quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:06 schreef mum-fan het volgende:
ok tot nooit meer SUKKELS
zeg dan welke ziekte...ik ben serieusquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:06 schreef mum-fan het volgende:
Binnen 3 uur al gaan zeiken...puh, je wordt hier het eerste half jaar afgezeken en daarna gaan we pas aardig doen hoorquote:Geregistreerd op: woensdag 8 juni 2005 @ 12:21
Stommerd, ik ga nooit meer met jou stomme barbies spelenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:06 schreef mum-fan het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:07 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik weet het, ik schok jullie telkens weer met mijn fotoshopkwaliteiten
Ik moet wel lachenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:07 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
[afbeelding]
baai baaiquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:06 schreef mum-fan het volgende:
Jawel hoor, ff je tieten posten en je hoort erbij.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:07 schreef mum-fan het volgende:
ik ben hier toch niet welkom bij jullie, dus...
Hè. Weer een user-id dat tot in lengte van dagen ongebruikt zal blijven.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:06 schreef mum-fan het volgende:
tuurlijk wel. kom je even bij mij op schoot zitten en dan kunnen we over je probleem pratenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:07 schreef mum-fan het volgende:
ik ben hier toch niet welkom bij jullie, dus...
paste totaal niet in het topic.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:08 schreef Ondergrond het volgende:
Yvonne, wat een teer zieltje heb je toch.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:07 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
[afbeelding]
jajaja, eerst je tieten posten, hup, hup.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:08 schreef mum-fan het volgende:
ik ben hier niet welkom dus dan ga ik echt niet zeggen welke ziekte
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |