en nu ben je blij?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:55 schreef super-muffin het volgende:
hallo allemaal.
Ik heb een gitaar video
van Danny Gratton
Beter als een pimped up gitaar met video erinquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:55 schreef super-muffin het volgende:
hallo allemaal.
Ik heb een gitaar video
van Danny Gratton
Je bedoelt deze?quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:56 schreef googoodoll het volgende:
Ik heb een fat telecaster van uit de pro tone serie eind jaren 90 van Squier (hier staat wat info, pics waren onvindbaar http://www.harmony-centra(...)ter_Protone-01.html) en ik wil mijn slagplaatje vervangen. Echter kon mijn gitaardealer niet zo'n slagplaatje bestellen aangezien ik er ook nog een humbucker in heb zitten. Ik heb het liefst gewoon een normale, geen echte Fender ivm het prijsverschil. Een merkloze kost iets van 12 euro, zo'n Fender in de 30. Weet iemand hoe ik dit kan bestellen? Moet ik ook nog pics uploaden?
He Prep... Ik heb foto's van die epi jazzbak gemaakt, ik mail ze binnenkort..quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:32 schreef Prep2Fight het volgende:
tvp
Aah nicequote:Op donderdag 16 juni 2005 09:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
He Prep... Ik heb foto's van die epi jazzbak gemaakt, ik mail ze binnenkort..
2 euro! Voor dit ding:quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:00 schreef Jorikjet het volgende:
Een vriend van me heeft een orginele Boss CE-1 op een rommelmarkt gekocht voor maar 2 euro. Op ebay gaan die weg voor 200 euro en meer!
ja dat is hem, inderdaad een ontzettend goede squier, ik vind hem doorgaans fijner en beter klinken dan de minste series van Fender. maar ik vind dat rode niet zo erg mooi, vandaar dat ik een zwarte wilde. maar als ik een echte Fender slagplaat haal durf jij mij te garanderen dat ie er precies op past ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Je bedoelt deze?
http://www.freewebs.com/seeourguitars/Protonetele_body.jpg
(Ja, dat is mijn teen)
Ik heb em ook, een van de beste squiers ooit gezien!
Waarom wil je precies de slagplaat vervangen?
Sta er goed bij stil dat niet-Fender slagplaten vaak wat afwijken in maat en het is zonde om te gaan boren in je gitaar (althans, vind ik!)
Eh, nee... Fender is zelf ook zo inconsequent als de pest. Wat wel kan helpen is gewoon in de winkel even snel de slagplaat erop te leggen om te kijken of de gaten overeen komen...quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:34 schreef googoodoll het volgende:
[..]
als ik een echte Fender slagplaat haal durf jij mij te garanderen dat ie er precies op past ?
Ik zou een PodXT kopen! Dan kun je in de oefenruimte gewoon in de zanginstallatie of een versterker van daar pluggen, en thuis op de koptelefoon (vinden ouders en buren ook fijn). Je kunt er de vetste metal uithalen, als je wil, en ook voor opnemen werkt het super (ok, ik heb er net zelf ook éénquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:04 schreef Satanix het volgende:
Oke, tijd voor een wat grotere verterker!
Alles wat ik wil is gewoon lekker simpele doch snoeiharde metal maken,
ik heb vrijwel GEEN budget, dus bij 300 euro moet het nodig stoppen![]()
Ik heb al even rondgekeken maar heb er niet denderend veel verstand van dus
daarom vraag ik jullie ook nog even. Ik zit te denken aan een Behringer, die heeft
2 in mijn prijsklasse namelijk:
Behringer Gmx212 Gitaarverst
* 2x60 wat, 2x12" jense Bugera speakers
* V-Tone modelling met 3 amp models, 3 speaker models
* 24 bit effect unit met o.a. chorus, delay, flanger etc.
* 99 presets en midi control
* On board Tuner
of
Behringer V-Ampire
* 100 Watt, 12" JENSEN Speaker
* 32 versterker modellen, 15 cabinet simulaties
* 16 multi-effecten
* XLR DI-Out en hoofdtelefoon uitgang
voor welke kan ik het beste gaan? Of moet ik in een heel andere richting gaan zoeken..?
danku!![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:13 schreef Fixxxer het volgende:
Nah valt wel mee. Ik zie nu dat zo'n PODxtLive 500 euro kost. Ik dacht 300 adhv de posts hier.
Voor dat geld zou ik een GT-8 nemen want de bediening van die XT Live lijkt me live ronduit shit met zo weinig knoppen --> snel in menu's moeten duiken en dat wil je nou live net niet...
300 euro dus... ik zeg een peavey bandit, die is 320 op de site van feedback.
Tering wat een mazzelmutszquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:00 schreef Jorikjet het volgende:
Een vriend van me heeft een orginele Boss CE-1 op een rommelmarkt gekocht voor maar 2 euro. Op ebay gaan die weg voor 200 euro en meer!
Nou, dan ben ik heel benieuwd waar je die hebt beluisterd! Het zijn prima dingen, maar de PodXT is toch echt de marktleider qua amp-modelling. Smaken verschillen natuurlijk, dus het is je goed recht om het te vinden, maar ik vind de v-amp toch wat plastic klinken in vergelijking met een podXT.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:49 schreef allsystemshalt het volgende:
Waarom een xpod ?
De V-amp kost geen ruk en klinkt imho veel beter !!!!
*Ik hou van oversturing/distortion ligt dus aan wat je wil gaan spelen en zo...
jewel man, kijk maar op de site www.johnson-amp.comquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:52 schreef allsystemshalt het volgende:
Trouwens een nog strakkere is de Johnson J-Station maar die wordt volgens mij niet meer gemaakt![]()
Ik zou je gain een beetje dichtgooien, zonder die overdrive zou het veel vetter klinkenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:04 schreef Big_Boss_Man het volgende:
http://www.ton87.tomaatnet.nl/blues_in_C_128kbs.mp3
Improvisatie die ik gisteren opgenomen heb.
Omdat er weinig ritme te bekennen is in open akkoorden met veel opdrive hoorde ik bij het soleren haast geen ritme om me aan vast te houden.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:50 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik zou je gain een beetje dichtgooien, zonder die overdrive zou het veel vetter klinken![]()
klinkt zeker wel ok, met name het begin. ik mis alleen een soort Liam Gallagher stem eroverheenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:04 schreef Big_Boss_Man het volgende:
http://www.ton87.tomaatnet.nl/blues_in_C_128kbs.mp3
Improvisatie die ik gisteren opgenomen heb.
Omdat er weinig ritme te bekennen is in open akkoorden met veel opdrive hoorde ik bij het soleren haast geen ritme om me aan vast te houden.
Ik vond het zonde om al die mooie geluiden eruit te knippen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:32 schreef Svyatagor het volgende:
Vooral de 30 sec. voordat je begint, zeer r&r![]()
Nee, klinkt best leuk BBM!![]()
Ach, wat heb ik te verliezen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:42 schreef Gitarist het volgende:
Hey BBM, toch durven te plaatsen, dat bestandje! Goedzo.. (nu ik nog)
Acid pro 3 of 4 will do the trickquote:Op zondag 19 juni 2005 02:20 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Big boss, welk programma heb jij gebruikt om die 2 stukken samen te voegen? Ik moet morgenavond effe een stukkie van the final countdown opnemen, en t lijkt me wel leuk om het ritme en die deuntjes apart te doen. Ik heb alleen geen goed geluidsprogramma wat met layers o.i.d. werkt.
Ik gebruik Cool Edit Pro, al een verouderd programma, maar erg simpel in het gebruik. Ik geloof dat het inmiddels opgekocht en vervangen is door Adobe Audition ofzo.quote:Op zondag 19 juni 2005 02:20 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Big boss, welk programma heb jij gebruikt om die 2 stukken samen te voegen? Ik moet morgenavond effe een stukkie van the final countdown opnemen, en t lijkt me wel leuk om het ritme en die deuntjes apart te doen. Ik heb alleen geen goed geluidsprogramma wat met layers o.i.d. werkt.
Inderdaad Adobe Audition is precies hetzelfde, maar dan onder een andere naam!quote:Op zondag 19 juni 2005 09:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik gebruik Cool Edit Pro, al een verouderd programma, maar erg simpel in het gebruik. Ik geloof dat het inmiddels opgekocht en vervangen is door Adobe Audition ofzo.
Wat wil je hebben voor die envoy?quote:Op zondag 19 juni 2005 15:21 schreef Fixxxer het volgende:
Heuglijke dag gisteren
![]()
Ik heb binnen 18 uur een Line 6 Vettagezien op internet, getest en gekocht. (Althans moet m nog betalen en ophalen enzo maja)
Hahaha het is totaal boven mn stand maar goed ik koop hem op de groei zullen we maar zeggen.
Incl groot floorboard en flightcase
Dusss.... iemand interesse in:
- Boss Gt-6
- Peavey envoy 110 40W
Ik heb hem gekocht van de gitarist van Joe2, U2 coverband die best bekend is, iemand hier die hen kent? Hoewel ie al een half jaar uit de band is lijkt die vent ook echt The Edge
Wow, klinkt te gek zeg!!quote:Op zondag 19 juni 2005 16:04 schreef Ibanez het volgende:
Eigen shit van mijn band: Arise Out Of Leftfield.
promo 1
enjoy!
Ik neem dat op met Cubase. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij werkt dat programma (ism met mijn geluidskaart?) de vertraging weg die er bestaat bij opnemen.quote:Op zondag 19 juni 2005 02:20 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ah, gaaf, blues!quote:Op zondag 19 juni 2005 12:35 schreef Schorpioen het volgende:
Ik heb eventjes wat bluesgepiel over een Jammer backing trackje gemaakt. Ik heb het in 1 keer ingespeeld, let dus niet op de fouten en de timing is beroerd soms maar het klinkt toch wel geinig.
Bluesgepiel
Gaaf!!quote:Op zondag 19 juni 2005 16:04 schreef Ibanez het volgende:
promo 1
enjoy!
vetquote:Op zondag 19 juni 2005 16:04 schreef Ibanez het volgende:
promo 1
enjoy!
* Gitarist ook!quote:
Gefeliciteerd! Welkom bij de club van de gave mensenquote:Op zondag 19 juni 2005 15:21 schreef Fixxxer het volgende:
Heuglijke dag gisteren
![]()
Ik heb binnen 18 uur een Line 6 Vettagezien op internet, getest en gekocht. (Althans moet m nog betalen en ophalen enzo maja)
Hahaha het is totaal boven mn stand maar goed ik koop hem op de groei zullen we maar zeggen.
Incl groot floorboard en flightcase
Dusss.... iemand interesse in:
- Boss GT-6
- Peavey envoy 110 40W
Ik heb hem gekocht van de gitarist van Joe2, U2 coverband die best bekend is, iemand hier die hen kent? Hoewel ie al een half jaar uit de band is lijkt die vent ook echt The Edge
Welkom!!!quote:Op zondag 19 juni 2005 14:38 schreef John_Frusciante het volgende:
Eerste post
En zal gelijk wat laten horen..
Stukje
Dankjequote:Op zondag 19 juni 2005 21:29 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Welkom!!!
Goeie introductie tot het topic!! Hoelang speel je?
Klinkt als Money for Nothing maar dan met Knopfler in staat van delerium.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:56 schreef John_Frusciante het volgende:
[..]
Dankje
Ik speel nog geen jaar. Opname is direct opgenomen via een Korg ax1500g, gitaar een Squier strat![]()
Kloptquote:Op zondag 19 juni 2005 23:30 schreef five2one het volgende:
[..]
Klinkt als Money for Nothing maar dan met Knopfler in staat van delerium..
Gewoon goed naar het orgineel luisteren en natuurlijk oefenen. Dat is het belangrijkste.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:31 schreef John_Frusciante het volgende:
[..]
Klopt
Ik moet de timing etc nog oefenen
quote:Op zondag 19 juni 2005 19:33 schreef Gitarist het volgende:
[..]
* Gitarist ook!![]()
Welkom in dit topic. Vertel eens wat over jezelf...
Succesquote:Op zondag 19 juni 2005 23:44 schreef JAM het volgende:
Dus, nog 10 uur en 16 minuten, dan begint mijn toelatingsexamen voor het conservatorium. Wie gaat er allemaal voor me duimen?.
*duimtquote:Op zondag 19 juni 2005 23:44 schreef JAM het volgende:
Dus, nog 10 uur en 16 minuten, dan begint mijn toelatingsexamen voor het conservatorium. Wie gaat er allemaal voor me duimen?.
Succes man!quote:Op zondag 19 juni 2005 23:44 schreef JAM het volgende:
Nou, 10 uur heb ik de theoretische test, de auditie is pas om 13 uur, dat had ik er eigenlijk bij moeten vertellen.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:58 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Succes man!
En wees iets minder zenuwachtig dan ik was op mijn toelating. Ik had nog net geen bruine vlek in mijn broek.
Maar 10 uur is wel een kuttijd om te spelen zeg. Zo vroeg in de ochtend is geen enkele muzikant tot topprestaties in staat
succes!quote:Op zondag 19 juni 2005 23:44 schreef JAM het volgende:
*duimtquote:Op zondag 19 juni 2005 23:44 schreef JAM het volgende:
* TC_Artemis duimt meequote:Op zondag 19 juni 2005 23:44 schreef JAM het volgende:
Precies weet ik het niet, maar zeker niet meer dan 2 euro.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:12 schreef Jorikjet het volgende:
hoe duur zou trouwens zo'n klein kabeltje zijn die je tussen pedalen kan doen? (10cm ofzo)
Fok ja, ik ben weg gegaan... Of Black Sabbath! Ook zo'n aanfluiting!!!quote:Op maandag 20 juni 2005 10:39 schreef Hammet het volgende:
wooo ik ben zaterdag naar fields of rock gegaan. Eindelijk SLASH gezien!!!~:D
Maar wat speelde hij slecht zeg , jezus hij was echt fuckin wasted volgens mij
Maar toch is hij cool
p.s. dit topic gaat ineens wel erg snel zeg
Je moet wel zo een buigzame pakken! Anders is het klote. En je hebt daarvan die van ongeveer 10 cm en van 20 cm. Die van 20 cm vind ik fijner, want die zijn soepeler, dan kan je je effecten een beetje verder uit elkaar zetten, maar ook dichter tegen elkaar want ja dat gaat allemaal soepeler, mèn!!quote:Op maandag 20 juni 2005 11:55 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Precies weet ik het niet, maar zeker niet meer dan 2 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |