Kuijt verkopen kan desastreuze gevolgen hebben voor Feyenoord. Op dit moment is Kuijt voor Feyenoord echt onvervangbaar. Zijn combinatie van kwaliteit, inzicht, ervaring, heel veel inzet en grote scoringsvermogen maken hem uniek. Naar mijn idee kan alleen hij Feyenoord nog redden. Ook al kun je hem voor, bij wijze van spreke, 30 miljoen euro verkopen, ik zou dat dan toch niet doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:51 schreef Moreno het volgende:
Ik zou graag Michael Jansen van Vitesse op de Links-back positie volgend jaar zien. En hoeveel moet Landzaat kosten? Als we Kuijt nou verkopen en van dat geld een jongere versie van Kuijt kopen (Huntelaar) en dan Landzaat ook nog kopen?
Ik gun hem een mooie transfer en niet weer een jaar waarin we strijden voor UEFA cup voetbalquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kuijt verkopen kan desastreuze gevolgen hebben voor Feyenoord. Op dit moment is Kuijt voor Feyenoord echt onvervangbaar. Zijn combinatie van kwaliteit, inzicht, ervaring, heel veel inzet en grote scoringsvermogen maken hem uniek. Naar mijn idee kan alleen hij Feyenoord nog redden. Ook al kun je hem voor, bij wijze van spreke, 30 miljoen euro verkopen, ik zou dat dan toch niet doen.
Voor 18 miljoen kan je een paar leuke spelers kopen waardoor Kuijt ineens een stuk minder onmisbaar is.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kuijt verkopen kan desastreuze gevolgen hebben voor Feyenoord. Op dit moment is Kuijt voor Feyenoord echt onvervangbaar. Zijn combinatie van kwaliteit, inzicht, ervaring, heel veel inzet en grote scoringsvermogen maken hem uniek. Naar mijn idee kan alleen hij Feyenoord nog redden. Ook al kun je hem voor, bij wijze van spreke, 30 miljoen euro verkopen, ik zou dat dan toch niet doen.
Maar welke spelers willen op dit moment naar Feyenoord komen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Voor 18 miljoen kan je een paar leuke spelers kopen waardoor Kuijt ineens een stuk minder onmisbaar is.
Elke speler die er qua salaris op vooruitgaat.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:05 schreef Moreno het volgende:
[..]
Maar welke spelers willen op dit moment naar Feyenoord komen?
Goed gezegd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:06 schreef golfer het volgende:
Niemand is onmisbaar want voetbal speel je niet in je eentje.
Dus al F'noord LFC echt zo gek krijgt om 18 miljoen op tafel te laten leggen voor een speler moeten ze dat onmiddellijk doen en dat geld proberen te investeren in wat nieuwe spelers.
Jood.quote:
Toen koeman hier speelde had hij geen ajax-verledenquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:00 schreef DeTolk het volgende:
Bij Rotterdam zijn ze toch niet vies van Joden?
JC
R. Koeman
E. Pieters Graafland
? Hij is niet direct overgegaan, ok.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:17 schreef snabbi het volgende:
[..]
Toen koeman hier speelde had hij geen ajax-verleden![]()
Ze zijn bang voor een nieuwe miskoop, maar durven dat niet te zeggen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:34 schreef Gert het volgende:
Ja Tahamata, Ling, Witsche, boeien... rechtstreeks is iig not done.
Maar vindt Feyenoord Simons nou het geld niet waard wat ze vragen, of hébben ze gewoon niet zoveel geld?
voor alsnog wordt jij niet echt serieus genomen aangezien je er niks aan doet. Geef die pseudo-hooligan fart_man liever een tijdelijke ban voor zijn achterlijke verwensingen van dodelijke ziektes.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:42 schreef golfer het volgende:
Ik zou het sowieso op prijs stellen als iedereen nog eens de FAQ van het VBL-forum na zou willen lezen en het smijten met dodelijke ziektes vanaf nu achterwege zou laten.![]()
18.000.000? strik erom enquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
toppers hoorquote:08-06-2005: Ono zinspeelt nog steeds op vertrek
[Bron: FR-Fans.nl]
Volgens Voetbal International zinspeelt Shinji Ono nog steeds op een vertrek bij Feyenoord. De zaakwaarnemer van de Japanner, Chiel Dekker, is al in onderhandeling met andere clubs. Volgens de VI zijn Espanyol en Villareal in de markt voor Ono.
De blessure van Ono, hij brak vorige week zijn middenvoetsbeentje, gooit roet in het eten voor wat een aanstaande transfer betreft. De aanvallende middenvelder had zich namelijk graag bewezen op de Confederations Cup, die volgende week in Duitsland begint. De Japanner hoopt half augustus weer helemaal fit te zijn.
De Japanner heeft in Rotterdam nog een contract tot medio 2007.
18 miljoen is veel, heel erg veel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:55 schreef Erasmusch het volgende:
Ik zou m nog een jaartje houden. Dr staat niet direct een opvolger klaar en na een succesvol WK is ie nog meer waard. Hoewel, 18mln....
[..]
toppers hoor![]()
Misschien wacht Dirk ook wel op eventuele duidelijkheid. En mocht die er niet komen is die wegquote:7/6/2005 - Goor verwacht binnen anderhalve week duidelijkheid over versterkingen
(Gepost door K)
BRON: Het Nieuwsblad
Hoewel Feyenoord Bart Goor onder geen beding wil laten gaan, lijkt Goor steeds gecharmeerder te worden van het voorstel van Anderlecht voor een contract van drie seizoenen plus een optie van een vierde en vervolgens na zijn loopbaan een functie binnen de club te krijgen. "Ik zit in een onzekere situatie" zegt hij in Het Nieuwsblad. Als Feyenoord geen versterkingen haalt dan wil Goor niet blijven. "Binnen anderhalve week verwacht ik te weten hoe Feyenoord de sportieve toekomst voor volgend jaar ziet."
quote:Feyenoord geeft Simons nog niet op
ROTTERDAM, 8 juni 2005 14:28 - De transferperikelen rond de Belg Timmy Simons beginnen het karakter van een soap te krijgen. Komt de aanvoerder van Club Brugge nu wel of niet naar Feyenoord. Het ene moment melden de betrokkenen dat er geen onderhandelingen meer zijn, vervolgens lijkt een overeenkomst toch op handen.
De Belgische krant Het Nieuwsblad meldt vandaag bijvoorbeeld dat Feyenoord nog steeds hoopt op de komst van de hooggewaardeerde international. En dat terwijl sportief directeur Marc Degryse maandag nog had gezegd dat het geen zin heeft om verder te onderhandelen omdat het bod van Feyenoord te laag was. Volgens Het Nieuwsblad heeft Feyenoord echter weer een nieuw bod gedaan en hoopt het vurig op groen licht van Simons.
Ik denk dat je met Simons wel redelijk weet wat je in huis haalt. Veel meer dan met een Lazovic bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:37 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ze zijn bang voor een nieuwe miskoop, maar durven dat niet te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |