Correct, dit ondermijnt desalnietteminnochtons niet mijn stelling over jou aanwezigheid, integendeel zelfs.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
jajaja, eerst je tieten posten, hup, hup.
Ai, ai, en Yvonne is rood, je weet wat dat betekend!quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
jajaja, eerst je tieten posten, hup, hup.
BHFH?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:10 schreef mcDavid het volgende:
als je echt een meisje van 10 bent: pijp ff wat figuren die hier veel komen, helpt altijd
Eerst die tieten laten postenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:10 schreef BobRooney het volgende:
[..]
wat bah?
moet ik je borstkast intrappen ofzo!![]()
Wij willen tieten zien! luister naar mamma Yvonne, als je haar pleziert heb je een gouden toekomst hierquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:11 schreef mum-fan het volgende:
yvonne, hou je tieten voor jezelf. Heb hier geen zin in
Mis jij die topics ook zo?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:07 schreef WebForce het volgende:
Wat een leuke vrachtwagen staat er in je usericon!
Ja hallo, omdat ik r naar ONZ haaldequote:Op woensdag 8 juni 2005 15:12 schreef Fokkedop het volgende:
Ze heeft toch een stormlooptopique voor elkaar gekregen.
Ja hallo, ONZ is zo dood als een pier, we moeten watquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:13 schreef BaggerUser het volgende:
geen grappige kloon
Te flauw voor woorden, maar ik moest er ZO om lachen, en crew over de pis, die wilden bansquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:14 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ja
Het nu is het weer een kruisje
O, nee ene blauwe vrachtwagen![]()
Automatische move van alle topics van die ene Belgische hond? Hoe heet ie ook weer, die uit de hel..quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hallo, ONZ is zo dood als een pier, we moeten wat
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:14 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ja
Het nu is het weer een kruisje
O, nee ene blauwe vrachtwagen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |