Anders probeer je eens inhoudelijk te reageren op mijn reactie...quote:
6 juli.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:19 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Valt wel mee met de studenten. ben in de nieuwe pas 2,3x geweest, maar toch...
Hoeveelste is ROHDA ook weer?
Als ik techno en acid wil horen, dan ga ik nog liever naar de Asta in Den Haag. In Rotterdam houd ik het bij Now&Wow en Baja Beach Club denk ikquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Pfff, wat een kutstudententent is dat.
Kom dan naar het Waterfront ofzo.![]()
Raalte?quote:
Op welke reactie? Jou reacties hebben meestal ook geen inhoud. De meeste inhoud bij jou gaat over KK.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Anders probeer je eens inhoudelijk te reageren op mijn reactie...![]()
ROHDA?
Snollywood en Skihut...alleen toegankelijk voor kinderen onder de 16.
Baja is ook leuk als je dronken bent.![]()
Anders lees je even?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:27 schreef Moreno het volgende:
[..]
Op welke reactie? Jou reacties hebben meestal ook geen inhoud. De meeste inhoud bij jou gaat over KK.
Waarom reageer je zo serieus?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:32 schreef Moreno het volgende:
[..]
Waarom wil je dat iedereen die iets negatiefs of kritiek op je uit kanker krijgt?
FAQ Voetbalforumquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:47 schreef Cart_man het volgende:
Golfer: Linkje...heb moeite met het vinden dingen waar regels in staan. Houd niet zo van regels...
Ook naar Cultheld?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:42 schreef golfer het volgende:
Ik zou het sowieso op prijs stellen als iedereen nog eens de FAQ van het VBL-forum na zou willen lezen en het smijten met dodelijke ziektes vanaf nu achterwege zou laten.![]()
Denk niet dat Goor vertrekt eerlijk gezegd, Feyenoord wil hem houden en ik denk dat hij nu Simons niet komt nog belangrijker is.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:08 schreef Moreno het volgende:
Een opstelling als deze was leuk geweest voor volgend seizoen:
-------------Kalou----------Kuijt------------------
---------------------Hofs--------------------------
Goor------------------------------------Castelen
-------------------Simons-------------------------
-----------------------------------------------------
Aankoop-----Zuiverloon-----Saidi-------Green
-----------------------------------------------------
-------------------Lodewijks----------------------
Maar het zal nu wel zoiets worden:
------------Kalou------------Ali B----------------
----------------------Hofs------------------------
Ono-------------------------------------Castelen
----------------------Ghaly-----------------------
----------------------------------------------------
Boschaart----Gibs---------Saidi--------Green
----------------------------------------------------
-------------------Lodewijks---------------------
Omdat ie er niks van bakt? Lodewijks wordt voorlopig eerste keepert, Aerts of die Egyptenaar moeten hem uiteindelijk opvolgen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:17 schreef Bonobo11 het volgende:
Waarom is Babos eigenlijk verhuurd, wordt Lodewijks dan eerste keeper, of gaat die Koeman die vage egyptenaar op goal zetten, sherrif ofzo heet-ie
Babos is verhuurd. omdat Koeman er geen vertrouwen in heeft. Lodewijks gaat samen met Aerts (die vorig seizoen was gekocht, maar was verhuurd aan RBC) strijden om een basisplaats. Denk dat die Sherif bij het eerste komt om ervaring op te doen en te leren van Lodewijks/Aerts.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:17 schreef Bonobo11 het volgende:
Waarom is Babos eigenlijk verhuurd, wordt Lodewijks dan eerste keeper, of gaat die Koeman die vage egyptenaar op goal zetten, sherrif ofzo heet-ie
Dat staat niet vast...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:25 schreef snabbi het volgende:
Lodewijks wordt eerste
Aerts tweede
Farao derde
Naih daar heb je gelijk in... Koeman beslist er natuurlijk over maar wel grote kans dat dat de verdeling is.quote:
Landzaatquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:51 schreef Moreno het volgende:
Ik zou graag Michael Jansen van Vitesse op de Links-back positie volgend jaar zien. En hoeveel moet Landzaat kosten? Als we Kuijt nou verkopen en van dat geld een jongere versie van Kuijt kopen (Huntelaar) en dan Lantzaat ook nog kopen?
als als als als als alsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:51 schreef Moreno het volgende:
Ik zou graag Michael Jansen van Vitesse op de Links-back positie volgend jaar zien. En hoeveel moet Landzaat kosten? Als we Kuijt nou verkopen en van dat geld een jongere versie van Kuijt kopen (Huntelaar) en dan Landzaat ook nog kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |