Nou, dan ben ik heel benieuwd waar je die hebt beluisterd! Het zijn prima dingen, maar de PodXT is toch echt de marktleider qua amp-modelling. Smaken verschillen natuurlijk, dus het is je goed recht om het te vinden, maar ik vind de v-amp toch wat plastic klinken in vergelijking met een podXT.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:49 schreef allsystemshalt het volgende:
Waarom een xpod ?
De V-amp kost geen ruk en klinkt imho veel beter !!!!
*Ik hou van oversturing/distortion ligt dus aan wat je wil gaan spelen en zo...

jewel man, kijk maar op de site www.johnson-amp.comquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:52 schreef allsystemshalt het volgende:
Trouwens een nog strakkere is de Johnson J-Station maar die wordt volgens mij niet meer gemaakt![]()

Ik zou je gain een beetje dichtgooien, zonder die overdrive zou het veel vetter klinkenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:04 schreef Big_Boss_Man het volgende:
http://www.ton87.tomaatnet.nl/blues_in_C_128kbs.mp3
Improvisatie die ik gisteren opgenomen heb.
Omdat er weinig ritme te bekennen is in open akkoorden met veel opdrive hoorde ik bij het soleren haast geen ritme om me aan vast te houden.

quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:50 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik zou je gain een beetje dichtgooien, zonder die overdrive zou het veel vetter klinken![]()

klinkt zeker wel ok, met name het begin. ik mis alleen een soort Liam Gallagher stem eroverheenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:04 schreef Big_Boss_Man het volgende:
http://www.ton87.tomaatnet.nl/blues_in_C_128kbs.mp3
Improvisatie die ik gisteren opgenomen heb.
Omdat er weinig ritme te bekennen is in open akkoorden met veel opdrive hoorde ik bij het soleren haast geen ritme om me aan vast te houden.

Ik vond het zonde om al die mooie geluiden eruit te knippen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:32 schreef Svyatagor het volgende:
Vooral de 30 sec. voordat je begint, zeer r&r![]()
Nee, klinkt best leuk BBM!![]()

Ach, wat heb ik te verliezen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:42 schreef Gitarist het volgende:
Hey BBM, toch durven te plaatsen, dat bestandje! Goedzo.. (nu ik nog)

Acid pro 3 of 4 will do the trickquote:Op zondag 19 juni 2005 02:20 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Big boss, welk programma heb jij gebruikt om die 2 stukken samen te voegen? Ik moet morgenavond effe een stukkie van the final countdown opnemen, en t lijkt me wel leuk om het ritme en die deuntjes apart te doen. Ik heb alleen geen goed geluidsprogramma wat met layers o.i.d. werkt.

Ik gebruik Cool Edit Pro, al een verouderd programma, maar erg simpel in het gebruik. Ik geloof dat het inmiddels opgekocht en vervangen is door Adobe Audition ofzo.quote:Op zondag 19 juni 2005 02:20 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Big boss, welk programma heb jij gebruikt om die 2 stukken samen te voegen? Ik moet morgenavond effe een stukkie van the final countdown opnemen, en t lijkt me wel leuk om het ritme en die deuntjes apart te doen. Ik heb alleen geen goed geluidsprogramma wat met layers o.i.d. werkt.

Inderdaad Adobe Audition is precies hetzelfde, maar dan onder een andere naam!quote:Op zondag 19 juni 2005 09:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik gebruik Cool Edit Pro, al een verouderd programma, maar erg simpel in het gebruik. Ik geloof dat het inmiddels opgekocht en vervangen is door Adobe Audition ofzo.

Wat wil je hebben voor die envoy?quote:Op zondag 19 juni 2005 15:21 schreef Fixxxer het volgende:
Heuglijke dag gisteren
![]()
Ik heb binnen 18 uur een Line 6 Vettagezien op internet, getest en gekocht. (Althans moet m nog betalen en ophalen enzo maja)
Hahaha het is totaal boven mn stand maar goed ik koop hem op de groei zullen we maar zeggen.
Incl groot floorboard en flightcase
Dusss.... iemand interesse in:
- Boss Gt-6
- Peavey envoy 110 40W
Ik heb hem gekocht van de gitarist van Joe2, U2 coverband die best bekend is, iemand hier die hen kent? Hoewel ie al een half jaar uit de band is lijkt die vent ook echt The Edge

Wow, klinkt te gek zeg!!quote:Op zondag 19 juni 2005 16:04 schreef Ibanez het volgende:
Eigen shit van mijn band: Arise Out Of Leftfield.
promo 1
enjoy!

Ik neem dat op met Cubase. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij werkt dat programma (ism met mijn geluidskaart?) de vertraging weg die er bestaat bij opnemen.quote:Op zondag 19 juni 2005 02:20 schreef NASDAQbastardo het volgende:

Ah, gaaf, blues!quote:Op zondag 19 juni 2005 12:35 schreef Schorpioen het volgende:
Ik heb eventjes wat bluesgepiel over een Jammer backing trackje gemaakt. Ik heb het in 1 keer ingespeeld, let dus niet op de fouten en de timing is beroerd soms maar het klinkt toch wel geinig.
Bluesgepiel

Gaaf!!quote:Op zondag 19 juni 2005 16:04 schreef Ibanez het volgende:
promo 1
enjoy!

vetquote:Op zondag 19 juni 2005 16:04 schreef Ibanez het volgende:
promo 1
enjoy!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |