het is toch maja de bij?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
onee sanderdebij@hotmail.com
Hey. Je zet jezelf weer voor lulquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:09 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Whahahaa anders lul jezelf ff uit![]()
![]()
wat ben jij een dom sjoap!!!
Met onze tips moet je toch een heel eind komenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hey. Je zet jezelf weer voor lul.
Anyway, ik ga weer verder met mijn verslag.
M'n opa heeft tog geen fogelssss, hij heeft een poesjequote:Op woensdag 8 juni 2005 13:08 schreef Megter het volgende:
[..]
Dan kan ie geen vogelzaad meer kopen, dat bedoel ik![]()
Ik denk dat jij mij daarin heel erg ver overtreft...quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ik geen fatsoenlijke reactie waard ben kan je idd beter niet reageren.
Aangezien je jezelf maar voor lul zet eigenlijk.
Heb je nog wat aan mijn inhoudsopgave gehad?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
samen met je oma of is hij van hem alleen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:11 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
M'n opa heeft tog geen fogelssss, hij heeft een poesje![]()
Hij voert niet eens de vogels in de buurt?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:11 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
M'n opa heeft tog geen fogelssss, hij heeft een poesje![]()
okeej kusje haaaijquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
noem maar op... jij spreekt jezelf tegen....quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zou maar uitkijken wat je zegt he, ze is bi rememberquote:
Ik heb je al in mijn msn geloof ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wie voegt me toe aan zn msn, dan gaan we sander pesten
ze valt op jessica alba, daar lijk ik niet opquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zou maar uitkijken wat je zegt he, ze is bi remember
Ff paar tosti's bakken, over 15 min. terug.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik mag hier geen msnquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ikke lekker nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |