Nee, dat zie ik regelmatig op Fok.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mij jaag je niet op de kast, hoor.
Ga Schatje even vertellen dat dit helemaal geen schokkend verhaal is ( geen kinderen willen; taboe? ).quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:03 schreef Alicey het volgende:
Iemand nog iets te rellen?
Ik ben in een heerlijk vervelende bui.
Ok, ik houd me al rustig!quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat pak slaag gaat er dus niet komen als je zo doorgaat, jongedame!
Dat is het weer net niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ga Schatje even vertellen dat dit helemaal geen schokkend verhaal is ( geen kinderen willen; taboe? ).
HAaaaai!quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:37 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja he? Tijd voor wat naïeve blijdschap hier. Hallooooooow
![]()
.
hallo RCquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:37 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja he? Tijd voor wat naïeve blijdschap hier. Hallooooooow
![]()
.
Jij bent ook wel een beetje hyper enzo?quote:
Jaah Het is lekker weer, goed geslapen, rustig wakker geworden etc.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een beetje hyper enzo?
Goede zin?
Ik wil foto's zien!quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:44 schreef ReCreative het volgende:
Ik heb net een pet met propellor gekocht en een grote lollie. Nu even wat zaken doen hier, kijken of het makkelijker gaat
.
Premeet!quote:Haushofer:
Kom je vrijdag anders ff tussen 12 en 2 in de Martinikerk? Sta ik weer als slingerwacht Kan ik eindelijk de grote Geartsjuh ontmoeten, al is het maar voor even. En het experiment is spectaculair hoor.
Oh ja, ik moet daar ook nog eens naartoe. Tot hoe lang gaat dat eigenlijk nog door? Ik heb genoeg tijd de komende wekenquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:49 schreef Geartsjuh het volgende:
Morning all!
[..]
Premeet!Lijkt me leuk! Ik moet alleen wel naar school vrijdag dus ik weet niet of ik het haal allemaal. Als ik het wel aal zie je me wel verschijnen
.
Ik hoop dat dit gelogen is..quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:44 schreef ReCreative het volgende:
Ik heb net een pet met propellor gekocht en een grote lollie.
Uiteindelijk is alles zo'n beetje genetisch bepaald.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:49 schreef Reya het volgende:
'Vrouwelijk orgasme genetisch bepaald'
Weer een overwinning voor het W-kamp
Maar wij wel!quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:52 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Weinig enthousiasme alhier voor naïvitiet.
Ik doe geen foto's van mezelf verspreidenquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:53 schreef Alicey het volgende:
Maar wij wel!
Ik wil foohootoos!!!! *stampvoet*
Owquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:55 schreef Geartsjuh het volgende:
Omdat ik anders niet meer met jou over straat durf te lopen.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:54 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik doe geen foto's van mezelf verspreiden.
hehe, ik ga dan denk ik ook wel heen.. ben toch in Groningen..quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:49 schreef Geartsjuh het volgende:
Morning all!
[..]
Premeet!Lijkt me leuk! Ik moet alleen wel naar school vrijdag dus ik weet niet of ik het haal allemaal. Als ik het wel haal zie je me wel verschijnen
.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:07 schreef Reya het volgende:
Het is perfect weer om vandaag in één van de stadstuinen te filosoferen en te schrijven
Of te lezen. Hoewel het natuurlijk funest is voor mijn imago als ik met een goed verkocht boek als de Da Vinci Code word gespot.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:07 schreef Reya het volgende:
Het is perfect weer om vandaag in één van de stadstuinen te filosoferen en te schrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |