Je tikt alles gewoon meteen in het spaansquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:12 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik hoef nooit spellings checker te doen![]()
ik weet want staat in je pro... wel grappig dat niemand dat verder door hadquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:11 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
weet ikk heb technische informatica gedaan
![]()
maar het stond er zo leuk
nee japansquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je tikt alles gewoon meteen in het spaans![]()
omdat ik blondt ben denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:12 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ik weet want staat in je pro... wel grappig dat niemand dat verder door had
Blijf dat maar denkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:12 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
wel grappig dat niemand dat verder door had
quote:
jij laat iemand de spellings checker voor je doen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:12 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
je schrijft geen verslagen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:12 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Nederlands is jou goedste vak ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:14 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Jawel, maar als ik wil kan ik erg goed nederlands
ik moet nog aan mijn verslag beginnenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik moet nog een handleiding kopieren en plakken in mijn verslag (en dan klein beetje veranderen) en een uitleg over hoe de benodigde rapportages worden uitgedraaid en dan is mijn verslag ook klaar
En wanneer loopt jou stage af ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:15 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ik moet nog aan mijn verslag beginnen![]()
ik ben de goeistequote:Op woensdag 8 juni 2005 11:14 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Jawel, maar als ik wil kan ik erg goed nederlands
Nee een van me slechtstequote:
Misschien had je dan ook eens moeten proberen om in het nederlands te tikkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:16 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een belachelijk ding, die spellingschecker van Wordt. Komt met de meest belachelijk fouten en vervolgens karige oplossingen
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:16 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een belachelijk ding, die spellingschecker van Wordt. Komt met de meest belachelijk fouten en vervolgens karige oplossingen
Tijd zat dus, maand duurt nog langquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:16 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
k moet eind deze maand verslag inleveren
durf office up te date'nquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:16 schreef jitzzzze het volgende:
is voor jou tijd hequote:
ben jij de koffie afdeling danquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alleen moet de ict afdeling dat doen![]()
Was even iemand helpen, ben niet voor niks ict beheerderquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:07 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
en je moet wel wat sneller posten achter elkaar anders hoor je er niet bij
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:18 schreef Neo666 het volgende:
[..]
Was even iemand helpen, ben niet voor niks ict beheerder
ik komquote:
wil je dat wetenquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:19 schreef Geitje82 het volgende:
Loop je stage? kom dan eens langs bij SES / De stagiairs!
Als je me komt helpen met me verslag krijg je een fotoquote:
daar is al een topic overquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:20 schreef Neo666 het volgende:
[..]
Als je me komt helpen met me verslag krijg je een foto![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:19 schreef Geitje82 het volgende:
Loop je stage? kom dan eens langs bij SES / De stagiairs!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |