kom ik ook wel een keertje langs !quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die zitten ook in mn repertoire inderdaad![]()
quote:Sportzaak in vlammen
Doorn - Een uitslaande brand heeft woensdag ochtend een sportzaak met golfartikelen en diverse woonverblijven in de as gelegd. Naast gelegen winkelpanden zijn zwaar beschadigd. Tot zo ver bekend vielen er geen slachtoffers. De brandweer kreeg de melding rond 08.30 uur binnen.
Reeds bij het arriveren van de eerste brandweermannen op de kampweg bleek de brand al uitslaand te zijn over de gehele voorkant. Diverse korpsen uit de regio bestrijden het vuur. De brandweer had de brand rond 12.00 uur onder controle. Het nablussen zal de gehele dag nog duren. Over de oorzaak en de schade kon men nog geen mededelingen doen.
Dat is het toppunt van integratiequote:Op woensdag 8 juni 2005 14:09 schreef TerroRobbie het volgende:
En de Marokkaanse frans bauer ook natuurlijk![]()
![]()
zit niet zo te zeuren, over twee weken heb je daar tocg geen last meer vanquote:
Gaat goed! Hij is erg 'bewegelijk': zit continu met zijn armpjes en beentjes te zwaaien, de laatste dagen het liefst onder het uitslaan van allerlei leuke kreetjes.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoe ist eigenlijk met de mascotte AZ ?
Julli zijn niet geheel van me af, het bedrijf waar ik ga werken heeft ook een internetcafé lees ik net...quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:12 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
zit niet zo te zeuren, over twee weken heb je daar tocg geen last meer van
goede berichten over Axel dusquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:12 schreef Againzender het volgende:
Gaat goed! Hij is erg 'bewegelijk': zit continu met zijn armpjes en beentjes te zwaaien, de laatste dagen het liefst onder het uitslaan van allerlei leuke kreetjes.![]()
Over het algemeen is hij erg vrolijk en misschien wel te schattig.![]()
Hij zit qua groei een beetje onder het gemiddelde, maar de curve verloopt verder goed, dus daar maken we ons geen zorgen om.
Ruilen voor je edit-knop?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe kun je die pupkes groter maken?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
Julli zijn niet geheel van me af, het bedrijf waar ik ga werken heeft ook een internetcafé lees ik net...
Een echte Axel Rose merk ik alquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:12 schreef Againzender het volgende:
Over het algemeen is hij erg vrolijk en misschien wel te schattig.![]()
Vakantiegangerquote:
Bij het begin!quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vakantieganger![]()
Ik moet me echt tot de opdracht gaan zetten.. maar ik kan het gewoon niet.. weet niet wat het is...
Misschien dat ik gewoon niet weet waar ik moet beginnen
Kun je niet met vragen naar je contactpersoon van de Tros gaan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vakantieganger![]()
Ik moet me echt tot de opdracht gaan zetten.. maar ik kan het gewoon niet.. weet niet wat het is...
Misschien dat ik gewoon niet weet waar ik moet beginnen
en hoe gaat het met de mascotte-in-wording?quote:
van de taxi?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:29 schreef JaWi het volgende:
Hey, ik vind een briefje met telefoonnummer en naam in de broek die ik gisteren aan had.
Die zit nu 2 weken in het altijd zonnige Curacao ....quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kun je niet met vragen naar je contactpersoon van de Tros gaan?
Dan wordt het wat lastiger inderdaadquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die zit nu 2 weken in het altijd zonnige Curacao ....
Ik ben nu maar begonnen met het papier werk en begin dan te programmeren als hij terug is.
je hebt wel gelijk hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niet dan? Lijstje maken dingen opschrijven en lekker door krassen wat je al hebt gedaan!
blijft hopelijk nog even binnen, maar alles gaat prima !quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:28 schreef Againzender het volgende:
en hoe gaat het met de mascotte-in-wording?
Bakkie koffie halen en rustig onderuit zakken, raampje open (op hetdak/balkon of wat dan ook zitten) en nadenken over het levnequote:Op woensdag 8 juni 2005 14:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
je hebt wel gelijk hoorben nu bezig met de takenlijst.. maar dat is altijd lastig, je moet dan nadenken wat je allemaal gaat doen
Al gebeld?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:29 schreef JaWi het volgende:
Hey, ik vind een briefje met telefoonnummer en naam in de broek die ik gisteren aan had.
Ik twijfel, aan de ene kant kan het leuk uitpakken. Heb het al eens eerder meegemaaktquote:
Omdat ze een koortslip, schurft en exceem heeft?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik twijfel, aan de ene kant kan het leuk uitpakken. Heb het al eens eerder meegemaakt.
Aan de andere kant, waarom stapt iemand niet op je af?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bakkie koffie halen en rustig onderuit zakken, raampje open (op hetdak/balkon of wat dan ook zitten) en nadenken over het levne
Ik word al grijsquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zegt onze oude man
maar ik heb een bakje thee erbij gepakt en ga nadenken
Voor de mensen die geen tv hebbenquote:Wedstrijd Finland - Nederland live op internet
Uitgegeven: 8 juni 2005 13:39
Laatst gewijzigd: 8 juni 2005 14:24
AMSTERDAM - Het WK-kwalificatiewedstrijd van het Nederlands elftal is woensdagavond, naast de televisieuitzending, ook live te bekijken via Oranje.nl . Het is de vierde keer dat de website live duels van Oranje laat zien. Iedereen met een breedbandaansluiting kan de wedstrijd gratis volgen.
Koploper Nederland lijkt samen met Tsjechië te gaan uitmaken wie zich rechtstreeks kwalificeert voor de eerstvolgende mondiale titelstrijd. Finland staat op de vierde plaats in kwalificatiegroep 1 met 9 punten uit zes duels. Oranje is met 19 punten uit zeven wedstrijden koploper in de poule. Tsjechië staat vlak achter Oranje met 18 punten.
Dan heb ik haar niet gezien gisterenquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Omdat ze een koortslip, schurft en exceem heeft?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wil ook wel bellen hoor, vertel ik wel dat je 1 computernerdje bent die bijna 30.000 berichten hebt achtergelaten op een internet forum![]()
Wij zijn een stuk eigenwijzer dan die concentratiebureausquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:28 schreef Bluezz het volgende:
Axeltje, té schattig ben je nooit hoor
Enne AZ trek je niks aan van die stomme consternatieburoos![]()
Hey, thats mequote:Op woensdag 8 juni 2005 14:49 schreef JaWi het volgende:
Voor de rest heb ik ook geen leven op Ajax FC Den Bosch, uitgaan, vrienden, vakantie, sporten en bier na.
Ander forum ??? je ... je ... gaat vreemd.....quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:49 schreef JaWi het volgende:
[..]
.
Voor de rest heb ik ook geen leven op Ajax, uitgaan, vrienden, vakantie, sporten en bier na.
Ik heb op een ander forum trouwens ook nog 8000 berichten.
je loopt te rellen op feyenoord-forumquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:59 schreef JaWi het volgende:
Ik zit op 5 andere forums ofzo.
Maar de meeste maar met 100 of 200 posts ofzo.
Fok met teveel en een andere met 8000.
tiffany teen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:59 schreef JaWi het volgende:
Ik zit op 5 andere forums ofzo.
Maar de meeste maar met 100 of 200 posts ofzo.
Fok met teveel en een andere met 8000.
De angst van Rafaelquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:10 schreef Bluezz het volgende:
Isch er een nieuwe column?
Kan hem niet vinden op de FP
Kan je al puffen op :quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:38 schreef Bjoro het volgende:
blijft hopelijk nog even binnen, maar alles gaat prima !
alles is klaar, dus theoretisch gezien zou het kunnen komen !
Zou er niet een van de 70 zenders zijn die het uitzendt? Anders is het wel een mooie optie voor Popoyank.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:10 schreef Noca het volgende:
Ik zal eens naar de E730 kijken Bjoro!
oranje.nl is wel een mooie voor Popo dan, kan hij ook kijken.
Die gaan eifeltorentje en notredametje spelenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:13 schreef VoreG het volgende:
Gefeliciteerd
Dus jou en Noca zien we 2 dagen niet meer?
tegenwoordig doen ze het ietsje anders !quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Kan je al puffen op :
toen onze mop een mopje was ?
We kunnen toch helemaal niet zonder jullie, gekkerd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Dus jou en Noca zien we 2 dagen niet meer?
Dank jequote:Op woensdag 8 juni 2005 15:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
We kunnen toch helemaal niet zonder jullie, gekkerd.
* JaWi cocktail uitprobeert op Robbiequote:Op woensdag 8 juni 2005 15:24 schreef TerroRobbie het volgende:
* TerroRobbie glas bij zet
Giet maar vol
Goedenmiddagquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Hallo...
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:22 schreef JaWi het volgende:
* JaWi rondje inschenkt op kosten van Clauw.
Natuurtalent achter de barquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
* TerroRobbie valt van kruk, maar staat meteen weer op
Goed spul![]()
Hoi DDquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Hallo...
Helsinki ligt volgens mij in een andere tijdzonequote:Op woensdag 8 juni 2005 15:29 schreef JaWi het volgende:
Waarom is dat voetbal zo vroeg? Ik moet ook nog eten hoor.
*snapt hintquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Hallo...
Het zal niet zijn omdat het zo vroeg donker wordtquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:29 schreef JaWi het volgende:
*schrikt zich rot.....hoe laat danquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:29 schreef JaWi het volgende:
20.00quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*schrikt zich rot.....hoe laat dan
en AZ hebben ze daar geen verlichting dan
GMT +3quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Helsinki ligt volgens mij in een andere tijdzone
alleen natuurlijke verlichtingquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*schrikt zich rot.....hoe laat dan
en AZ hebben ze daar geen verlichting dan
dan drink ik het echte bier op!quote:
Neuh, de gebruikelijke titel op voetbalavondenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
[HOOLS] Het VBL-Café # 741 JaWi naar ES !![]()
er is al een neiwue geopend?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
[HOOLS] Het VBL-Café # 741 JaWi naar ES !
![]()
iets met bierquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:44 schreef JaWi het volgende:
[..]
Neuh, de gebruikelijke titel op voetbalavonden.
Lekker saai...quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:44 schreef JaWi het volgende:
[..]
Neuh, de gebruikelijke titel op voetbalavonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |