jesus vigile, ga nou eens werken mênquote:
Ik denk ik verbeter je, je deed de verkeerde smiliequote:
Tis voor je eigen bestwil hoor !!!!! morgen zul je ons dankbaar zijnquote:
Ehm, Braun wist het eens mooi te omschrijven:quote:
dat topic ken ikquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:09 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ehm, Braun wist het eens mooi te omschrijven:
"ik heb de discipline van een latente kleuter"
Waarom denk je dat braun gebanned isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:09 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ehm, Braun wist het eens mooi te omschrijven:
"ik heb de discipline van een latente kleuter"
Zeg dan gewoon Teeveepeequote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:09 schreef Fisher het volgende:
mensen krijg eens een leven, ik heb geen zin om morgen dit topic te moeten zoeken
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom denk je dat braun gebanned is
Ja, maar jullie kennende is dit topic vanavond nog wel vol gelult.. dus nu allemaal bek dicht en ga wat nuttigs doenquote:
ach, jij komt morgen weer onder je steen vandaan en weet ons met je ogen dicht te vindenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:09 schreef Fisher het volgende:
mensen krijg eens een leven, ik heb geen zin om morgen dit topic te moeten zoeken
En anders laat hij zn tweaker wel ff zoekenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ach, jij komt morgen weer onder je steen vandaan en weet ons met je ogen dicht te vinden![]()
misschien, maar wat als ik hem niet vindquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ach, jij komt morgen weer onder je steen vandaan en weet ons met je ogen dicht te vinden![]()
Vind je ? heeft maar 6 letters hoorquote:
ja, eeuuh, werken?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
misschien, maar wat als ik hem niet vind
Dan stuur je je tweaker erop afquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
misschien, maar wat als ik hem niet vind
*kijkt geschokt! don't use the "W..." word!quote:
Ga jij eens WERKEN aan je scriptiequote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:12 schreef Vigile het volgende:
[..]
*kijkt geschokt! don't use the "W..." word!
het w-woordquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:12 schreef Vigile het volgende:
[..]
*kijkt geschokt! don't use the "W..." word!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |