Ik zat er naastquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:09 schreef rwr-xr-x het volgende:
sja knakker, juridisch gezien ben je sowieso fout als je 'm (schuin)vanachter erin beukt. Dus![]()
![]()
Niet als je kan aantonen dat de persoon in kwestie zonder zich van de geldende regels (richting aangeven, e.d.) zomaar van rijbaan verwisselt. Daarmee brengt de persoon in kwestie het overige verkeer in gevaar en is hij/zij zowiezo fout.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:09 schreef rwr-xr-x het volgende:
sja knakker, juridisch gezien ben je sowieso fout als je 'm (schuin)vanachter erin beukt. Dus![]()
![]()
Sprak oom agent, en griste zijn bonnenboekje.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:14 schreef vanderaalst het volgende:
[..]
Niet als je kan aantonen dat de persoon in kwestie zonder zich van de geldende regels (richting aangeven, e.d.) zomaar van rijbaan verwisselt. Daarmee brengt de persoon in kwestie het overige verkeer in gevaar en is hij/zij zowiezo fout.
precies. Zij was fout. Rechts inhalen mag nu eenmaal bij filevorming, wel opletten voor mensen die terugkomen. Voor de mensen die van baan wisselen: het is een speciale verrichting en moet je dus spiegelen, afchecken en pas gaan als het kan, nu was het haar schuld geweest.quote:
Rijbewijs gehad bij een pak cornflakes.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:59 schreef Metro2005 het volgende:
Ik had vanmorgen ook zo'n huisvrouw die nog nooit van ritsen gehoord had blijkbaar, iedereen ritst netjes maar nee, mevrouw prakt hem er nog even voor. hele rij achter me gelijk op de rem
sommige mensen hebben echt het iq van een knakworst heb ik wel eens het idee.
Vooroordelen....quote:Zit er zo'n ************* wijf (tenminste, het leek een wijf, kan ook een vent zijn geweest) in dr kleine kut Corsa (of wat het ook was)
neequote:Op woensdag 8 juni 2005 16:07 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
Vooroordelen....![]()
Kan iemand de TT effe aanpassen naar "Vies p*rsoon in je auto!!!"
![]()
uhu TS let goed op in het verkeerquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:07 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
Vooroordelen....![]()
Kan iemand de TT effe aanpassen naar "Vies p*rsoon in je auto!!!"
![]()
Lul niet man Ridge heeft vandaag zijn vrouw begraven!! Die heeft wel wat anders aan zijn hoofd nu!quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:08 schreef RidgeForrester het volgende:
* RidgeForrester is ook altijd erg agressief in het verkeer jegens mensen die debiel rijden
Niet alle plebs eindigen levensquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:13 schreef Chooselife het volgende:
Opel. Typisch Opel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |