jesus vigile, ga nou eens werken mênquote:
Ik denk ik verbeter je, je deed de verkeerde smiliequote:
Tis voor je eigen bestwil hoor !!!!! morgen zul je ons dankbaar zijnquote:
Ehm, Braun wist het eens mooi te omschrijven:quote:
dat topic ken ikquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:09 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ehm, Braun wist het eens mooi te omschrijven:
"ik heb de discipline van een latente kleuter"
Waarom denk je dat braun gebanned isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:09 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ehm, Braun wist het eens mooi te omschrijven:
"ik heb de discipline van een latente kleuter"
Zeg dan gewoon Teeveepeequote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:09 schreef Fisher het volgende:
mensen krijg eens een leven, ik heb geen zin om morgen dit topic te moeten zoeken
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom denk je dat braun gebanned is
Ja, maar jullie kennende is dit topic vanavond nog wel vol gelult.. dus nu allemaal bek dicht en ga wat nuttigs doenquote:
ach, jij komt morgen weer onder je steen vandaan en weet ons met je ogen dicht te vindenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:09 schreef Fisher het volgende:
mensen krijg eens een leven, ik heb geen zin om morgen dit topic te moeten zoeken
En anders laat hij zn tweaker wel ff zoekenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ach, jij komt morgen weer onder je steen vandaan en weet ons met je ogen dicht te vinden![]()
misschien, maar wat als ik hem niet vindquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ach, jij komt morgen weer onder je steen vandaan en weet ons met je ogen dicht te vinden![]()
Vind je ? heeft maar 6 letters hoorquote:
ja, eeuuh, werken?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
misschien, maar wat als ik hem niet vind
Dan stuur je je tweaker erop afquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
misschien, maar wat als ik hem niet vind
*kijkt geschokt! don't use the "W..." word!quote:
Ga jij eens WERKEN aan je scriptiequote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:12 schreef Vigile het volgende:
[..]
*kijkt geschokt! don't use the "W..." word!
het w-woordquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:12 schreef Vigile het volgende:
[..]
*kijkt geschokt! don't use the "W..." word!
Ik ga tweakerd niet over dit topic vertellen.. dan moet ik socializen met 'm en dat kan niet hèquote:
Dat zeker..quote:
Tot zoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:12 schreef Vigile het volgende:
[..]
Dat zeker..
Ik ga nu m'n scriptie maken, tot morgen![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
Ik ga tweakerd niet over dit topic vertellen.. dan moet ik socializen met 'm hem delen en dat kan niet hè
Dus je komt weer fokken ?quote:
tot zoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:12 schreef Vigile het volgende:
[..]
Dat zeker..
Ik ga nu m'n scriptie maken, tot morgen![]()
spreek niet over dingen die je niet weetquote:
ik wil het ook niet wetenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:14 schreef Fisher het volgende:
[..]
spreek niet over dingen die je niet weet
Moet ik nou weer gaan uitleggen dat je elkaar leert kennen na 210 delenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:14 schreef Fisher het volgende:
[..]
spreek niet over dingen die je niet weet
prutserquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:15 schreef Fisher het volgende:
medre, msn en dit topic bijhouden lukt ook niet echt goed
Dat valt toch reuze meequote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Moet ik nou weer gaan uitleggen dat je elkaar leert kennen na 210 delen
Maar dat is alweer PTAquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:18 schreef jitzzzze het volgende:
en weer een leuk topic om om zeep te helpen:
Welke auto heeft standaard goeie speakers?
nou dan bedenk je een nieuw topicquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zal dit wel gaan missen hoor als ik geen stage meer loop
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:18 schreef Fisher het volgende:
[..]
nou dan bedenk je een nieuw topic
of je add iedereen op msn
Kan er niets aan doen, maar dat staat vol met belachelijke topics waar een boel mensen serieus op ingaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |