quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, zeker wel.Teveel bloot vind ik zelf trouwens ook niet echt getuigen van stijl of smaak. Een beetje bloot kan echter wel mooie accenten leggen.
Stelt ze eigenlijk ook bepaalde eisen of wensen aan jouw kleding naar je weet?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mee eens, maar als je tijdens fitness kennis maakt.. Of zo gewoon gaat fitnissen/tennissen met een korte rokje of open navel ofzo heb ik daar geen moeite. Aangezien ik zo kennis met der heb gemaakt.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Stelt ze eigenlijk ook bepaalde eisen of wensen aan jouw kleding naar je weet?
Je hebt dus met een moslimaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, en ze onderbouwt haar zelf met de Islam..![]()
Dit vind ik wel interessant.. Waarom zou je dat niet willen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nopezz zou ik ook niet willen.. (nog niet)
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dit vind ik wel interessant.. Waarom zou je dat niet willen?
Het wordt volgens mij min of meer gepromote om met iemand van je eigen geloof te trouwen, waarom gaat dat voor jou niet op?
Ik bedoel meer dat het vanuit islamitisch oogpunt wordt gewaardeerd.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat mijn huwelijk mijn toekomst is. en niemand die het promoot in mijn omgeving durft verantwoordelijkheid op te nemen wanneer mijn huwelijk stuk loopt, right?
Ah, je bedoelt het op die manier.quote:Reden waarom ik haar niet zou toestaan om moslima te worden, is omdat ze het nu hoogstwaarschijnlijk omwille van mij zou doen. Pas wanneer ze Allah (god) in haar hart heeft gevonden. Heb ik er vrede mee
Triggershot zegt wel veel correcte dingen. Maar hij gooit toch te veel zijn eigen visie/mening er door heen. En de Islam werkt met feiten (overleveringen, Koran aya's etc.)quote:
In welke gevallen gooit TriggerShot naar jouw mening teveel zijn eigen visie/mening er door heen. En hoe moet dit dan volgens jou zijn? (Waarbij ik even buiten beschouwing laat dat dan weer doorspekt is van jouw visie).quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Triggershot zegt wel veel correcte dingen. Maar hij gooit toch te veel zijn eigen visie/mening er door heen. En de Islam werkt met feiten (overleveringen, Koran aya's etc.)²
Huh ? je weet toch dat helemaal uit den boze is in de Islam ? Zie onderstaande link:quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:35 schreef Triggershot het volgende:
Ik heb liever dat ik en alleen ik kan genieten van mijn vriendins schoonheid, en dat respecteert ze.
Lieve, leuke en eerlijke deal toch
Het gaat hier om de vriendin van TriggerShot zelf, en niet die van een ander.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Huh ? je weet toch dat helemaal uit den boze is in de Islam ? Zie onderstaande link:
Hier!²
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat het vanuit islamitisch oogpunt wordt gewaardeerd.
[..]
Ah, je bedoelt het op die manier.Ik dacht vooral op de manier dat je in het geheel geen moslima als vriendin zou willen. In dat geval lijkt het mij inderdaad beter om het "eerlijk" te doen, in plaats van schijnheiligheid uit te lokken.
Hij, met alle respect, doet te veel dingen af als "politiek" of "cultuur" etc. De Burqa bv. heeft absoluut niets met politiek te maken. Hier zijn de Islamitische gleerden het niet helemaal over eens, ze hebben een verschil in hun visie. Sommige Islamitische geleerden zeggen dat het volstaat voor de vrouw om enkel het gezicht en de handen zichtbaar te maken, daar waar andere geleerden zeggen dat het voor de vrouw verplicht is alles te bedekken (en zelfs de stem niet te laten horen aan andere mannen). Vergeet niet dat (mooie) vrouwen veel gevaarlijke krachten bezitten, hiervoor moeten ze zichzelf en anderen tegen beschermenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
In welke gevallen gooit TriggerShot naar jouw mening teveel zijn eigen visie/mening er door heen. En hoe moet dit dan volgens jou zijn? (Waarbij ik even buiten beschouwing laat dat dan weer doorspekt is van jouw visie).
Is het niet eerder aan de mannen om er mee te leren omgaan dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Vergeet niet dat (mooie) vrouwen veel gevaarlijke krachten bezitten, hiervoor moeten ze zichzelf en anderen tegen beschermen²
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Triggershot zegt wel veel correcte dingen. Maar hij gooit toch te veel zijn eigen visie/mening er door heen.
LOLquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het gaat hier om de vriendin van TriggerShot zelf, en niet die van een ander.
En mooie mannen? Je moet is weten wat het met je doet :pquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Vergeet niet dat (mooie) vrouwen veel gevaarlijke krachten bezitten, hiervoor moeten ze zichzelf en anderen tegen beschermen
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Huh ? je weet toch dat helemaal uit den boze is in de Islam ? Zie onderstaande link:
Hier!²
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOLSex buiten het huwelijk is verboden, of het nou je eigen vriend/vriendin is of niet. Hoogstens zou je kunnen zeggen dat het volgens Nederlandse begrippen niet onder de noemer "overspel" valt, in de Islam is dit echter wel zo
²
En wat denk je van mooie mannen die ook nog eens erg sterk en intelligent zijn? Die zijn pas gevaarlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:33 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
En mooie mannen? Je moet is weten wat het met je doet :p
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij, met alle respect, doet te veel dingen af als "politiek" of "cultuur" etc. De Burqa bv. heeft absoluut niets met politiek te maken. Hier zijn de Islamitische gleerden het niet helemaal over eens, ze hebben een verschil in hun visie. Sommige Islamitische geleerden zeggen dat het volstaat voor de vrouw om enkel het gezicht en de handen zichtbaar te maken, daar waar andere geleerden zeggen dat het voor de vrouw verplicht is alles te bedekken (en zelfs de stem niet te laten horen aan andere mannen). Vergeet niet dat (mooie) vrouwen veel gevaarlijke krachten bezitten, hiervoor moeten ze zichzelf en anderen tegen beschermen²
quote:
Ik interpreteerde dit als SEX. Maar de wens is de vader van de gedachte die een kuil heeft gegraven voor een zojuist gedempte putquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nooit zal de zondige zoon van Adam de Islam vertegenwoordigen, hij die zich vasthoudt aan de Koran en Soennah hij en alleen hij vertegenwoordigt de Islam.
Over schoonheid bedekken?
Ik heb liever dat ik en alleen ik kan genieten van mijn vriendins schoonheid, en dat respecteert ze.
Lieve, leuke en eerlijke deal toch
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[..]
Ik interpreteerde dit als SEX. Maar de wens is de vader van de gedachte die een kuil heeft gegraven voor een zojuist gedempte put
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |