Ik tik in ieder geval meer dan 1 woord.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
Gezellig IJsmeis komt ook weer onzin posten hierzo
hem leegtrekkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:04 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
M'n oma vroeg net om het nummer van m'n postbank, ben benieuwd wat ze er mee gaat doen![]()
Plunderenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:04 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
M'n oma vroeg net om het nummer van m'n postbank, ben benieuwd wat ze er mee gaat doen![]()
Oh oh oh megter toch,quote:
ik vraag zo wel aan m'n tweakerd of die je toe wilt voegen.. die kan 't je vast wle uitleggenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
jongens breezah begrijp ik niet
Ja ik kan best wat beters verzinnen.... maar dat ben jij niet waardquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kun jij eens iets beters verzinnen?
Dit zijn zo van die standaard opmerkingen.
en toen heb je mijn rekeningnummer gegeven?das wel liefquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:04 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Zoals je ziet (aangezien je bericht van mij quote) tik ik ook meer dan 1 woordquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik tik in ieder geval meer dan 1 woord.
die legt het uit in 0'en en 1'enquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:05 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik vraag zo wel aan m'n tweakerd of die je toe wilt voegen.. die kan 't je vast wle uitleggen
die van je opa is al leeg dus?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:05 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Neej m'n oma trekt niet meer volgens m'n opa![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:05 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
[..]
En tóch reageer je elke keer op mij.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:05 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ja ik kan best wat beters verzinnen.... maar dat ben jij niet waard![]()
[..]
Staat dat in de regels dat dat verboden is dan ofzo ?quote:
Dat er geen zaad meer uitkomt?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:06 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
als je oud wordt kun je daar problemen mee krijgen heb ik wel eens gehoord
Oh ja?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oh oh oh megter toch,
Doet IJsmeis zo dr best om weer lief gevonden te worden zit jij haar zwart te maken
ach, we komen er op den duur allemaal zelf achterquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:06 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
als je oud wordt kun je daar problemen mee krijgen heb ik wel eens gehoord
hopenlijk welquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
ach, we komen er op den duur allemaal zelf achter
waar heb jij het over?quote:
sanderderbij@hotmail.com?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
jongens help me met mn msn sander, hij vindt me niet gezellig
ik denk slaapzaadquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:07 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
waar heb jij het over?
ik bedoel dat je dan alleen nog maar AOW krijgt, dan staat er toch niet meer zo veel op je bank![]()
wat een viespeuken hier hequote:Op woensdag 8 juni 2005 13:07 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
waar heb jij het over?
ik bedoel dat je dan alleen nog maar AOW krijgt, dan staat er toch niet meer zo veel op je bank![]()
tja, je zou 'm uit kunnen leggen dat je 't hier te druk hebtquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Dan kan ie geen vogelzaad meer kopen, dat bedoel ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:07 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
waar heb jij het over?
Tering. Aan jou moet je ook álles uitleggen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Staat dat in de regels dat dat verboden is dan ofzo ?
nou zeg maar tegen hem dat ie dan een stomme sukkel isquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
eigenlijk moet je een paar stagiairs inviten in het gesprekquote:
Als ik geen fatsoenlijke reactie waard ben kan je idd beter niet reageren.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:07 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik heb ooit gezegt dat jij geen reactie waard bent?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:08 schreef Megter het volgende:
[..]
Dan kan ie geen vogelzaad meer kopen, dat bedoel ik![]()
Whahahaa anders lul jezelf ff uitquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tering. Aan jou moet je ook álles uitleggen.
1. hij zegt dat ik het niet waard ben om iets fatsoenlijks te reageren.
2. ik zeg "en toch reageer je elke keer op mij" .
Wtf SNAP jij niet man?
gedaanquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
tja, je zou 'm uit kunnen leggen dat je 't hier te druk hebt
Tering aan jou moet ik ook alles uitleggenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tering. Aan jou moet je ook álles uitleggen.
1. hij zegt dat ik het niet waard ben om iets fatsoenlijks te reageren.
2. ik zeg "en toch reageer je elke keer op mij" .
Wtf SNAP jij niet man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |