Maar dit lijkt op een variatie die loopt van wit naar grijs naar zwart. Hoe zit het dan met kleuren?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:43 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Geen ziel is verloren, maar kiest zijn afstemming zelf. Liefde brengt de ziel hoger, en zal het meer licht ontvangen. Haat brengt de ziel lager en het licht zal minder zijn omdat het geen naastenliefde bezit. In donkere sferen moeten zij dan leven tot ze zelf tot inkering komen, dan tot liefde willen en die kans ook herkrijgen.
De kleuren van je aura duschquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:07 schreef Xalopalyps het volgende:
Kleuren geven bepaalde gevoelens, dat is bij iedere kleur: rood = agressief, blauw = rustig etc..
Pfoe geen idee! Ik weet alleen dat ik een keer witkleurige entiteiten heb gezien, maar daar kreeg ik een slecht gevoel bij dus die waren voor mij niet positief. Ook heb ik een keer een zwarte entiteit gezien maar daar kreeg ik juist wel een positief gevoel bij.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:06 schreef livEliveD het volgende:
Maar bepaalt de entiteit dan de kleur of is er een vertaalslag in je hoofd dat gevoel omzet naar, voor jou, bijpassende kleur?![]()
Geldt dat voor 'normale' waarneming ook niet? Is jouw blauw mijn blauw?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:38 schreef Misticle_lightning het volgende:
je maakt zelf een vertaalslag in je hersenen, en die kan bij iedereen anders zijn
Ja, maar sommige mensen laten dat bepalen door kleur. Het was zwart, dús slecht of het was wit, dús goed.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:38 schreef Misticle_lightning het volgende:
je maakt zelf een vertaalslag in je hersenen, en die kan bij iedereen anders zijn
ja dat klopt,quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:43 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Geldt dat voor 'normale' waarneming ook niet? Is jouw blauw mijn blauw?
Ja, óf het proces is juist andersom.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, maar sommige mensen laten dat bepalen door kleur. Het was zwart, dús slecht of het was wit, dús goed.
Daarom is het zeker belangrijk om je achteraf af te vragen of het nou echt zo eng was als je zelf dacht of dat je alleen geschrokken bent. Meestal als iemand iets gezien heeft (en daardoor is geschrokken), blijkt het achteraf heel erg mee te vallen met die angst als je vraagt of ze eens terug kunnen denken en kunnen terughalen wat het gevoel van dat moment nou écht was. Vaak was het op het moment zelf helemaal niet negatief/dreigend.
Maar mensen laten hun gevoel ook wel eens bepalen door een kleur.
Je "ziet" toch altijd afhankelijk van waarmee je bent opgevoed. Als je met goed=wit en zwart=slecht bent opgevoed, klopt dat inderdaad. Maar melkwit kan net zo slecht zijn ben ik achtergekomen. Blauw is op zich niet erg, cyaan en felrood en andere agressieve kleuren zijn minder goed.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:04 schreef livEliveD het volgende:
Veel mensen associëren het zien van een donkere entiteit met slecht en een lichte met goed. Dit geeft mij vragen:
Hoe zit het met andere kleuren zoals rood en blauw die ook gerapporteerd zijn?
Kun je wel spreken over goed of slecht? Is dat niet subjectief en tijdsafhankelijk?
Betekent dit dat entiteiten niet hun eigen kleur kunnen kiezen want een slechte zou zich dan toch voordoen als goed en dus een wit gedaante aannemen?
Please press the issue [afbeelding]
Maar blauw en rood classificeren lijkt me o.a. ook opvoedingquote:Op zondag 5 juni 2005 22:36 schreef Sessy het volgende:
Je "ziet" toch altijd afhankelijk van waarmee je bent opgevoed. Als je met goed=wit en zwart=slecht bent opgevoed, klopt dat inderdaad. Maar melkwit kan net zo slecht zijn ben ik achtergekomen. Blauw is op zich niet erg, cyaan en felrood en andere agressieve kleuren zijn minder goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |