Kan je nagaan, dief en homo. Wat zou Kardinaal Simonis daarvan vinden?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
2% van de bezoekers van de Expreszo-site steelt zijn condooms!Homo's zijn dieven!
Ik denk dat meneer Simonis het lastig vindt. Normaal gesproken houdt hij er van om homo's te vergelijken met dieven, maar dit houdt in dat hij weer iets nieuws moet verzinnen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:32 schreef Doffy het volgende:
[..]
Kan je nagaan, dief en homo. Wat zou Kardinaal Simonis daarvan vinden?
We helpen ook nooit oude vrouwtjes met overstekenquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:32 schreef Alicey het volgende:
Zo zie je maar weer dat zondige praktijken zelden op zichzelf staan.
Maar da's dan weer wel goed. De meeste oude vrouwtjes willen niet eens oversteken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:33 schreef Doffy het volgende:
[..]
We helpen ook nooit oude vrouwtjes met oversteken
Die zijn toch te duur. Dat moeten wij allemaal weer ophoestenquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:33 schreef Doffy het volgende:
[..]
oude mannetjes wel btw?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:33 schreef Doffy het volgende:
[..]
Die helemaal niet. Mannen boven de 30 zijn de moeite niet waardquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:35 schreef qu63 het volgende:
oude mannetjes wel btw?
Sommige mannen worden juist knapper en charmanter boven de 30.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:36 schreef Doffy het volgende:
[..]
Die helemaal niet. Mannen boven de 30 zijn de moeite niet waard
Ja, je moet ze gewoon van de weg af rijden à la Carmageddon. Scheelt veel geld.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:35 schreef qu63 het volgende:
Die zijn toch te duur. Dat moeten wij allemaal weer ophoesten
Scheer je weg! Wij vallen uitsluitend op jongens van rond de 20. En blond. En slank. En zo.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:37 schreef Alicey het volgende:
Sommige mannen worden juist knapper en charmanter boven de 30.
én je krijgt er punten voor!quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, je moet ze gewoon van de weg af rijden à la Carmageddon. Scheelt veel geld.
nog 11 jaar te gaan!quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:36 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee? Ik kan er zo een hele rij bedenken die way over thirty zijn en wel de moeite waard.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:36 schreef Doffy het volgende:
Nouja, zitten we niet in elkaars vaarwaterquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:38 schreef Doffy het volgende:
[..]
Scheer je weg! Wij vallen uitsluitend op jongens van rond de 20. En blond. En slank. En zo.
neequote:
checkquote:Wij vallen uitsluitend op jongens van rond de 20.
quote:En blond.
checkquote:En slank.
quote:En zo.
quote:
Heb ik alquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Met 'en zo' bedoelt 'ie natuurlijk een piemel van minstens twintig centimeter.
Puur natuur baby, puur natuurquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:45 schreef Alicey het volgende:
Van jezelf, of heb je 2 dagen zonder spamfilter gemaild?
wie weet wat al?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:51 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nou
Maarreh, weet je vriendin het al, qu?
Ik zou het waarlijk niet weten. Volgens mij nemen de meesten ook wel 'genoegen' (quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar Doffy, even serieus. Kun je mij uitleggen waarom grote penissen zo gewild zijn in de homoscene? Qua anale seks zou ik zelf liever een normaal exemplaar hebben dan eentje van twintig centimeter en een evenredig grote omtrek.
Dat je aan het solliciteren bentquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:51 schreef qu63 het volgende:
wie weet wat al?
Worden er nou zware functie-eisen gesteld aan een beroepshomo?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:53 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik zou het waarlijk niet weten. Volgens mij nemen de meesten ook wel 'genoegen' () met een normaal maatje, hoor, en dat 'size does matter'-verhaal hoort volgens mij bij groep van de 'beroepshomo's'.
Die zijn al flink opgerekt, dus hen maakt 't niet meer uit.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:53 schreef Doffy het volgende:
Ik zou het waarlijk niet weten. Volgens mij nemen de meesten ook wel 'genoegen' () met een normaal maatje, hoor, en dat 'size does matter'-verhaal hoort volgens mij bij groep van de 'beroepshomo's'.
Ik ga daar al niet eens posten, laat staan meedoen aan een competitie wie er preutser isquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:53 schreef Alicey het volgende:
Hard schreeuwen als je klaarkomt
Lupa is preutser dan Alicey
Reken maar. Het kost je klauwen met geld, je loopt eens per drie weken bij de GG&GD, je ontbijt altijd alleen, je hebt geen echte vrienden behalve diegenen met wie je in bed gelegen hebt, etc. Ik hoef nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:54 schreef Alicey het volgende:
Worden er nou zware functie-eisen gesteld aan een beroepshomo?
Sorryquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:12 schreef Doffy het volgende:
OP jouw vunzige opmerking reageer ik niet eens
Zwaar beroep iddquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:57 schreef Doffy het volgende:
[..]
Reken maar. Het kost je klauwen met geld, je loopt eens per drie weken bij de GG&GD, je ontbijt altijd alleen, je hebt geen echte vrienden behalve diegenen met wie je in bed gelegen hebt, etc. Ik hoef niet
* qu63 draait nu Blue Man Group - I Feel Love (Feat. Venus Hum)quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:36 schreef Doffy het volgende:
* Doffy draait nu Blue Orchid, van The White Stripes![]()
![]()
Je bent conservatief, oubollig en saaiquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is het raar om geen muziekliefhebber te zijn? Ik heb 100 nummers op mijn PC staan, merendeels oude nummers. Er komt zelden eentje bij. Ik heb bepaalde standaardnummers die ik al zo'n beetje mijn hele leven mooi vind, maar ik vind zelden iets nieuws écht leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |