quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wil ook wel bellen hoor, vertel ik wel dat je 1 computernerdje bent die bijna 30.000 berichten hebt achtergelaten op een internet forum![]()
Wij zijn een stuk eigenwijzer dan die concentratiebureausquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:28 schreef Bluezz het volgende:
Axeltje, té schattig ben je nooit hoor
Enne AZ trek je niks aan van die stomme consternatieburoos![]()
Hey, thats mequote:Op woensdag 8 juni 2005 14:49 schreef JaWi het volgende:
Voor de rest heb ik ook geen leven op Ajax FC Den Bosch, uitgaan, vrienden, vakantie, sporten en bier na.
Ander forum ??? je ... je ... gaat vreemd.....quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:49 schreef JaWi het volgende:
[..]
.
Voor de rest heb ik ook geen leven op Ajax, uitgaan, vrienden, vakantie, sporten en bier na.
Ik heb op een ander forum trouwens ook nog 8000 berichten.
je loopt te rellen op feyenoord-forumquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:59 schreef JaWi het volgende:
Ik zit op 5 andere forums ofzo.
Maar de meeste maar met 100 of 200 posts ofzo.
Fok met teveel en een andere met 8000.
tiffany teen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:59 schreef JaWi het volgende:
Ik zit op 5 andere forums ofzo.
Maar de meeste maar met 100 of 200 posts ofzo.
Fok met teveel en een andere met 8000.
De angst van Rafaelquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:10 schreef Bluezz het volgende:
Isch er een nieuwe column?
Kan hem niet vinden op de FP
Kan je al puffen op :quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:38 schreef Bjoro het volgende:
blijft hopelijk nog even binnen, maar alles gaat prima !
alles is klaar, dus theoretisch gezien zou het kunnen komen !
Zou er niet een van de 70 zenders zijn die het uitzendt? Anders is het wel een mooie optie voor Popoyank.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:10 schreef Noca het volgende:
Ik zal eens naar de E730 kijken Bjoro!
oranje.nl is wel een mooie voor Popo dan, kan hij ook kijken.
Die gaan eifeltorentje en notredametje spelenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:13 schreef VoreG het volgende:
Gefeliciteerd
Dus jou en Noca zien we 2 dagen niet meer?
tegenwoordig doen ze het ietsje anders !quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Kan je al puffen op :
toen onze mop een mopje was ?
We kunnen toch helemaal niet zonder jullie, gekkerd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Dus jou en Noca zien we 2 dagen niet meer?
Dank jequote:Op woensdag 8 juni 2005 15:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
We kunnen toch helemaal niet zonder jullie, gekkerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |