* Gitarist ook!quote:
Gefeliciteerd! Welkom bij de club van de gave mensenquote:Op zondag 19 juni 2005 15:21 schreef Fixxxer het volgende:
Heuglijke dag gisteren
![]()
Ik heb binnen 18 uur een Line 6 Vettagezien op internet, getest en gekocht. (Althans moet m nog betalen en ophalen enzo maja)
Hahaha het is totaal boven mn stand maar goed ik koop hem op de groei zullen we maar zeggen.
Incl groot floorboard en flightcase
Dusss.... iemand interesse in:
- Boss GT-6
- Peavey envoy 110 40W
Ik heb hem gekocht van de gitarist van Joe2, U2 coverband die best bekend is, iemand hier die hen kent? Hoewel ie al een half jaar uit de band is lijkt die vent ook echt The Edge
Welkom!!!quote:Op zondag 19 juni 2005 14:38 schreef John_Frusciante het volgende:
Eerste post
En zal gelijk wat laten horen..
Stukje
Dankjequote:Op zondag 19 juni 2005 21:29 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Welkom!!!
Goeie introductie tot het topic!! Hoelang speel je?
Klinkt als Money for Nothing maar dan met Knopfler in staat van delerium.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:56 schreef John_Frusciante het volgende:
[..]
Dankje
Ik speel nog geen jaar. Opname is direct opgenomen via een Korg ax1500g, gitaar een Squier strat![]()
Kloptquote:Op zondag 19 juni 2005 23:30 schreef five2one het volgende:
[..]
Klinkt als Money for Nothing maar dan met Knopfler in staat van delerium..
Gewoon goed naar het orgineel luisteren en natuurlijk oefenen. Dat is het belangrijkste.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:31 schreef John_Frusciante het volgende:
[..]
Klopt
Ik moet de timing etc nog oefenen
quote:Op zondag 19 juni 2005 19:33 schreef Gitarist het volgende:
[..]
* Gitarist ook!![]()
Welkom in dit topic. Vertel eens wat over jezelf...
Succesquote:Op zondag 19 juni 2005 23:44 schreef JAM het volgende:
Dus, nog 10 uur en 16 minuten, dan begint mijn toelatingsexamen voor het conservatorium. Wie gaat er allemaal voor me duimen?.
*duimtquote:Op zondag 19 juni 2005 23:44 schreef JAM het volgende:
Dus, nog 10 uur en 16 minuten, dan begint mijn toelatingsexamen voor het conservatorium. Wie gaat er allemaal voor me duimen?.
Succes man!quote:Op zondag 19 juni 2005 23:44 schreef JAM het volgende:
Nou, 10 uur heb ik de theoretische test, de auditie is pas om 13 uur, dat had ik er eigenlijk bij moeten vertellen.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:58 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Succes man!
En wees iets minder zenuwachtig dan ik was op mijn toelating. Ik had nog net geen bruine vlek in mijn broek.
Maar 10 uur is wel een kuttijd om te spelen zeg. Zo vroeg in de ochtend is geen enkele muzikant tot topprestaties in staat
succes!quote:Op zondag 19 juni 2005 23:44 schreef JAM het volgende:
*duimtquote:Op zondag 19 juni 2005 23:44 schreef JAM het volgende:
* TC_Artemis duimt meequote:Op zondag 19 juni 2005 23:44 schreef JAM het volgende:
Precies weet ik het niet, maar zeker niet meer dan 2 euro.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:12 schreef Jorikjet het volgende:
hoe duur zou trouwens zo'n klein kabeltje zijn die je tussen pedalen kan doen? (10cm ofzo)
Fok ja, ik ben weg gegaan... Of Black Sabbath! Ook zo'n aanfluiting!!!quote:Op maandag 20 juni 2005 10:39 schreef Hammet het volgende:
wooo ik ben zaterdag naar fields of rock gegaan. Eindelijk SLASH gezien!!!~:D
Maar wat speelde hij slecht zeg , jezus hij was echt fuckin wasted volgens mij
Maar toch is hij cool
p.s. dit topic gaat ineens wel erg snel zeg
Je moet wel zo een buigzame pakken! Anders is het klote. En je hebt daarvan die van ongeveer 10 cm en van 20 cm. Die van 20 cm vind ik fijner, want die zijn soepeler, dan kan je je effecten een beetje verder uit elkaar zetten, maar ook dichter tegen elkaar want ja dat gaat allemaal soepeler, mèn!!quote:Op maandag 20 juni 2005 11:55 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Precies weet ik het niet, maar zeker niet meer dan 2 euro.
Hoezo vervelend?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:28 schreef Hammet het volgende:
Black Sabbath vond ik onverwacht leuk. Alleen ozzy was wel vervelend.
En rammstein was idd erg vet![]()
Hij riep continu "I can't fuckin hear you!" waarop iedereen moest gaan schreeuwen. Erg leuk allemaal hoor, maar na een paar keer is de lol er vanaf. Kan je nagaan hoe vervelend het wordt als hij elke 2 nummers een paar keer roeptquote:
Over het algemeen geldt: Stagg=troepquote:Op maandag 20 juni 2005 15:08 schreef Carnaval het volgende:
hallo mede gitaristen
Ik speel nu een jaar gitaar, zit ook al een jaar op les. Ik speel een akoestische gitaar maar dit is een echte beginners gitaar zo'n gitaar van 60euros. Nu wil ik een nieuwe betere gitaar kopen. Ook weer een akoestische.
Ben ik net ff bij een winkel geweest en ze zeiden dat een Stagg gitaar wel een goede zou zijn. Nu noemde hij 2 gitaren, de Stagg SW206MCE en de Stagg SW206CBB. De prijs ligt zo rond de 220 euro. Is een van deze een goede gitaar?
Ik vind het nog best goedkoop eigenlijk (mijn budget ligt rond de 500 euro).
Alvast bedankt voor het antwoord.![]()
Met als vuistregel, iets dat niks kost hoeft ook niks te doen, presteert stagg prima. Maar als je echt iets meer kwaliteit zoekt, is london city veel fijner...quote:Op maandag 20 juni 2005 15:19 schreef Hammet het volgende:
Stagg is geen troep. De prijs-kwaliteit verhouding is echt top, hoor.
houd ons op de hoogte!quote:Op maandag 20 juni 2005 15:20 schreef JAM het volgende:
Zo, dat hebben we weer gehad..
Het ging allemaal redelijk, ik heb stukken beter gespeeld, maar ja, de zenuwen en het gebrek aan slaap spelen daar ook een rol in, enzo.
Nu is het wachten begonnen, eind van deze week of begin volgende week hoor ik het.
crafter maakt ook hele goede acoustische gitaar vind ikquote:Op maandag 20 juni 2005 15:08 schreef Carnaval het volgende:
hallo mede gitaristen
Ik speel nu een jaar gitaar, zit ook al een jaar op les. Ik speel een akoestische gitaar maar dit is een echte beginners gitaar zo'n gitaar van 60euros. Nu wil ik een nieuwe betere gitaar kopen. Ook weer een akoestische.
Ben ik net ff bij een winkel geweest en ze zeiden dat een Stagg gitaar wel een goede zou zijn. Nu noemde hij 2 gitaren, de Stagg SW206MCE en de Stagg SW206CBB. De prijs ligt zo rond de 220 euro. Is een van deze een goede gitaar?
Ik vind het nog best goedkoop eigenlijk (mijn budget ligt rond de 500 euro).
Alvast bedankt voor het antwoord.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |