna gaan we pas aardig doen hoorquote:Geregistreerd op: woensdag 8 juni 2005 @ 12:21
Stommerd, ik ga nooit meer met jou stomme barbies spelenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:06 schreef mum-fan het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:07 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik weet het, ik schok jullie telkens weer met mijn fotoshopkwaliteiten
Ik moet wel lachenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:07 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
[afbeelding]
baai baaiquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:06 schreef mum-fan het volgende:
Jawel hoor, ff je tieten posten en je hoort erbij.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:07 schreef mum-fan het volgende:
ik ben hier toch niet welkom bij jullie, dus...
Hè. Weer een user-id dat tot in lengte van dagen ongebruikt zal blijven.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:06 schreef mum-fan het volgende:
tuurlijk wel. kom je even bij mij op schoot zitten en dan kunnen we over je probleem pratenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:07 schreef mum-fan het volgende:
ik ben hier toch niet welkom bij jullie, dus...
paste totaal niet in het topic.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:08 schreef Ondergrond het volgende:
Yvonne, wat een teer zieltje heb je toch.
[..]
[afbeelding]
jajaja, eerst je tieten posten, hup, hup.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:08 schreef mum-fan het volgende:
ik ben hier niet welkom dus dan ga ik echt niet zeggen welke ziekte
Correct, dit ondermijnt desalnietteminnochtons niet mijn stelling over jou aanwezigheid, integendeel zelfs.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
jajaja, eerst je tieten posten, hup, hup.
Ai, ai, en Yvonne is rood, je weet wat dat betekend!quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
jajaja, eerst je tieten posten, hup, hup.
BHFH?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:10 schreef mcDavid het volgende:
als je echt een meisje van 10 bent: pijp ff wat figuren die hier veel komen, helpt altijd
Eerst die tieten laten postenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:10 schreef BobRooney het volgende:
[..]
wat bah?
moet ik je borstkast intrappen ofzo!![]()
Wij willen tieten zien! luister naar mamma Yvonne, als je haar pleziert heb je een gouden toekomst hierquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:11 schreef mum-fan het volgende:
yvonne, hou je tieten voor jezelf. Heb hier geen zin in
Mis jij die topics ook zo?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:07 schreef WebForce het volgende:
Wat een leuke vrachtwagen staat er in je usericon!
Ja hallo, omdat ik r naar ONZ haaldequote:Op woensdag 8 juni 2005 15:12 schreef Fokkedop het volgende:
Ze heeft toch een stormlooptopique voor elkaar gekregen.
Ja hallo, ONZ is zo dood als een pier, we moeten watquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:13 schreef BaggerUser het volgende:
geen grappige kloon
Te flauw voor woorden, maar ik moest er ZO om lachen, en crew over de pis, die wilden bansquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:14 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ja
Het nu is het weer een kruisje
O, nee ene blauwe vrachtwagen![]()
Automatische move van alle topics van die ene Belgische hond? Hoe heet ie ook weer, die uit de hel..quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hallo, ONZ is zo dood als een pier, we moeten wat
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:14 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ja
Het nu is het weer een kruisje
O, nee ene blauwe vrachtwagen![]()
Vet??quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:16 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik vond haar wel vet. zou ze ook msn hebben?
denk 't niet, bestand is te groot voor haar.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:16 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik vond haar wel vet. zou ze ook msn hebben?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vet??
Dan moet ze helemaal dr tieten posten!!!
Ik wacht eigenlijk op jouw erwtjes.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vet??
Dan moet ze helemaal dr tieten posten!!!
Post jij je tieten dan ffquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat zijn dan geen tieten maar vetknobbels
quote:
jah wil je dr nou bij horen of nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:11 schreef mum-fan het volgende:
yvonne, hou je tieten voor jezelf. Heb hier geen zin in
Die hebben al 8769876876 x op FOK! gestaan, blijf niet bezig.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:20 schreef neegij het volgende:
[..]
Wanau? Ben je er niet blij mee ceekuuu trots op?
Shit hee....quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die hebben al 8769876876 x op FOK! gestaan, blijf niet bezig.
hej dat je lijstjes het niet meer doen hoef je niet op mij uit te kurenquote:
Die had je nog nooit gezien ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:22 schreef Bupatih het volgende:
En bedankt he
Ik had die foto's van Sara nog nooit gezien.
Mijn onbekommerde jeugd, wat doe je?
Hoi ;')quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Te flauw voor woorden, maar ik moest er ZO om lachen, en crew over de pis, die wilden bans
Neequote:
Ja, en Mum is nu dr tieten op de pic aan het zitten.quote:
Ja.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:26 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
zijn hier nog meisje van rond de 16 die willen chatten?
duurt wel lang zeg. ze kan zeker geen camera vinden die zover in kan zoemenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en Mum is nu dr tieten op de pic aan het zitten.
Jij hebt de post van The_Ed gemist?quote:
Wat heeft ze?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
als ik nu geen tieten krijg te zien, log ik uit en ben hier weg.
me moeder is ziek
zeg ik niet, want ik zie nog steeds geen tieten en jullie behandelen mij als een baby terwijl ik 10 benquote:
Mailerigheid, vreesch ik.quote:
Post jij je tieten f dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:33 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
zeg ik niet, want ik zie nog steeds geen tieten en jullie behandelen mij als een baby terwijl ik 10 ben
Iedereen heeft tietenquote:
Post je kwal danquote:
Dat is zoooooooooooooooooooo lekkerquote:
Vrouwen kunnen er niet vanaf blijven neequote:Op woensdag 8 juni 2005 15:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het schijnt z'n charmes te hebben, merk ik![]()
Prima excuus om eh, er ook aan te zitten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen er niet vanaf blijven nee
Vergelijken hequote:Op woensdag 8 juni 2005 15:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Prima excuus om eh, er ook aan te zitten.![]()
dat zijn geen tietenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:44 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]
Even wat tieten om de sfeer er in te houden
Oeh Ripley, behave !!quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:44 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]
Tieten in een bikini zijn ook tietenquote:
En wanneer komen die langs?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
* disclaimer: het zijn niet de mijne*
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tieten in een bikini zijn ook tieten
Ondankbaar kreng
* disclaimer: het zijn niet de mijne*
zo..lekkere tieten zeg!quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:44 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]
Waarom ben je zo boos?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:45 schreef mum-fan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit topic lijkt me genoegquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:30 schreef Mirage het volgende:
heeft ze nou al een ban ?
Waar blijft ie?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:04 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik zei het heh! Mag ik nu mijn sararaats commentikon plaatsen? Mag het, mag het? [puppy-eyes]
quote:
[..]
[afbeelding]
Wtfquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |