quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:57 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
zeg dat je 12 bent en van breezah's houd...
het is veilig geitjequote:
Ik heb die 'zogenaamde gina' die zich voordoet als pot ook in mijn lijst.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ben jij gina?
ik kreeg een uitnodiging en dan druk ik altijd op accepteren, om vervolgens nooit met diegene te praten
jij bent gek op kuikentjes hequote:
ms is het wel sararaatsquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb die 'zogenaamde gina' die zich voordoet als pot ook in mijn lijst.
Of ja, hád.
emmertje knox_ ?quote:
Jaquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:00 schreef Geitje82 het volgende:
weet iedereen al dat ik vanavond de sleutel van m'n huis krijg en dat ik gister een wasmachine, koelkast, diepvries en 2 banken heb gekocht?
ik vraag aan 'sander'of hij iets wilquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Of ja, hád.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik vraag aan 'sander'of hij iets wil met ene gina
GEITJE HET IS WEER GAAN VRIEZEN!!!!!!....quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Of ja, hád.
saraquote:
Emmers zijn ook zo multifunctioneelquote:
mja, je kan een gesprek beginnen zonder dat je iemand toe hoeft te voegen...quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat vaag die sander heb ik nieteens toegevoegd. die staat ineens in mn lijst
dat van die sleutel wist ik, maar niet van je aankopenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:00 schreef Geitje82 het volgende:
weet iedereen al dat ik vanavond de sleutel van m'n huis krijg en dat ik gister een wasmachine, koelkast, diepvries en 2 banken heb gekocht?
Druktemaker. Denk aan je hart.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:00 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
GEITJE HET IS WEER GAAN VRIEZEN!!!!!!....
waarom kan jij niet gewoon wegblijven? je weet dat niemand hier jou moet.... is het dan zo moeilijk om onze dagen NIET te verzieken?
Ik ben blij voor je meidquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:00 schreef Geitje82 het volgende:
Wrom die heb ik geen.....quote:
ik alleen de postbank..quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat van die sleutel wist ik, maar niet van je aankopen
watvoor banken heb je?
stoffen, btj z4nDkl3ur1gquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat van die sleutel wist ik, maar niet van je aankopen
watvoor banken heb je?
mee eensquote:
nichtje dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kun jij eens iets beters verzinnen?
Dit zijn zo van die standaard opmerkingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |