ik heb wel veel muziek, maar niet alle nieuwe nummers vind ik écht leuk.. ik luister gewoon wat, en sla ook vaak een nummer over hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is het raar om geen muziekliefhebber te zijn? Ik heb 100 nummers op mijn PC staan, merendeels oude nummers. Er komt zelden eentje bij. Ik heb bepaalde standaardnummers die ik al zo'n beetje mijn hele leven mooi vind, maar ik vind zelden iets nieuws écht leuk.
maar ben wel een muziekliefhebber geloof ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb wel veel muziek, maar niet alle nieuwe nummers vind ik écht leuk.. ik luister gewoon wat, en sla ook vaak een nummer over hoor
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:41 schreef Natalie het volgende:
Voor Haus ben ik niet bang. 't Is meer Lupa waar ik de kriebels van krijg
Ik verrijk de oordelen over jou met graagtequote:Op woensdag 8 juni 2005 15:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mensen zeggen veel van mij, maar volgens mij komen deze adjectiva er zelden in voor.
Maar ik ben niet zó!quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:49 schreef Alicey het volgende:
Wij wel hoor Lupa!
We nemen je zoals je bent.
je deed het expres(zo)quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik dacht er nog aan dat het dubbelzinnig kon overkomen.
Tot september. Dus alle tijd, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet daar ook nog eens naartoe. Tot hoe lang gaat dat eigenlijk nog door? Ik heb genoeg tijd de komende weken
posten!quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:00 schreef Reya het volgende:
Ik heb trouwens in een zonnige tuin gezeten maar ik heb wel een gedicht voor WFL gemaakt
Laat maar horenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:00 schreef Reya het volgende:
Ik heb trouwens in een zonnige tuin gezeten maar ik heb wel een gedicht voor WFL gemaakt
Hoe doe je dat, überhaupt. Op z'n hondjes en dan gaat hij z'n gang? Wat ongelooflijk triest zeg...quote:
of tv aan het plafond, of aan het aanrecht doen met de tv op t aanrecht ofzoquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, überhaupt. Op z'n hondjes en dan gaat hij z'n gang? Wat ongelooflijk triest zeg...
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lee Ann says she and her husband have decided to make their kids the center of their universe, and that's what works for them. But, Lee Ann admits that she watches TV while she and her husband have sex.
Oprah: What are you watching?
Lee Ann: It's Oprah or Wheel of Fortune on the occasion that I am just too exhausted. After the third night in a row, I may watch TV, while he does his business. I am satisfying his needs.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:08 schreef Reya het volgende:
Al ware zijn daden verstomd
Zijn nalatenschap warrig
En gereduceerd tot een grap
Schoon zijn geest allang ter ziele
Zijn lichaam verstrooid in as
Herleven wij de wetenschap
Daar kennis al tijden vervlogen is
Menselijk genoegen zich nestelt
In leugen, drang en vrijheid
Waar de mens slechts materie
Bevat, koestert en verlangt
Begeren wij de wijsheid
Als de ziel vervallen is
In culturen van massa's
Auto's, mascara en gul geven
Het individu verkracht en vertrapt
Onder de vaart der volkeren
Beschouwen wij het leven
![]()
Ik dacht dat het ook zo hoorde?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lee Ann says she and her husband have decided to make their kids the center of their universe, and that's what works for them. But, Lee Ann admits that she watches TV while she and her husband have sex.
Oprah: What are you watching?
Lee Ann: It's Oprah or Wheel of Fortune on the occasion that I am just too exhausted. After the third night in a row, I may watch TV, while he does his business. I am satisfying his needs.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je nu nog even chocola, nootjes en ijs halen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb een vreetbui maar niks te vreten in huis.
De verleiding is groot. Maar ik ga het niet doen! Ik heb weinig geld, moet 't bewaren voor de meet!quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:26 schreef Alicey het volgende:
Ga je nu nog even chocola, nootjes en ijs halen.
Je bent aangenomen!quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:26 schreef Alicey het volgende:
Wat zou ik slecht zijn als geweten van iemand.
Dat is dan weer een valide reden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De verleiding is groot. Maar ik ga het niet doen! Ik heb weinig geld, moet 't bewaren voor de meet!
* Reya zegt nietsquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben zeker een geweten dat niet zo lastig is?
Tagliatelli is erg lekkerquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:36 schreef qu63 het volgende:
ik weet niet wat ik moet gaan eten straks..
voor 2 personen..
hmm...quote:
15 Euro ongeveer.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat is je budget en hoe makkelijk of moeilijk mag/moet het zijn?
AH Koken & Stomen, zalm met rode pesto!quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:41 schreef qu63 het volgende:
15 Euro ongeveer.
als het maar in ongeveer 20 mins klaar is
ik moet koken, geen k&k-maaltijden nemenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:42 schreef Doffy het volgende:
[..]
AH Koken & Stomen, zalm met rode pesto!![]()
In 6 minuten klaar
Wordt dan k&k vrees ik.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
15 Euro ongeveer.
als het maar in ongeveer 20 mins klaar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |