die goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee toen we 'm nog niet kende, dat is een heel verschil
braindamagequote:Op woensdag 8 juni 2005 09:55 schreef jitzzzze het volgende:
Pff, mn ogen. Dit is echt niet goed. Ik zie allemaal strepen en vreemde dingen. Ik moet maar naar huis gaan ofzo
Neem nog een biertjequote:Op woensdag 8 juni 2005 09:55 schreef jitzzzze het volgende:
Pff, mn ogen. Dit is echt niet goed. Ik zie allemaal strepen en vreemde dingen. Ik moet maar naar huis gaan ofzo
quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:56 schreef snellejelle het volgende:
maar mensen ik gaat weer wat doen, mijn uurtje fokken zit erop! de groeten en ik spreek jullie in deel 218 wel![]()
succes vandaag!
have fun...quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:56 schreef snellejelle het volgende:
maar mensen ik gaat weer wat doen, mijn uurtje fokken zit erop! de groeten en ik spreek jullie in deel 218 wel![]()
succes vandaag!
Dag jellequote:Op woensdag 8 juni 2005 09:56 schreef snellejelle het volgende:
succes vandaag!
Laterquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:56 schreef snellejelle het volgende:
succes vandaag!
Precies, hij moet wel blijven opletten enzoquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ga jij eens even teruglezen jongeman
Tot zoquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:56 schreef snellejelle het volgende:
succes vandaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |